Fabia 2 jaky benzinovy motor zvolit?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"]takže tedy v rámci spolehlivosti a životnosti je tedy nejlepší volba

podle mě úplně není, pokud správně servisuješ motor a nechováš se k němu jak hovado, je nesmrtelný každý,

já osobně kdybych chtěl auto tak koupím třeba toto https://www.sbazar.cz/bara.karel12/deta ... 2-tsi-2012, nebo obfddobnou havárku, spravím vím co mám, atmosferický motor bych asi už nebral
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak si vyber, 100 lidí, 100 názorů (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

fekálek píše:Tak si vyber, 100 lidí, 100 názorů (LOL)
ono jakou pizdu si přitáhneš o takovou se budeš starat, já se ted rád svezu stím turbolitrem dnes jsem chtěl dát 300 km na stooktan bohužel to z časových důvodů nevyšlo, stihl jsem jen optimal 95
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já bych rozhodně bral 1,6.

U poměrně velkého počtu motorů 1,4 jsem řešil kliku - zadíralo se to na ojnicích. Navíc motory 1,6 jsou modernější konstrukce.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak to je pěkný, to jsem ještě neviděl a servisuji čtyři, je fakt, že mají najeto do 150tis tak je to možný
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dělal jsem myslím tři kousky AUA a AUB, zadřený na třetí ojnici, na jednom se ojnice dokonce utrhla...zanešený sací koše ve vaně
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já teď naposledy AXP na první ojnici protočený šály přes sebe. Najeto asi 235 tisíc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Ve fabii 2 uz je ta 1,4 v pohode, dela se ve verzi 63kW a problemy jak se starsima uz s nima nejsou, ta 1,6 je asi taky v pohode az na ten retezovej rozvod, kterej zrovna vseobecne spolehlivosti neoplyva, 1,2 tsi ma peknej jizdni projev, vymena retezovyho rozvodu mi prijde jednodussi a asi jsou i levnejsi, problem muzou byt pisty, ale tady zalezi kdo se k tomu jak chova
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolega na Vysočině teď řešil u 1.6MPi ve FII ko pístní čep, vypadalo to na zdvihátko, ale nakonec pístní čep, dále všechny válce vyleštěné od pístů v ose rotace kliky, najeto cca 160tkm.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Koupím si zase fabii I sdi, slyšel někdo o nějakým problému?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

fekálek píše:Koupím si zase fabii I sdi, slyšel někdo o nějakým problému?
Tam akorat obcas ta klapka v sani,jinak v pohode,ne?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Ashley píše:1.2 12V CGPA 51kw
Za mna dobre
Jj,i 1.2 12V BZG v pohode jedna s 240 tis.km akorat rozvody,ani olej nebere..Druhá 130 tis.km v podstate od novoty s LPG a taky dobrý..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

fekálek píše:Koupím si zase fabii I sdi, slyšel někdo o nějakým problému?
To je dobrá volba, bohužel jsem svůj názor u Fabky 1 , co se týče benzinu , který je údajně nejlepší-1,4 made in Škoda, musel změnit názor, když u voňavky , která je jako v záruce,a v 90000km má olej ve vodě..To nejsou schopni ku.va udělat motor, který se musí po takových km rozebrat? U Fabie 2 je to ještě brzo dělat závěry, vše ještě přijde a pak rozhodnou ne vyjímky, ale většinové zkušenosti../možná jsem taky použil jen vyjímku, ale mám zato, že ne../
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

fekálek píše:Koupím si zase fabii I sdi, slyšel někdo o nějakým problému?
Ano, musel jsem si opravit čerpadlo a vyměnit EEPROM v ecu po 60.000km. Tak si spočítej, co by to stálo v autorizáku (rofl) Stálo mě to litr... (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jericho-3 píše:
fekálek píše:Koupím si zase fabii I sdi, slyšel někdo o nějakým problému?
To je dobrá volba, bohužel jsem svůj názor u Fabky 1 , co se týče benzinu , který je údajně nejlepší-1,4 made in Škoda, musel změnit názor, když u voňavky , která je jako v záruce,a v 90000km má olej ve vodě..To nejsou schopni ku.va udělat motor, který se musí po takových km rozebrat? U Fabie 2 je to ještě brzo dělat závěry, vše ještě přijde a pak rozhodnou ne vyjímky, ale většinové zkušenosti../možná jsem taky použil jen vyjímku, ale mám zato, že ne../
No, jenže to je napiču těsnění. Musí se tam dát Reinz. Elring a Temac je špatně.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“