Kluci je to tedy úplně jiný auto 😂ale princip je cca stejný jak na O1,
Problém je v tom, že ta klima tak málo chladí že je v tatře horko jak v pekle. První co se dalo byl novej kompresor a vysoušeč, naplnilo se přesně jak má bejt a klima strašně málo chladí, větráky běží. Po pripojeni na plnicku a spuštěny klimatizace mi tlakomer u vysokotlaku ukazuje 15bar a u nizkotlaku je to spíš - 0.5 bar. Tudíž si myslím že se kompresoru nedostává dostatecny chladiva. Mohl by tohle dělat třeba expanzní ventil?
Edit, ještě jsem zapomel napsat, že někdy trošku aspoň chladí a někdy skoro vůbec. Prostě jak si vzpomene 😁
Klimatizace Tatra
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klimatizace Tatra
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
Tatru neznam ale podle toho tlaku musí chladit nebo je to za tím vysokotlakým portem ucpaný a dál necirkuluje.Některé sistem nemá expanzní ventil místo něho je v trubce před výparníkem taková spirála se sítkem ta se umí ucpat.tam kde je to ucpaný tak to za tím místem omrzá podle toho se to dá poznat.Další možnost jsou regulační klapky omakej trubky co vedou z kabiny pokud bude ta tlusta ledová tak bych hledal nějakou klapku protože klima chladí jen se to nefouká přes výparník.Na traktoru jsem ho viděl uplně zaládovanej bordelem nějakej šikula vyhodil filtr.
Tady je klasickéj expanzní jako je třeba na O1 kterej chladnej tak nějak je ale silná trubka už dá se říct vůbec. To že je zaladovanej vyparnik bordelem nevylucuju, filtr byl plnej hlíny ale moc tomu nevěřím z vydechu to fouká krásně a je divný že jednou ta klima trošku jde a podruhy skoro vůbec ale kompresor se točí pokaždé
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
když se odsává chladivo a vysoušeč omrzne tak je KO a ten nízkotlak pod nulou není OK, měl by být přes 1 bar, obvykle skoro 2 bary
Expanzní ventil by to mohl dělat, to pak třeba chladí jen půlka radiátoru.
Expanzní ventil by to mohl dělat, to pak třeba chladí jen půlka radiátoru.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Zkuste to pořádně vyvakuovat 2h+, možná ti zamrzá vlhkost uvnitř.sniper-- píše:Tady je klasickéj expanzní jako je třeba na O1 kterej chladnej tak nějak je ale silná trubka už dá se říct vůbec. To že je zaladovanej vyparnik bordelem nevylucuju, filtr byl plnej hlíny ale moc tomu nevěřím z vydechu to fouká krásně a je divný že jednou ta klima trošku jde a podruhy skoro vůbec ale kompresor se točí pokaždé
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
No úplně přesně, ten kompresor a vysoušeč se dával před rokem, ale moc toho ta klima nenachladila a stejně to od začátku co se to tam dalo zrovna moc nechladilo. Letos jsem jak začali tepla, tak jsem si myslel že uniklo chladivo. Pravda je, že zho byla půlka pryč, tak jsem to vybakuoval 30 minut, naplnil to co tam má bejt ale chladí to fakt skoro vůbec. Někdy je to lepší a někdy mi to přijde že je to vzduch jak bez klimy,, ale i tak spojka na kompresoru sepla je. Druhá věc je, že když chladí málo, tak větráky spinaji za hrozbě dlouhou dobu, ale to přisuzuju tomu, že tam nenaroste tlak díky tomu že kompresor nemá co tlačit když je v nizkotlaku vlastně podtlak
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538