Fabia II 2011, 1.2 TSI stále je zopnuté čerpadlo v prev..

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Fabia II 2011, 1.2 TSI stále je zopnuté čerpadlo v prev..

Příspěvek od Fenix9555 »

Zdravíčko vospolok, potrebujem poradiť jedná sa o Fabia II 2011, 1.2 TSI 7rýchlostný DSG Prevodovka šla na repas po repase sa zamontovala, no problém nastal že po otočení kluča čerpadlo stále tlačí v prevodovke a nevypne kvôli tomu sa nedá urobiť ani adaptácia prevodovky. po otočení kluča by malo čerpadlo natlačiť a vypnúť. už sa vymenili 3 mechatroniky a na každej jednej to robilo. musí to byť nejaká závada na El. inštalacií viete mi poradiť čo skontrolovať už ma stoho picne :roll: (wallbash) Ďakujem.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No nevím, ale tohle je standardní stav, to čerpadlo v suchej DSG běží stále při zapnutým klíčku, to není dopravní pro benzín nebo naftu ;)
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

hmm predtým to zabzučalo a vyplo potom po naštartovaní sa zasa rozbehlo a išlo nonstop,,, neviem nevyznám sa do toho, prečo sa to deje a prečo mi nejde urobiť adaptácia... chyby nevykazuje žiadne.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Čím to adaptuješ, VCDS? Splnils podmínky?

Mělo by to být to samé ;)
Prerequisites:
No Fault Codes stored in the TCM
Temperature 30°C - 60°C. The Measuring Block value for G510 is found in group 011.1
Selector Lever in P
Ignition ON, Engine OFF
Parking brake applied
Brake Pedal operated (hold for the whole procedure)
Throttle Pedal not operated
See the Special Notes if the Mechatronic unit needs to be replaced.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

no používam VAS ale zajtra to teda skúsim cezVCDS len jedna otázka Measuring Block a kanál 011.1 je čo, kanál 11 ?
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Vyriešenee chyba bola v tom ze na mechatroniku idu dva plusove kable a na jednom nebolo napatie, zatavilo piny na rj motora
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“