Autokelly, dodávka objednaných dílů, jak to máte?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ale dnes je to tak většinou u všech, já kdybych i chtěl koupit nové auto, tak bych nemohl, otevřu kapotu a už musím jít pryč, bez sundání rámu a nápravy neopravíš nic. Když jsem kdysi dělal poprvé Renault ESPACE v dieselu, tak jsem si řekl, ti idioti se zbláznili, kapotka jako u Maluchy , ale svítících kontrolek a různých kravin pro komedianty tam bylo přehršel. Abych si koupil auto, které se obtížně opravuje a kvůli každé hovadině nastane velká demontáž, tak to teda ahoj, výtvore 21. století vyhul mi hůl..Já potřebuji auto, kde když mi lehne starter, tak se sehnu, vezmu 13 klíč a vyndám ho na zemi,včetně olej. filtru , vany a když lehne spojka, tak si převodovku vyndám sám a sám ji tam dám za pár šupů a čeká mne to tak jednou za život/ a to mám zdviž/..Moje auto se mnou najelo asi 180000km a spojka šlape jako nová. Mám původní pumpu H20 a je mimo rozvody, vše přístupné, levné, když to řídí žena nechápu, že benzin vůbec "nemizí", prostě těch důvodů je mnoho na rozdíl od novodobého skvostu, kde je riziko opravy neůměrné k požitkům, které poskytuje...Ale říkej to těm, kteří návštěvu servisů považují za nutnou činnost k provozování vozidla..Jsem už dost starý na to, abych se stával blbcem z důvodu mody a nové doby..Každý týden jsem konfrontován s tím, když mi kámoš říká, už je dcera zase v servisu...ale tys říkal, že Octa rotačka je dobrá/laurin klement/ ..Mám tohle zapotřebí?
nepropadat panice...
jericho-3 píše:Ale dnes je to tak většinou u všech, já kdybych i chtěl koupit nové auto, tak bych nemohl, otevřu kapotu a už musím jít pryč, bez sundání rámu a nápravy neopravíš nic. Když jsem kdysi dělal poprvé Renault ESPACE v dieselu, tak jsem si řekl, ti idioti se zbláznili, kapotka jako u Maluchy , ale svítících kontrolek a různých kravin pro komedianty tam bylo přehršel. Abych si koupil auto, které se obtížně opravuje a kvůli každé hovadině nastane velká demontáž, tak to teda ahoj, výtvore 21. století vyhul mi hůl..Já potřebuji auto, kde když mi lehne starter, tak se sehnu, vezmu 13 klíč a vyndám ho na zemi,včetně olej. filtru , vany a když lehne spojka, tak si převodovku vyndám sám a sám ji tam dám za pár šupů a čeká mne to tak jednou za život/ a to mám zdviž/..Moje auto se mnou najelo asi 180000km a spojka šlape jako nová. Mám původní pumpu H20 a je mimo rozvody, vše přístupné, levné, když to řídí žena nechápu, že benzin vůbec "nemizí", prostě těch důvodů je mnoho na rozdíl od novodobého skvostu, kde je riziko opravy neůměrné k požitkům, které poskytuje...Ale říkej to těm, kteří návštěvu servisů považují za nutnou činnost k provozování vozidla..Jsem už dost starý na to, abych se stával blbcem z důvodu mody a nové doby..Každý týden jsem konfrontován s tím, když mi kámoš říká, už je dcera zase v servisu...ale tys říkal, že Octa rotačka je dobrá/laurin klement/ ..Mám tohle zapotřebí?
Máš samozřejmě pravdu, že v jednoduchosti je síla, to je stará věc, když do toho ale vstoupí EU s nesmysly a ještě nenažranost nadnárodních koncernů aby se co nejvíc kazilo a kupovalo dokola, tak jsou z toho novodobé sráče. Nelze ale do smrti sedět v O1 laurin a čekat, že je nesmrtelná. Ta pak trpí závadami stáří, vše spuchřelé, shnilé, mtr unavené a pak se to nakupí a jen tě kdysi velká legenda otravuje vecmi jako přetěsnění vstřik čerpadla atd a to tě otráví. Nezbyde ti než se poohlídnout po něcěm jiném. I tvůj fiat tak dopadne, to je prostě stáří a nic novýho slušnýho na vrakecu na to už neseženeš.
Máš asi pravdu, prostě jen nevěřím, že koncerny tohle dělají schválně, že narvou miliardy do vývoje motoru /auta/ a pak si mnou ruce, jak se to sere..To nedává smysl a já pořád věřím tomu, že lidé a i koncerny mají většinou dobré úmysly, které prostě nejsou schopni naplnit, protože i když se to nezdá a Čína proto udělala mnohé, má pověst značky/firmy/ pořád velkou cenu..
nepropadat panice...
Tak ty jsi dobrý snílek... Nakupuju materiál na výfuky pro celou Evropu, materiál chodí z Číny a Indie, materiál je tak tenký, že ze 100 kusů, se minimálně 40ks provaří, technologie je nahrazována lidskou prací... všechny výrobky, které jsou špatné se opravují ručně, chvátá se, takže se opravují i na 3x, protože je svářečka nastavená na moc vysoký svářecí proud...výrobky pak neprojdou tlakovou zkouškou... Všechno se pak krásně zabalí do nadherného pláště s logem firmy (děláme na všechny značky světa), všechno je na úkor výdělku, zákazník tlačí ceny dolů a všichni se musí přizpůsobit, ale nutno říct, že zákazník si předem nastaví požadovanou kvalitu výrobku (odchylky, normy) realita je ale úplně jinde a zákazník to respektuje, je to začarovaný kruh... Ale máš pravdu, prvotně nejde o to koncového spotřebitele poškodit (to by koncern rychle skončil), na druhou stranu oni moc dobře ví, jak se materiál chová za danných podmínek, takže ví co snese, nic není jen tak...jericho-3 píše: prostě jen nevěřím, že koncerny tohle dělají schválně, že narvou miliardy do vývoje motoru /auta/ a pak si mnou ruce, jak se to sere..To nedává smysl a já pořád věřím tomu, že lidé a i koncerny mají většinou dobré úmysly
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Hovořím o NOK kusech, ne o finálech, reklamací není mnoho, ale je velice zajímavé vidět výrobu "všelijak posvařovaného výfuku", upřímně, takto si kvalitu nepředstavuju...Rayx píše: Hm, to ale vypadá na problém specifikace materiálu už pro nákup od projektu, a že to firma neřeší a je spokojená se 40% zmetkovitostí
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Samozřejmě šlo mi hlavně o motory nebo převodovky, ty snad nikdo nedodělává na koleně v té obrovské výrobě..Ale jak to budou dělat s roboty? Ten bude jednou nastaven, toho nepřemluvíš a pokud nebude dobrý matroš nebo jiné rozměry, tak se zastaví..A "přeladit" tyhle mrchy asi není jen tak..Možná že i nastoupí roboty do managmentu..U nás to přijde brzo a v podstatě bude na tom nejlépe ten, kdo je žinostník, protože opravy budou dělat zatím pořád lidé..Takže hoši, co jste na pásech, nejásejte, když zase zvednou minimální mzdu./ s kterou jde ruku v ruce i ta další/..Čím rychleji tento trend půjde, tím dříve roboty přijdou a možná s tím i ta lepší kvalita..
nepropadat panice...
Tak jenom co se týče AutoKelly a dodávky dílů, potřebuju na O2 tlumič pérování Monroe, výměna po nehodě a na vozidle už jsou dělané a to Monroe, tak ať je ten samý.
Monroe vede Kelly, tak objednám, jedu vyzvednout, nejdřív chtějí zboží zaplatit a pak se uráčí vytisknou fakturu a díly donést, no koukám že krabice je lepená páskou, tak jí před prodavačem trhám, vyndavám tlumič a tam v na mě kouká Starline... Takže dobropis, vratka peněz a odjezd bez tlumiče.
Už mám stejnou zkušenost se žhavkama Bosch na Transita 2.0TDDi, tam byly v otevřených krabičkách nějaké začouzené z komůrkáče a pak čep Lemforder na BMW e91 na mě koukal v krabici Febi, prodavač se mě ještě snažil přesvědčovat, že to výrobci překupují od sebe tak je to možné
Monroe vede Kelly, tak objednám, jedu vyzvednout, nejdřív chtějí zboží zaplatit a pak se uráčí vytisknou fakturu a díly donést, no koukám že krabice je lepená páskou, tak jí před prodavačem trhám, vyndavám tlumič a tam v na mě kouká Starline... Takže dobropis, vratka peněz a odjezd bez tlumiče.
Už mám stejnou zkušenost se žhavkama Bosch na Transita 2.0TDDi, tam byly v otevřených krabičkách nějaké začouzené z komůrkáče a pak čep Lemforder na BMW e91 na mě koukal v krabici Febi, prodavač se mě ještě snažil přesvědčovat, že to výrobci překupují od sebe tak je to možné
Je to hnus, nechápu, že to při vratkách obchodník nekontroluje. Takovej odběratel, kterej by to jednou zkusil, ten by měl ztratit okamžitě slevy ne-li něco dalšího ... V automotive se jede na to, že dodavatel dodává 1A díly a proto automobilky šetří na kontrole při vstupu, když dodá aušus, tak všechny náklady by měli jít za ním. No a v aftermaketu pak ojebávači takhle využívaj systém objednej víc variant a vrať co nepotřebuješ ...
Já se už v počátcích naučil, že se nejdřív podívám, zda ten díl je ten správný, snažil jsem se i obal nepoškodit, a abych měl klid, chtěl jsem sám, když jsem to vracel, aby to prodejce prohlédl aby nebyly nějaké pindy. Mnohokrát se mi stalo, že krabička byla porušená, ale pokud uvnitř byl díl neporušený, tak jsem jej namontroval a prodejce byl rád, že se toho zbavil, protože to nelze prodat. Měli jsme důvěru a vše šlapalo, samozřejmě člověka naštvalo, když v krabičce bylo něco jiného a já to v krámě nezkontroloval a pak musel 15 km zpět.. Jinak teď využívám Kelly a musím říci, že mne slevy až omračují, ono třeba 50% na větší díl není špatné..Ale to je obchodní politika, a já nejsem detektiv, abych to řešil..
nepropadat panice...
S tymto byl ze zacatku problem aj v Elite ale uz si to nejak posefovali. Kopu veci sa uz neda vratit hlavne elektro a vratky kontroluju aj treba snimace ci tam nejsu otlacene sruby a nebyli montovane.toto robili vetsinu spekulanti ze vracali iny dil v krabici ale zachvilu na nich dosli.minule sem byl na pobocke a cosi tam znacili na dieloch pytal sem sa robia " vraj past na nekoho co jim dava ine diely do krabic"
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Stává se to a někdy je to opravdu k zlosti. Před časem jsem měnil EGR na vivaru podle vinu to najít nedokázal,tak jsem ho musel kuchnout,podle čísla objednal,čekal jsem na něj do druhého dne, takže blokace místa v dílně,dovezl ho až v půl desáté dopoledne, otevřu krabičku,mimochodem už byla rozbalená a byl v ní starý šmejd, ojetý,oblitý a zanesený karbonem. Takže čekat dalších 24 hod. A není to zas tak výjimečné.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km