Fabia 2 jaky benzinovy motor zvolit?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Fabia 2 jaky benzinovy motor zvolit?

Příspěvek od OťasTDi »

Nechci reci, ze zadny atd...v necem clovek musi jezdit. Takze fabia 2 kombi v benzinu...jaky motor zvolit v ramci zivotnosti, spolehlivosti a co nejmensi poruchovosti? Prosim jen rozumne a oduvodnene nazory. Diky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud bys sehnal klasiku 1.4 16v tak bych šel do toho...
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Určite 1,4 16V jazdia u mňa cez 400tis. bez problemov a občas dostanu nakladačku. (od 2009 ma už upravene piesty aj kružky) To sa neda porovnať z HTP !
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já měl v koktávce 1,2 TSi 77 kW spokojenost, jede, spotřeba slušná, motor velmi tichý, de to načipovat nebo pro větší výkon a menší spotřebu dáš stooktan,

byl jsem na senci a borec snad z kladna fábka II 1,2 77 hned to nechal načipovat, že je z toho raketa jezdí kolem pěti litrů, motor prej citelně ožil, ale já stím nejel!! mi stačilo na obživnutí jen stooktan

jezdí sem s fábkou 1,2 TSi 63 kW furt na to pěje ody jak je motor tichý a dobře jede,

motory musí být asi po určitém roku aby měly modifikonaé rozvody a vyřešené problémy se vstřikováním,
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Pokud něco staršího tak i 1.6 16V fsi. Tady ju mají zedníci,auto jako takové hotovo ale motor jde jak hodinky. Najeto už přes 400 tis. S plynem.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

1.4 16v je ideál, jede vydrži, tichej, servisuju dvě takový a jediný co jsem na obou měnil, je rozsypanej mechanismus stěračů, je to jak když to je z bambusu
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

1.2 12V CGPA 51kw
Za mna dobre
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

1,6 16V 77kW BTS - nejlepší volba. Řetěz, bez údržby.

1,4 16V má blbý dvouřemenový rozvody, sice drží, ale já radši spolehlivý řemen (a motor, co aspoň malinko jede).
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 21 črc 2018, 09:14, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tomas6 píše:Pokud něco staršího tak i 1.6 16V fsi.
1,6 16V není FSi, ale klasika MPi.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Dělaj se i fsi jak psal jezdí k nám taky nějaký ale řetez není taky věčnej občas klepou nastavovače a není zrovna levnej a egr je taky mastnej.Jinak je to fakt držák maj i 500 a porat jezdí.Holt dneska se už postavení výrobce otočilo auta jsou na 100 tis a pak musí přijít injekce a holt to vymejšlej tak aby se to raději neopravovalo.Máme zde Q7 3.6 fsi a jenom katíky na to stojej 85 tis .a to jsou jen přední co hlída sonda za nima jsou ještě dva je to stará bába a cenu nepustěj.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Až ted koukám že chce fábku a tam asi fsi nedávaj.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Vem řetěz , tu ted hučí řemeny :D toj e libovka teprve :D
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A pardon. Samozřejmě že mpi. Nicméně i ty 1.4 16v nejsou nutně špatné jen nesmí mít moc najeto,pak to žere olej jak prokoplé. Už si nepamatuju na kolik ty rozvody s tím řetězem vyšly ale tuším se nedával nastavovač, ten zůstal starý a nebyla to zas taková raketa. Na tu 1.4 ta sada i s pumpou vyjde do 4000.. Ta 1.6 jede rozhodně líp. Ikdyž teda dvojku fábiu s 1.4 jsem ještě nepotkal,tak nemůžu objektivně hodnotit. Ale v jedničce ta 74kw nejede zas tak špatně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

1.4 16 v jede dobře, když nejsi rodilej závodník kterej měl před tím 1.9 pd chip a 380nm
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

takže tedy v rámci spolehlivosti a životnosti je tedy nejlepší volba 1,4 16V a pokud možno po roce 2009...chápu dobře?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“