Zašlá sláva

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Zašlá sláva

Příspěvek od jericho-3 »

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nem ... -internetu

Možná by to ještě chtělo zvážit průměrnou váhu v tunách náhradních dílů, která tato auta požerou a kolik tun se musí převentivně vyměnit, aby se např. motory daly vůbec provozovat..Tohle je možná větší ekologická bomba než kouřivost těchto vozů..Koncern podvedl amíky a byla to poslední kapka, na kterou doplatíme, samozřejmě tato kapka je našim nadšencům ukradená..Bohužel mne mrzí, že se mezi tuhle grupu dostal i Fiat.. :) :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Je to napříč autospektrem, je kravina myslet si, že fiat je liga, opravdu je to dnes už vše jen spotřebák aby se soukolí kapitalismu pohybovalo a lidi kupovali a opravovali, divím se, že jsi tomu ještě neporozuměl. Koupit si dnes jakoukoli ojetinu s 200tisícema km je sebevražda a je uplně jedno co je to za křáp. Já už nebudu dnes vychvalovat nic, jen si myslím, že když chceš jezdit, musíš koupit nový s nějakou zárukou. Oni brzy schnijou i ty poslední výkřiky kvality a pak ti nic jiného nezbyde než koupit nové punto nebo citigo plnící euro (15) aby jsi mohl ject v klidu na karlák na pohotovost když ti vletí špona z flexy do oka atd.... tedy pokud tam nechceš ject na elektrokole





;) ;)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

podváděli všichni, protože EU je banda ..... a vymyslí si nařízení bez toho aby si zjistili jaký to bude mít přínos ale hlavně jestli se to dá vyrobit/provozovat podle jejich nároků
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale třeba máš pravdu, jen to má háček, pokud prodáš zákazníkovi něco a tvrdiš, že to něco má určité vlastnosti , které umožňují zákazníku to něco provozovat, nastává problém, když to nejde, což je podvodné chování, které je trestné..Když s autem neprojdeš STK i když jsi poctivě zaplatil za to, že to bude v pořádku, patrně jsi utrpěl újmu..V Evropě a hlavně u nás je jiná situace, podvod je tady běžnou součástí a zákazník se ani neobtěžuje to reklamovat..Ale v USA je zákazník pán a klidně tam soud odsoudí výrobce k pokutě, která jej citelně postihne a jejich kontrolní orgány nejebají majitele, ale výrobce..Koncern ojebává majitele už dávno a běžně, a ten musí dokazovat, že zrovna jeho auto má vadu..Dodnes koncern plombuje své zkurvené motory zákazníků při reklamaci , aby byl opravdu "důkaz", že ten olej opravdu žerou nad normu 1litr na 1000km..I když moc dobře ví, co vše sám posral,což znamená ,že pokud zákazník dolije 15 litrů oleje od výměny do výměny /např. při 15000km/TAK JE VŠE V POŘÁDKU..A ti čeští pitomci to ještě omlouvají, často schvalují a koncern brání.. :(
P.S. pokud lžou o spotřebě a třeba zrychlení, je to fuk, s tím tě s STK nevyhodí....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

fekálek píše: Koupit si dnes jakoukoli ojetinu s 200tisícema km je sebevražda a je uplně jedno co je to za křáp.
:woot: (rofl) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol2:
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Ale třeba máš pravdu, jen to má háček, pokud prodáš zákazníkovi něco a tvrdiš, že to něco má určité vlastnosti , které umožňují zákazníku to něco provozovat, nastává problém, když to nejde, což je podvodné chování, které je trestné..Když s autem neprojdeš STK i když jsi poctivě zaplatil za to, že to bude v pořádku, patrně jsi utrpěl újmu..V Evropě a hlavně u nás je jiná situace, podvod je tady běžnou součástí a zákazník se ani neobtěžuje to reklamovat..Ale v USA je zákazník pán a klidně tam soud odsoudí výrobce k pokutě, která jej citelně postihne a jejich kontrolní orgány nejebají majitele, ale výrobce..Koncern ojebává majitele už dávno a běžně, a ten musí dokazovat, že zrovna jeho auto má vadu..Dodnes koncern plombuje své zkurvené motory zákazníků při reklamaci , aby byl opravdu "důkaz", že ten olej opravdu žerou nad normu 1litr na 1000km..I když moc dobře ví, co vše sám posral,což znamená ,že pokud zákazník dolije 15 litrů oleje od výměny do výměny /např. při 15000km/TAK JE VŠE V POŘÁDKU..A ti čeští pitomci to ještě omlouvají, často schvalují a koncern brání.. :(
P.S. pokud lžou o spotřebě a třeba zrychlení, je to fuk, s tím tě s STK nevyhodí....
Jestli si myslíš, že žumpa je jen koncern, tak jsi blázen jericho, nové fiaty tragédie, Hyundai? známej má nový santa fe a po 30tis že mu přibejvá olej(pro změnu opačnej problém), jel do značkovýho samozřejmě záruka a přijel stím, že mu ten olej odsáli ;)
Já mu říkám, že to by mě ten přijímaci technik řekl jen jednou, že mám naftu v oleji která tam stále kudysi přibejvá a oni mi jí odsajou. Po ujetí dalších 30tis se posrala pro změnu převodovka. Tohle nechceš (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proč to zjednodušuješ?Když už tohle prohlásí sami Němci, což je obdobné jako u nás pomlouvat škodovku, tak to něco znamená..Nevím, proč většina pořád zavírá oči a přitom nejčastější otázky zní, KTERÝ MOTOR? Aby to vůbec jezdilo..Mě s tím pořád otravují a když si člověk udělá rekapitulaci koncernu a jeho motorů, je to prostě k pláči..Jejich FSI- průser, vždy se nějak provede INOVACE -např. zesílené rozvody, aby se ten průser snížil a začne se znova, nový motor- průser a zase inovace...Jen se podívej, jak dopadly všechny buchary z koncernu, 6 válce, 8 válce apod. Ostuda na entou, samozřejmě nejsou sami, i MB a BMW prošly průsery, že se i konstruktér z 1. ročníku na technice stydí, jaké boty byli schopni vytvořit./oni udělají převody regulace turba z PVC., naserou 2 turba mezi válce a ono je jim horko, no je to možné? Oni nandají motor do teréňáku, auto se nakloní a motor se zadře - no není to podraz? koncernu se ulamují konce vahadel, až osvobodí ventil a on spadne do válce? atd. atd. .Jo ,v dobách kdy byla jen šuplera a mikrometr , museli víc přemýšlet..Já když sednu do novodobého auta, tak už se bojím i řídit, co to je za "plechárny", zavřeš kufr a rána jako od popelnice, kousek popojedeš a padne rána, lekneš se, že ti vypadnou zuby,a auto se zamkne..Auta hučí, ložiska řvou a na tachometru poctivých 90000km, člověk si řekne, je to náhoda, ale není...Tuhle jsem si četl pojednání o nových modelech asi před 8 lety a ty medy, co tam byly vyblity a dnes? Mě to prostě vadí, na nekvalitu není žádná výmluva..... :(
P.S. ale samozřejmě, servisy jsou zavaleny zakázkami...kupče, polib si pr.del..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a furt blije a blije...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jericho: Si jen přeskoč na nástupnické Stilo nebo Grande Punto a zazijes italské radosti až až.. :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vici píše:a furt blije a blije...
Vici, chápu, že jsi suchar a čehůn, ale co kdyby jsi napsal svůj názor/pokud nějaký máš?/.Snad můj názor neohrozí úspěch koncernu a přízemní obdiv, který čehůni mají? A možná by jste mohli napsat o motorech made in Italia a vysvětlit mi, proč kurva ty italské diesely, chtějí sem tam vyměnit jen žhavičky a rozvody? Proč od nich nepřichází jiný kšeft, když je jich okolo spousta? Kdo je chytrý konstruktér, člověk pozná i tak, že když měním řemen u JTD 8ventilů, nemusím vůbec povolit hlavní silentblok motoru, zatímco u koncernu rozeberu půl auta, kde je to dokonce tak mazané, že když jsou strhlé závity u silentbloku, tak motor se táhne po zemi, proč to není obráceně a motor není upevněn nad silentblokem? Mě nevadí obliba značky, ale nepřiznání faktu .... :(
P.S ale chápu, že pro mnohé něco popsat, je prostě problém...
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Meleš jtd jtd, jako by koncern v době jtd nemel kvalitní diesel? Vždyť všechny ty rotačky a i první pd než je dojebali šetřením byli vysoce spolehlivé. Spíš mi řekni něco o kvalitě dněšních italu, když tady kecáš jakej je koncern šunt. Já si radeji 100x koupím fabiiIII než nějaký punto, je to hruza děs, ty nový dobla to jsi nikdy neviděl. Hlavně se pořád řešeji motory koncernu protože v nich jezdí polovina republiky, o fiatu toho tolik neuslyšíš protože je jich málo na silnici.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale viděl, ale máš pravdu, ani do toho nechci lézt, mě zajímá vždy hlavně motor..Už si připadám úchylný, když si sednu do nového, necítím se dobře, vše je jen JAKOBY, slabé plíšky, samá PVC, motory než se hnou, tak mám v zádech další auto, mám obtížné vyjíždění na hlavní..A největší dilema je dnes JAKÝ MOTOR? Lidé se pořád ptají, já jsem se nikdy prodejem nezabýval , ale vždy jsem měl nějaký oblíbený stroj/ani ne Fiata/. Bohužel už nemám, a když se mě ptají a co by jsi si koupil, tak nebudu povídat a starých modelech, lidé chtějí názor na nové..Mám doporučit nějaký samohyb s kterým se ženská nerozjede, mají dlouhé kvalty nebo majitel musí mít našponované uši, zda již nechrastí řetěz, popřípadě musí být znalec oleje, který tam má nalít, aby náhodou nenalil bezpopelavý olej tam, kam nepatří a nezkurvil motor?Je to dnes věda, zrovna před chvilkou známý oznámil, že jde do Citroena DS v naftě 1,6 ccm , chce nové auto, bohužel mu oznámili, že výměna oleje bude stát 6000kč..Nedá si říci..Tak si říkám, ať jdou do háje a na vině není jen ekologie, ale rychlá jehla..
P.S. jen ukázka..přijel k nám nějaký mne neznámý starší pán a viděl mne v montérkách, žena řekla, že se hrabu v autech, tak se ptá, můžeme mi říci, jaký auto si mám koupit?Povídám, nevím, ale naléhal, stačí mi jednoduché a spolehlivé..Tak mu říkám, kupte si Dacii, majitelé si ji chválí..Po nějaké době, rok-dva mi žena říká, hele volal ten pán, že ti moc děkuje. A já a za co? No, že jsi mu doporučil DAcii, je s ní velmi spokojen..No není to k posrání, že nás budou vyučovat Rumuni a to i v kvalitě? :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no hlavně aby v dacii neboural.. je to srovnatelné se 120kou...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ve spolehlivosti je třeba srovnávat stejné generace aut. A vyjde to pomalu nastejno. VW měl bezchybnou generaci motorů i karoserií, fiat měl jedno období motorů. Ale to je dávno pryč. Jericho běž na výměnný pobyt do Fiatu aspoň na týden a uvídíš kam to tvoje ikona dopracovala. V současné době je málo těch kdo by fiata chválil. Furt samé svolávačky, věci co se kazí po záruce a co je důležitý: nikdo si s nimi neví rady :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Prej motory než se hnou (rofl)
Ted sem koukal na videa upravených S4 audi A4 s V6 2.7 biTurbo
a ty pumpujou 1200 koní .
To samý BWA 2litr , VR6 ,5 vál v TTR
To se nechá narvat jak bejk.
Až na ty podvozky no , do toho zas tak nevidim. Ale řekl bych že first class to nebude.

A jak tady kecaly , jak je ten motor na hovno .
Prostě bud nic jinýho nezbejvá anebo anebo nevim.
A jaký prsery V6 a V8 ? To nevim ?

Nejseš v komunismu aby si mohl chtít bezpečí a komfort zadarmo :x
Soudruhu .

A ted hod sranec at víme jak seš zas mimo)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“