Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW - velmi dlouhe starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW - velmi dlouhe starty
Dobry den, velice prosim o radu se startovanim Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW. Prvni start po ranu znamena 2x az 5x 10 vterinove toceni starterem. V prubehu toceni motorem jde z vyfuku bily kour. Kdyz konecne nastartuje tak bezi jakoby na tri valce. Pokud vypnu a znovu startuji, tak motor naskoci hned.
Zlepsilo se to po te, co jsem zacal vecer parkovat predkem auta z prudsiho kopce dolu, to pak na 90% rano nastartuje hned. Behem dne, kdyz rano zaparkuji v praci, tak po 8 hodinach stani na rovine uz startuji dele. Tedy predpokladam, ze pada nafta??
Servis nechal zmerit vstriky a jeden byl spatny.
Vymeneno je tedy:
teplotni cidlo na vodu
pomocne palivove cerpadlo v motorovem prostoru
hadice z filtru do tohoto cerpadla
vlozka palivoveho filtru
zhavicky
Napada nekoho neco prosim?
Predem moc dekuji za rady.
Roman
Zlepsilo se to po te, co jsem zacal vecer parkovat predkem auta z prudsiho kopce dolu, to pak na 90% rano nastartuje hned. Behem dne, kdyz rano zaparkuji v praci, tak po 8 hodinach stani na rovine uz startuji dele. Tedy predpokladam, ze pada nafta??
Servis nechal zmerit vstriky a jeden byl spatny.
Vymeneno je tedy:
teplotni cidlo na vodu
pomocne palivove cerpadlo v motorovem prostoru
hadice z filtru do tohoto cerpadla
vlozka palivoveho filtru
zhavicky
Napada nekoho neco prosim?
Predem moc dekuji za rady.
Roman
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 18 úno 2016, 22:13
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
dist01: myslite hadici oznacenou na obrazku cislem 17 a foto na odkazu nize?
https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 0130307cc/
https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 0130307cc/
tak na netu jsem nasel...
- 03L919824C, na obrazku v prispevku vyse pozice 20, 1.000,-Kc.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 25000.html
- 1K0130307CC, na obrazku v prispevku vyse pozice 17, 2.000,-Kc
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-1K ... 1004556105
foto celeho kompletu ... https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 0130307cc/
... vzhledem k tomu, ze hadice na mem aute od pomocneho podavaciho cerpadla k tomu teplotnimu cidlu neni original - tedy ji nekdo jiz v minulosti menil, objednam radeji ten komplet i kdyz je to 2x drazsi
- 03L919824C, na obrazku v prispevku vyse pozice 20, 1.000,-Kc.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 25000.html
- 1K0130307CC, na obrazku v prispevku vyse pozice 17, 2.000,-Kc
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-1K ... 1004556105
foto celeho kompletu ... https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 0130307cc/
... vzhledem k tomu, ze hadice na mem aute od pomocneho podavaciho cerpadla k tomu teplotnimu cidlu neni original - tedy ji nekdo jiz v minulosti menil, objednam radeji ten komplet i kdyz je to 2x drazsi
Tak jsem vymenil komplet vedeni 1K0130307CC od pomocneho palivoveho cerpadla k vysokotlakemu vcetne toho plastoveho kolinka a cidla. Starty stale spatne .
Dale jsem na radu jineho clovicka zakoupil komplet palivovy filtr - vlozku i obal. Starty stale spatne .
Stale je to tak, ze kdyz uz rano nastartuji - cca 3x 10 vterinove startovani, behem ktereho jde z vyfuku bily kour (to jeste motor nebezi) - tak po cca 6 hodinach je start jeste OK. Po cca 8 hodinach uz startuje dele a kdyz to necham do rana cca 12 hodin, tak uz startuji opet dlouho cca 3x 10 vterinove startovani doprovazene bilym kourem.
Napada prosim jeste nekoho, kterym smerem se vydat?
Moc dekuji.
--
Roman
Dale jsem na radu jineho clovicka zakoupil komplet palivovy filtr - vlozku i obal. Starty stale spatne .
Stale je to tak, ze kdyz uz rano nastartuji - cca 3x 10 vterinove startovani, behem ktereho jde z vyfuku bily kour (to jeste motor nebezi) - tak po cca 6 hodinach je start jeste OK. Po cca 8 hodinach uz startuje dele a kdyz to necham do rana cca 12 hodin, tak uz startuji opet dlouho cca 3x 10 vterinove startovani doprovazene bilym kourem.
Napada prosim jeste nekoho, kterym smerem se vydat?
Moc dekuji.
--
Roman
Radši už se nikam nevydávej, nic ve zlým a odvez to někomu kdo ví co a jak
Přepadový test když už motor běží taky nemusí být průkazný, je to tak 50/50
Chce to opravdu změřit jak nabíhá tlak v railu po těch jak píšeš 12ti hodinách, pokud nenabíhá buď uchcávají vstřiky nebo se to vrací zpátky, popř. v railu prostě není nafta
Jak psáno výše - startovací otáčky ?
Můj osobní tip je horší ještě některej vstřik a podávačka ve vysokotlaku
Přepadový test když už motor běží taky nemusí být průkazný, je to tak 50/50
Chce to opravdu změřit jak nabíhá tlak v railu po těch jak píšeš 12ti hodinách, pokud nenabíhá buď uchcávají vstřiky nebo se to vrací zpátky, popř. v railu prostě není nafta
Jak psáno výše - startovací otáčky ?
Můj osobní tip je horší ještě některej vstřik a podávačka ve vysokotlaku