Musám se našeho jelita zastat, mluvíme o lidech, ne podnikatelích kteší si koupí 2.7 biturbo, ale o klbeňákovi, kterej naškudlil 3kila a neví, to asi nebude na 2.7 biturbo, možná nějaká ojetá past. Dachčija si dobrý ale ta pasivní bezpečnost je asi bída. Jestli je to ale dědkovi fuk tak volba jistě lepší než nové 1,5 tsi o kterém nikdo neví, jetli se dožije třetí výměny olejeA6TDI píše:Prej motory než se hnou
Ted sem koukal na videa upravených S4 audi A4 s V6 2.7 biTurbo
a ty pumpujou 1200 koní .
To samý BWA 2litr , VR6 ,5 vál v TTR
To se nechá narvat jak bejk.
Až na ty podvozky no , do toho zas tak nevidim. Ale řekl bych že first class to nebude.
A jak tady kecaly , jak je ten motor na hovno .
Prostě bud nic jinýho nezbejvá anebo anebo nevim.
A jaký prsery V6 a V8 ? To nevim ?
Nejseš v komunismu aby si mohl chtít bezpečí a komfort zadarmo
Soudruhu .
A ted hod sranec at víme jak seš zas mimo)
Zašlá sláva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aha, tak tady u nás nikdo nic takovýho nemá, asi jsme tady samý socky, musíš nám poradit jak se dělaji prachy na takovou káru, jinak si nemyslím, že milionáři jezději ferrari, to jsou desetimilionáři a vejš. Milionář je dnes kde kdo, milion je dnes kulový, není za to už ani 1kk pokud nejsi z chomutova
Já tohle beru spíš jako masochismus, bavili jsme se o autech na ježdění, tohle je spíš pro fajnšmekra jako zábava. Neřeš to, asi jsme každej na jiný planetěA6TDI píše:Tak třeba forest tu cickal něco o kitu na tu jeho větev a říkal že nějaký HW na 600 HP je za jářku 2padesát , no tak kde máš miliony
A to s tim že mu to musí udělat . Což chápu.
Tam panovala taky úplně jiná situace a motorsport tam má odvětví o jakých se tady ani neví . Samozřejmě showbyznys takže spousta lidí to dělá jak profesi . Namátkou drgstery . 8000 HP na nitro V8 neznámého obsahu . Tam se 600 PS ztratí v davu .
Koukni ..
https://www.youtube.com/watch?v=lNUUlJ4ERNg
https://www.youtube.com/watch?v=y1ubHrljbEE
Koukni ..
https://www.youtube.com/watch?v=lNUUlJ4ERNg
https://www.youtube.com/watch?v=y1ubHrljbEE
Je to nemoc moderní doby, když tady slyším tyhle stovky a tisíce koní nebo kw, tak si říkám, že ti střelci asi jezdí s tříválcem Fabií a mají zpocenou prdel.Ať dělám, co dělám , protočená kola jsem možná 10 let neviděl, většina čehůnů nevyužívá ani těch 80KW , které tam krátkodobě mají a vůbec nemají ánunk , co to je tak obrovský výkon, o kterém se tady píše..A jak jej vůbec přenést na cestu vpřed...Jízda v této kotlině je dnes už jen onanie jízdy po rovině, když se roztrhne kolona..Ty různé kraksny , nacpané sračkami moderní doby jsou tak dobré na opojení z luxusu, pak předvádění před sousedy nebo pro vožení dětí do školy a do Chorvatska...Ale zkusit si jízdu s autem bez všech vyfikundací, kde je jen motor-skříň-kardan a zadek při výkonu okolo 200HP, a jet střelbu po okresce,tak si překousne jazyk, vocas mu zaleze do břicha a vystoupí z ANO..pokud to přežije..
nepropadat panice...
Většina z nás co se tu hromadu let hrabeme v autech tak jistě v životě potkala taková touha se povozit a postavit si nějakou hračku, i já ji měl a na okruhu jsem nejezdil je to už dlouho, ale ta radost když tě nedojede borec v autě za milion a ty jedeš v pelechu jak kráva ale kterej fak jede je super.Je to ale nebezpečný a jak člověk dozraje a ohlídne se jakej byl kokot tak se divím jak to přežil.
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
jericho-3 píše:Je to nemoc moderní doby, když tady slyším tyhle stovky a tisíce koní nebo kw, tak si říkám, že ti střelci asi jezdí s tříválcem Fabií a mají zpocenou prdel.Ať dělám, co dělám , protočená kola jsem možná 10 let neviděl, většina čehůnů nevyužívá ani těch 80KW , které tam krátkodobě mají a vůbec nemají ánunk , co to je tak obrovský výkon, o kterém se tady píše..A jak jej vůbec přenést na cestu vpřed...Jízda v této kotlině je dnes už jen onanie jízdy po rovině, když se roztrhne kolona..Ty různé kraksny , nacpané sračkami moderní doby jsou tak dobré na opojení z luxusu, pak předvádění před sousedy nebo pro vožení dětí do školy a do Chorvatska...Ale zkusit si jízdu s autem bez všech vyfikundací, kde je jen motor-skříň-kardan a zadek při výkonu okolo 200HP, a jet střelbu po okresce,tak si překousne jazyk, vocas mu zaleze do břicha a vystoupí z ANO..pokud to přežije..
Ta hláška mě pobavila.
Přesně vidím jak většina lidí má auto a je úplně jedno kolik to má kW, protože v momentě kdy zní motor trochu hlasitěji, tak tam dá další kvalt a 3/4 plynu. Neznám moc lidí kteří umí využít potenciál motoru, kteří by věděli kde je špička výkonu a uměli s tím pracovat.
Když jedou se mnou a vidí že automat podřadil a je tam 6000 otáček tak na ně jdou mrákoty a říkají že takhle to auto zničím.
Takže ta hláška o překousnutém jazyku a zalezlém ocasu by platila i v případě, že by lidé uměli použít výkon auta které teď mají.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG