Nafta Tank Ono

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tady máme Shellku na na té bych nevzal ani kdyby to byla poslední pumpa na světe.. ono dost záleží na té konkrétní pumpě a lidech tam....
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

To mas Vici pravdu, ja tady v Ingolstadtu tankuju jen na dvou benzinkach, Agip, nebo JET.

Jednou jsem po ceste natankoval jinde, taky to byl AGIP, a myslel jsem, ze mi motor u Golfa vyskoci z auta. A to jsem zrovna jel do Cech. Pak jsem v Nyranech natankoval normalne u ONO s aditivem a najednou klid.

Nedokazu si predstavit, ze bych takovou sracku natankoval do Toitoiky...
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tohle tvrdím už léta že nafta v DE žádná sláva. Koupíme tam 3. letý náklaďák na kšeft a tady se na něm řeší buď vstřiky nebo čerpadlo. Najeto kolem 300 tis. km. Známý co tam žije 30let zase zamrzl na arktickou naftu už v mínus 22. Tankováno na OMV
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Už jsem to tu jednou psal. Na shell Zlín jsem před X lety v zimě nabral naftu s vodou. Domů jsem ještě dojel a ráno v nádrži 10 cm ledu. Na ono nebo tady je ještě nějaký alitron,beru normálně a no problém. To samo otec do CR Vita, nebo tady okolo zemědělci do tech super hyper traktorů....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Hele , ono to tas budou jen prachy. takže když si velká svině , prodáváš slitky a vyděláváš na objemu , blbcích a počtu a umístění čerpaček.
A obráceně , když si malý , musíš konkurovat. Cenou bo kvalitou.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Jezdím na ONO přes 10 let a no problem :) S rotačkou a pár let s PD , mluvím o stanici v Jihlavě, když vidím každodenní nekonečný fronty aut ,tak si říkám ,že je vše OK.
Sjíždí sem kamiony z D1 , nové tahače s Euro 6 a berou plný nádrže , dálkový autobusy , osobáky - vídám zde i luxusní auta (Audi , BMW , Mercedesy ...), různé náklaďáky malé i velké , stavební stroje , i velké taktory atd
Takže si tu kvalitu paliv prostě hlídají . A jak už někdo psal výše - kvůli práskání od konkurence je ONO téměř neustále pod kontrolou , takže opravdu se nebojím . Taktéž denně zaváží čerstvé paliva .

Závěrem snad jen poznámka - na ONO nejezdíme jen my - socky, ale jezdí sem i těžcí pracháči , podnikatelé a lepší společnost ;) 8) (rofl) (LOL)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

souhlasím tankuje tam kde kdo a za ty roky jsem neslyšel že by tady někdo měl problém kvůli naftě (jihlava ONO)
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“