Autokelly, dodávka objednaných dílů, jak to máte?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

o tomhle jsem četl, auto v servisu se svítící kontrolkou abs, všechno měřený prověřený a v pořádku X hodin práce, nakonec majitel blbec doplnil pojistky i tam kde neměli být (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Zero 1724: tento týždeň som robil známemu Fiat Scudo 2008 malo to byť len zadne brzdove obloženie práca na 1,5hodiny. Brdove obloženie si priniesol aj to špatne a kotuče možeš posudiť sám či by sa ne dal nove obloženie. Najvetší sranda bola že sa nedalo dostať k šrubom držiaka brzdoveho stmeňa tak musel ísť dole celý nosič ložiska o tom ako to bolo hrdzave tu nebudem rozepisovať práca na pol dňa. To by mohol majster Jericho vysvetliť kde urobili italský inžinieri chybu. Majitel išiel s vykrutenu pusu a 260eur práca+material alebo som ho mal radšej poslať preč?

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak to zase dostaneš Italský školení, to je krásná konstrukce (rofl)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Kdo chce opičku musí mít na banánky, za brzdy bych nedal nikdy míň jak 10.000,-Kč na jednu nápravu.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Romku, co chceš na na tom vysvětlit, že to auto je rezavé nebo orezlé? Postav auto na 14 dní do trávy v době kdy se pořád mění počasí a máš z toho tohle. Mám tady dávat příklady jiných modelů , nebo ti poslat fotku mého Fiata z roku 1996 zespoda?Koukal by jsi jako omámený, jak 23 leté auto může vypadat, ale dávám si pozor , kam jej postavím...A mimochodem tohle auto je společné s Peugeotem, takže chyby budou jistě v Matrixu..Ale Fiat má ještě jednu výhodu, že motor často přežívá karosérii, na rozdíl od koncernu, kde jsou 2-3 motory na jednu kastli.Co je lepší a levnější? .A fekálka neposlouchej, je to jen povrchní nevzdělaný slintal,který je technicky tak na úrovni učně z 1. ročníku opraváře zemědělských strojů.. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Zatím co ty jsi specialista na italskej Fekál. Italskej motor přežije kroserii protože karoserie shnije do pěti let, to je celej problém. Tvoje plečka by měla jít do můzea jak je dokonalá, myslím, že tady na foru není nikdo kdo by měl lepší auto než ty jericho (crazy)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ty zkorodované hlavy šroubů držáků třmenu jsou šestihrany nebo obrácený torx TRX?

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

fekálek píše:Zatím co ty jsi specialista na italskej Fekál. Italskej motor přežije kroserii protože karoserie shnije do pěti let, to je celej problém. Tvoje plečka by měla jít do můzea jak je dokonalá, myslím, že tady na foru není nikdo kdo by měl lepší auto než ty jericho (crazy)
Určitě ne, ale zrovna včera přijela moje žena z cesty a povídá, to je taková radost s tím autem jet, motor jen vrní, stačí jen pobídnout, krásně to topí, mám to auto ráda..Má cenu to komentovat, moje žena by mne i vyhnala s nějakou navoněnou sračkou z velké části z PVC nacpanou kravinami, které oba nepotřebujeme. Já se musím smát, když vidím chlapíka, který svěřepě jezdí od revoluce pořád Wartburgem 353 kombi a má úsměv na tváři na rozdíl od těch stažených ustaraných ksichtů veledůležitých pilotů nových kraksen..Prostě nám to auto stačí....Zeptej se tvé kůže, jak se na novou Octu tváři..za ty prachy.., ale když se namaluje, jistě dobře zapadne mezi TY ÚSPĚŠNÉ".. (LOL)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tvoje stará je prostě gurmán kříženej s masochistou, o tom žádná ;)

Tady u nás a to bez přehánění, tokovou plečkou nejezději ani morgoši z ubytovny na dávkách. Popravdě jsem bravu nepotkal tak posledních pět let, to bude skoro na veteránký (rofl)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

A už zase kydáte hovna jako obvykle....
Ale že to stilo je tak chytře vyrobený, že na šrouby držáku třmenu nejde nasadit ořech z goly jste nezaznamenaly.
O to šlo Romkovi asi především...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale vždyť já ti to jaroušku neberu, pusť se radši do koncernu, tam ti půjde všechno..Koukám, že jste vždy perplex, když se setkáte s něčím ,co nemáte nacvičené..Co až přijde opravdový problém, to asi půjdete na rekvalifikaci na pekaře..Ale pozor, uplést housku není taky žádná sranda, profíci to svedou jednou rukou..Vy jste ale zapšklé typy, hned kydáte ho.na.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tomas.cz - su to obratene torxy a povolit išli pulmetrovým trhákem


Jericho máš pravdu je to koncept fiat scudo/citroem jumpy/peugeot expert ale toto vymysleli určite taliani oni su na taketo veci experti davat šruby a matky opačne aby si musel rozebrat koli srubu pulku auta hlave Alfa romeo to je kapitola sama o sebe. proč robit veci jednoducho ked sa daju zložito
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jericho: vůbec jsi to nepochopil, já jsem VW nijak nevyzdvihoval, tak člověk taky narazí ne řešení, že člověk kroutí hlavou.
Každý auto má něco, třeba focus 1,6 TDCI kde se při demontáži baňky filtru musí demontovat trubka plnícího vzduchu protože její držáček překáží.
Tam to člověk taky nechápe. stačí malá úprava držáku a po problému. Tady jde o to, že stačí aby se to trochu dotáhlo a bylo to OK.
Zamrzí to v případě, že to tak je u věcí u kterých je předpoklad, že se budou po opotřebení spotřebních věcí rozebírat.

Jinak měl jsem teď trochu času (byl jsem na operaci s kolenem) a pročítal jsem starý vlákna co mě zaujaly a
všiml jsem si jedný věci. Ještě před nějakými 4 - 5 lety když někdo řešil nějakej problém, a ty jsi se zapojil do debaty, tak jsi se snažil poradit
tam je vidět jsi člověk s velkými zkušenostmi který umí.
Za to nějaký 2 - 3 roky zpátky jen většinou zkritizuješ konstruktéry jaký jsou idioti, že to takhle vymysleli a jak dřív to bylo udělaný dobře.

Sice máš pravdu, ale tomu kdo řeší daný problém to opravdu nepomůže. Nehledě na to, že se ihned chytí tvoji věční oponenti a už se diskuze stočí zcela OT.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak mi napiš, v čem mají novodobí konstruktéři dnes úspěchy. Samozřejmě jsou neustále svazováni novými a novými předpisy a omezeními, ale na druhou stranu jsou vybaveni takovými možnostmi, o kterých se dřívějším konstruktérům ani nezdálo..Tehdejší konstruktéři měli jenom šupleru, redis pero, skicák a HLAVU.Samozřejmě TI NEJLEPŠÍ MĚLI talent a cit..Proto si dělám prdel z koncernu, přes jeho obrovský záběr, který má,že není schopen vyrobit a OZKOUŠET motor, který není propadák a splňuje dnešní podmínky. Chrlí nové a nové kody, modifikace, mění obsahy, ale úspěch nepřichází. Pokud propadne 1.0 tříválec , tak by měli naši uvažovat, když tak fňukají , že si z republiky cizí firmy vytahují peníze/nechápu, proč někoho štve, že si majitel nakládá se svými penězi po svém/nabídnout koncernu odkup jeho firem na našem území, /když už se zadlužit, tak aspoň smysluplně/ a provozovat Škodovku v naší režii..Možná by náš český pohled pomohl k úspěchu. Takže se nediv, že mi je líto, když se tady řeší fatální konstrukční chyby a NA MAJITELE, KTERÝ TO KOUPÍ SE KAŠLE..
Proto taky tak prudí moje inklinace k Italům, kteří přes všechny jejich problémy, jsou pořád v motorech na špici , aniž to toho nacpou tolik miliard jako koncern..Majitele koncernových vozů tohle hrozně prudí, protože moc dobře ví, že to tak je..Koncern je jen minulá MODLA.. :)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5463
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jardo presne toto mám namysli veci ktore sa bežne menia filte náplne,brzdy,žhaviče to by mali konstrukteri navrhnuť tak aby sa to dalo jednoducho vymeniť. Treba u toho scuda stačilo dať šruby so 6hranu hlavu.
Nedávno som robil citroen C8 a k žhavičom neni prístup udajne v citroene vymontuju koli tomu motor ven (wallbash)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“