Superb 2 CFGB 2.0 tdi CR 125kW - velmi dlouhe starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

- zitra zmerim pokles napeti pri startovani, ale predpokladam, ze kdyz to pak pres den startuje v pohode, tak to bude asi OK a tez zmerim narust tlaku v railu pri startovani

- "podávačka ve vysokotlaku" - tim je myslena vymena vysokotlakeho cerpadla?

- vstriky byli vsechny v diesel centru zmereny a jako spatny vysel pouze jeden a ten byl vymenen

Diky.
--
Roman
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,tak ať ti v diesel centru řeknou co s tím dal ;)
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Vyskúšaj po zaparkovaní auta otvorit zatku na hrdle nádrži... je tam podtlak???
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

- podtlak po sundani vicka nadrze neni - to je spravne nebo chyba???

- nize prikladam log hodnot pri startovani (nenastartoval) - napeti, tlaku v liste, otacky starteru, ...

08:18:20.665 Otáčky motoru 0 Napětí akumulátoru 12120 Regulační ventil tlaku paliva 0 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 2200
08:18:20.984 Otáčky motoru 0 Napětí akumulátoru 12100 Regulační ventil tlaku paliva 0 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 2200
08:18:21.313 Otáčky motoru 134 Napětí akumulátoru 8920 Regulační ventil tlaku paliva 450000 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 46200
08:18:21.645 Otáčky motoru 251 Napětí akumulátoru 10040 Regulační ventil tlaku paliva 460100 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 324600
08:18:21.974 Otáčky motoru 285 Napětí akumulátoru 10120 Regulační ventil tlaku paliva 286500 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 275800
08:18:22.306 Otáčky motoru 295 Napětí akumulátoru 10220 Regulační ventil tlaku paliva 314900 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 234300
08:18:22.647 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 10060 Regulační ventil tlaku paliva 332600 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 329500
08:18:22.965 Otáčky motoru 300 Napětí akumulátoru 10060 Regulační ventil tlaku paliva 286300 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 302600
08:18:23.295 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 10140 Regulační ventil tlaku paliva 278800 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 231900
08:18:23.657 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 10140 Regulační ventil tlaku paliva 340700 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 327100
08:18:23.985 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 10060 Regulační ventil tlaku paliva 266400 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 270900
08:18:24.315 Otáčky motoru 300 Napětí akumulátoru 10180 Regulační ventil tlaku paliva 312700 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 244100
08:18:24.634 Otáčky motoru 301 Napětí akumulátoru 10100 Regulační ventil tlaku paliva 349000 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 305100
08:18:24.963 Otáčky motoru 300 Napětí akumulátoru 9980 Regulační ventil tlaku paliva 300700 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 322200
08:18:25.296 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 10120 Regulační ventil tlaku paliva 273200 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 229400
08:18:25.626 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 10140 Regulační ventil tlaku paliva 342700 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 261200
08:18:25.955 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 9960 Regulační ventil tlaku paliva 334500 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 334400
08:18:26.295 Otáčky motoru 300 Napětí akumulátoru 10120 Regulační ventil tlaku paliva 278200 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 251400
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tá regulácia tlaku v lište je nejaká rozplávaná. V 5 sekunde po štarte sa Ti prepadne hlboko pod požiadavku.... Teoreticky to môže robit vzduch v palive.
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

tento log je po startu...startovani cca 3x po 5s...log je pouze z tretiho startovani

08:47:32.932 Otáčky motoru 0 Napětí akumulátoru 11960 Regulační ventil tlaku paliva 0 Regulační ventil tlaku paliva 7.59 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 2200
08:47:33.351 Otáčky motoru 0 Napětí akumulátoru 8300 Regulační ventil tlaku paliva 450000 Regulační ventil tlaku paliva 33.62 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 2200
08:47:33.730 Otáčky motoru 244 Napětí akumulátoru 9940 Regulační ventil tlaku paliva 460300 Regulační ventil tlaku paliva 30.32 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 278300
08:47:34.111 Otáčky motoru 288 Napětí akumulátoru 9900 Regulační ventil tlaku paliva 283500 Regulační ventil tlaku paliva 24.36 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 287900
08:47:34.503 Otáčky motoru 294 Napětí akumulátoru 9880 Regulační ventil tlaku paliva 344500 Regulační ventil tlaku paliva 25.67 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 329500
08:47:34.882 Otáčky motoru 297 Napětí akumulátoru 9960 Regulační ventil tlaku paliva 341300 Regulační ventil tlaku paliva 26.63 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 280700
08:47:35.262 Otáčky motoru 296 Napětí akumulátoru 9960 Regulační ventil tlaku paliva 311500 Regulační ventil tlaku paliva 26.73 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 234300
08:47:35.653 Otáčky motoru 298 Napětí akumulátoru 9900 Regulační ventil tlaku paliva 267400 Regulační ventil tlaku paliva 24.96 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 231900
08:47:36.061 Otáčky motoru 719 Napětí akumulátoru 10280 Regulační ventil tlaku paliva 256300 Regulační ventil tlaku paliva 20.13 Vysoký tlak paliva, požadovan 280000 Vysoký tlak paliva, skutečná 310000
08:47:37.233 Otáčky motoru 750 Napětí akumulátoru 11500 Regulační ventil tlaku paliva 302500 Regulační ventil tlaku paliva 21.67 Vysoký tlak paliva, požadovan 331100 Vysoký tlak paliva, skutečná 336800
08:47:37.612 Otáčky motoru 788 Napětí akumulátoru 11940 Regulační ventil tlaku paliva 289500 Regulační ventil tlaku paliva 20.71 Vysoký tlak paliva, požadovan 329400 Vysoký tlak paliva, skutečná 327100
08:47:38.013 Otáčky motoru 784 Napětí akumulátoru 12420 Regulační ventil tlaku paliva 290900 Regulační ventil tlaku paliva 19.68 Vysoký tlak paliva, požadovan 328500 Vysoký tlak paliva, skutečná 329500
08:47:38.390 Otáčky motoru 770 Napětí akumulátoru 12820 Regulační ventil tlaku paliva 298700 Regulační ventil tlaku paliva 18.98 Vysoký tlak paliva, požadovan 337900 Vysoký tlak paliva, skutečná 334400
Naposledy upravil(a) laurinek dne 17 srp 2018, 14:44, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo tak z toho je všechno jasný....
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ja tam vidím,že motor chytí,ked sa tlak paliva v lište ustáli v hodnote mierne prevyšujúcej min.požiadavku od ECU..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

píšeš, že se měnilo čerpadlo v motoráku a co čerpadlo v nádrži, to někdo kontroloval? naposledy, když jsme řešili špatný starty na passatu, tak byl problém v konektoru na regulátoru tlaku
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

- u cerpadla v nadrzi (koukal jsem pod sedadlem a mam 1K0919050K) tedy zkontrolovat nasledujici tri veci?
1) tlak pomoci budiku - co jsem koukal na nove, melo by byt dosazeno 0,5 baru?
2) mnozstvi dodavaneho paliva - u noveho koukam 45 litru za hodinu?
3) odber proudu palivoveho cerpadla - nasel jsem max. 7,5 A ?

- regulator tlaku - myslis regulacni ventil tlaku paliva N276 ?
https://www.bmautodily.cz/Ventily-regul ... rb-II-Yeti
- u Passatu jste meli spatny kontakt nebo zlomeny kabel?

Diky.
--
Roman
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

otestovat pekne a postupne...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

Zdravim, tak cerpadlo v nadrzi vymeneno za nove a prvni ranni starty stale dlouhe a doprovazene bilym kourem. Stale plati, ze cim dele auto stoji, tak tim dele startuje. Dvakrat nebo trikrat, kdyz rano byla venkovni teplota cca 14 stupnu, tak auto nastartovalo na brnk...nemuze byt problem v ridici jednotce zhaveni??? Nebo je ted tedy na rade demontaz vysokotlakeho cerpadla a jeho poslani do nejakeho diesel servisu???

Nize je seznam vseho, co se vymenilo?
- vymena vadneho vstriku
- vymena zhavicek
- vymena teplotniho cidla
- vymena pomocneho palivoveho cerpadla v palivovem prostoru
- vymena palivove hadice od filtru k pomocnemu palivovemu cerpadlu
- vymena palivove hadice od pomocneho palivoveho cerpadla k vysokotlakemu palivovemu cerpadlu vcetne filtru paliva se snimacem teploty paliva G81
- vymena zpetneho vedeni paliva od vstriku s tlakovym ventilem
- vymena palivovoveho filtru s predehrivacim ventilem vcetne vlozky palivoveho filtru
- vymena podavaciho cerpadla v nadrzi

Predem moc dekuji za radu.
Roman
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

A vysokotlaké cerpadlo bylo na testu? kabeláž k davkovacímu ventilu dobrá?
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
laurinek
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 kvě 2013, 09:15

Příspěvek od laurinek »

- vysokotlake cerpadlo jeste ne testu nebylo - mohlo by zlobit pouze pri startovani po delsi dobe?
- jde o ventil dávkování paliva N290, ktery je primo na vysokotlakem cerpadle? Zkontrolovat zda kabel neni zlomeny ci uhnily... ale to by pak nestartoval ani teply motor???
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

nemuselo muže mít proudovou ztrátu na kabeláži že to vysí na pár drátečkách a za tepla to muže stačit
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“