Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW - velmi dlouhe starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW - velmi dlouhe starty

Příspěvek od laurinek »

Dobry den, velice prosim o radu se startovanim Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW. Prvni start po ranu znamena 2x az 5x 10 vterinove toceni starterem. V prubehu toceni motorem jde z vyfuku bily kour. Kdyz konecne nastartuje tak bezi jakoby na tri valce. Pokud vypnu a znovu startuji, tak motor naskoci hned.
Zlepsilo se to po te, co jsem zacal vecer parkovat predkem auta z prudsiho kopce dolu, to pak na 90% rano nastartuje hned. Behem dne, kdyz rano zaparkuji v praci, tak po 8 hodinach stani na rovine uz startuji dele. Tedy predpokladam, ze pada nafta??

Servis nechal zmerit vstriky a jeden byl spatny.
Vymeneno je tedy:
teplotni cidlo na vodu
pomocne palivove cerpadlo v motorovem prostoru
hadice z filtru do tohoto cerpadla
vlozka palivoveho filtru
zhavicky

Napada nekoho neco prosim?
Predem moc dekuji za rady.
Roman
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 18 úno 2016, 22:13

Příspěvek od Daniel.n93 »

A ten špatný vstřik byl vyměněný?
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

Ano, vstrik je vymenen. Pardon, zapomel jsem napsat. Roman
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Test prepadu na vstrekovacov urob, a vymen vsetky vadne.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

Test přepadu probehl v poradku. Zadny problem. Po kontrole vstriku v diesel centru vymenen vadny vstrik. Problem se startovanim pretrvava. Cim dele auto stoji, tim dele startuje. Diky. Roman
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

vymenit plastove kolinko pred vysokotlakym cerpadlem je v nem sitko jako posledni pojistka pred rozsypanim toho elektrickyho cerpadla
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zmer narust tlaku v railu pri startovani.
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

dist01: myslite hadici oznacenou na obrazku cislem 17 a foto na odkazu nize?

Obrázek

https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 0130307cc/
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

jo ta 17 nebo v podstate ti bude stacit ta 21
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

sakrys objednat se da pouze celek 1k0130307cc nebo samostatne ta priruba - ten filtr je v te hadicce na konci? Nebo v te plastove prirube?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

tak na netu jsem nasel...
- 03L919824C, na obrazku v prispevku vyse pozice 20, 1.000,-Kc.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 25000.html
- 1K0130307CC, na obrazku v prispevku vyse pozice 17, 2.000,-Kc
https://www.autokelly.cz/Product/VAG-1K ... 1004556105
foto celeho kompletu ... https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 0130307cc/

... vzhledem k tomu, ze hadice na mem aute od pomocneho podavaciho cerpadla k tomu teplotnimu cidlu neni original - tedy ji nekdo jiz v minulosti menil, objednam radeji ten komplet i kdyz je to 2x drazsi :(
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

Tak jsem vymenil komplet vedeni 1K0130307CC od pomocneho palivoveho cerpadla k vysokotlakemu vcetne toho plastoveho kolinka a cidla. Starty stale spatne :( .

Dale jsem na radu jineho clovicka zakoupil komplet palivovy filtr - vlozku i obal. Starty stale spatne :( .

Stale je to tak, ze kdyz uz rano nastartuji - cca 3x 10 vterinove startovani, behem ktereho jde z vyfuku bily kour (to jeste motor nebezi) - tak po cca 6 hodinach je start jeste OK. Po cca 8 hodinach uz startuje dele a kdyz to necham do rana cca 12 hodin, tak uz startuji opet dlouho cca 3x 10 vterinove startovani doprovazene bilym kourem.

Napada prosim jeste nekoho, kterym smerem se vydat?

Moc dekuji.
--
Roman
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Baterku máš dobrú? Aký je pokles napätia pri štarte?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Radši už se nikam nevydávej, nic ve zlým ;) a odvez to někomu kdo ví co a jak
Přepadový test když už motor běží taky nemusí být průkazný, je to tak 50/50
Chce to opravdu změřit jak nabíhá tlak v railu po těch jak píšeš 12ti hodinách, pokud nenabíhá buď uchcávají vstřiky nebo se to vrací zpátky, popř. v railu prostě není nafta
Jak psáno výše - startovací otáčky ?
Můj osobní tip je horší ještě některej vstřik a podávačka ve vysokotlaku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“