Golf mk1 1.1 benzín Tlak oleja

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A kolik to tlačí při více jak 2000ot? Jen pro info. Ty 2bary při 2000ot je povolené minimum pro zahřátý motor na 80 ;)

Modrý čidlo, 0,25bar M10x1, 1pin
028919081D
028919081H
musí po startu rozepnout při cca 0,25bar (při stojícím motoru bez tlaku je sepnuté a díky němu svítí kontrolka při zapnutí zapalování)

Bílý čidlo, 1,8bar M10x1, 1pin
056919081E
056919081
musí sepnout při cca 1,6-2barech

Takže znovu prověř ta čidla, jak rozpínaj/spínaj, to bílý čidlo 1.8bar určitě nemá sepnout hned po startu ...

Je to starý, neznám přímo, beru z manuálu. No asi mu ten 10W40 nechutnal, kdoví co rozpustil ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to tak, na tom obrázku je to do hlavy hnědé, což asi není ono. Ale pokud to má tlak v hlavě aspoň 1 bar na volnoběh, tak bych to neřešil, protože to maže/a pokud po přidání se tlak zvedá/. Tahle dynamická kontrola vždy dělala bordel a já nepamatuji, že by u těchhle motorů selhalo mazání , spíš ty snímače hrály na nervy. Mám tuhle hovadinu i na T4 a už nereaguji, když se mi rozsvítí mazání, je to staré auto a tahle tehdejší vymoženost si žije vlastním životem.Možná tak sundat vanu a pro jistotu zkontrolovat síto pumpy.Kdysi jsem řešil mazání u Forda Escorta , kdy jsem byl asi už třetí, který sundaval vanu, a nakonec ze zoufalství jsem vyndal zátku kanálu/tady to naštěstí šlo/ a kanál vedoucí k čidlu byl ucpaný karbonem.... :( :)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, obrázek může zkreslovat. Ale podle všecho by na té fotce levé mělo být bílé, pravé pak modré ;) No a určitě by tedy levé nemělo být na volnoběh, tedy hned po startu, sepnuté ...
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

To: rayx
Za studena keď som meral tak pri cca3000 tlačilo okolo 4-5 baru
Cidla som menil tak že presne aké cislo som vytiahol tak take som tam aj dal
Keď dám dole stupel na nalievanie oleja tak pekne olej frka až von
A tak ako píšete keď nastartujem tak cidlo 0,25 baru sa po štarte rozopne a druhé cidlo 1,8 baru sa zopne.

Skúšal som aj tak že vypnutý motor (kľúčik na 0) a potom všetky možné kombinácie týchto 2 cidiel a stále to blikalo
Vďaka veľká za pomoc
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tak to je krásný tlak na studeno ;) A jak po ohřátí? To udělá pěkný rozdíl ...
Ale něco se přesto podělalo, prostě k bílýmu čidlu jde moc velký tlak i na volnoběh, co ho sepne. Když ho odpojíš, uvidíš, že bude po blikání na volnoběh. Ale budeš to muset pořešit ... Máš představu, kdy byl před tou prvotní výměnou za 10W40 vyměněn naposledy olej?
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

Po ohriatí neviem odmeram keď bude čas a napíšem
Skúsim odpojiť to 1,8 cidlo ako píšeš a uvidíme
Neviem kedy bol menený olej ale motor má poctivých 100 tisíc servírovaných
Vďaka
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“