Fabia 2 jaky benzinovy motor zvolit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 2 jaky benzinovy motor zvolit?
Nechci reci, ze zadny atd...v necem clovek musi jezdit. Takze fabia 2 kombi v benzinu...jaky motor zvolit v ramci zivotnosti, spolehlivosti a co nejmensi poruchovosti? Prosim jen rozumne a oduvodnene nazory. Diky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já měl v koktávce 1,2 TSi 77 kW spokojenost, jede, spotřeba slušná, motor velmi tichý, de to načipovat nebo pro větší výkon a menší spotřebu dáš stooktan,
byl jsem na senci a borec snad z kladna fábka II 1,2 77 hned to nechal načipovat, že je z toho raketa jezdí kolem pěti litrů, motor prej citelně ožil, ale já stím nejel!! mi stačilo na obživnutí jen stooktan
jezdí sem s fábkou 1,2 TSi 63 kW furt na to pěje ody jak je motor tichý a dobře jede,
motory musí být asi po určitém roku aby měly modifikonaé rozvody a vyřešené problémy se vstřikováním,
byl jsem na senci a borec snad z kladna fábka II 1,2 77 hned to nechal načipovat, že je z toho raketa jezdí kolem pěti litrů, motor prej citelně ožil, ale já stím nejel!! mi stačilo na obživnutí jen stooktan
jezdí sem s fábkou 1,2 TSi 63 kW furt na to pěje ody jak je motor tichý a dobře jede,
motory musí být asi po určitém roku aby měly modifikonaé rozvody a vyřešené problémy se vstřikováním,
1,6 16V 77kW BTS - nejlepší volba. Řetěz, bez údržby.
1,4 16V má blbý dvouřemenový rozvody, sice drží, ale já radši spolehlivý řemen (a motor, co aspoň malinko jede).
1,4 16V má blbý dvouřemenový rozvody, sice drží, ale já radši spolehlivý řemen (a motor, co aspoň malinko jede).
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 21 črc 2018, 09:14, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Dělaj se i fsi jak psal jezdí k nám taky nějaký ale řetez není taky věčnej občas klepou nastavovače a není zrovna levnej a egr je taky mastnej.Jinak je to fakt držák maj i 500 a porat jezdí.Holt dneska se už postavení výrobce otočilo auta jsou na 100 tis a pak musí přijít injekce a holt to vymejšlej tak aby se to raději neopravovalo.Máme zde Q7 3.6 fsi a jenom katíky na to stojej 85 tis .a to jsou jen přední co hlída sonda za nima jsou ještě dva je to stará bába a cenu nepustěj.
A pardon. Samozřejmě že mpi. Nicméně i ty 1.4 16v nejsou nutně špatné jen nesmí mít moc najeto,pak to žere olej jak prokoplé. Už si nepamatuju na kolik ty rozvody s tím řetězem vyšly ale tuším se nedával nastavovač, ten zůstal starý a nebyla to zas taková raketa. Na tu 1.4 ta sada i s pumpou vyjde do 4000.. Ta 1.6 jede rozhodně líp. Ikdyž teda dvojku fábiu s 1.4 jsem ještě nepotkal,tak nemůžu objektivně hodnotit. Ale v jedničce ta 74kw nejede zas tak špatně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km