passat CC 2009 diagnostika

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

takze nemam tam stavu
meral som A6 na 1-ke je 12v
6,14,15 je 2,49v
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

superb10 píše:takze nemam tam stavu
meral som A6 na 1-ke je 12v
6,14,15 je 2,49v
tak skus pripojit na 1ku niektore K z kabla a daj vyhladavat, ak najde tak tie ostatne jednotky pre volaco nekomunikuju
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

ked tam privediem 12v tak volaco odpali
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

superb10 píše:ked tam privediem 12v tak volaco odpali
nie priviest 12V ! pripojit K1 alebo K2 z kabla a skusit vyhladavat
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

sky59 píše:
superb10 píše:ked tam privediem 12v tak volaco odpali
nie priviest 12V ! pripojit K1 alebo K2 z kabla a skusit vyhladavat
nechapem ako pripojit?
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Pripojit pin 7 z kablu na pin 1 do zasuvky v aute
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já si myslím, že ta zásuvka v autě je blbě zapojená, nebo měl někdo třeba nějakou redukci, každopádně zapojil bych to jak to má být standartně a CC nebude jiný, tzn.
pin 1 - 15ka + po zapnutí klíčku
pin 4 a 5 - 31 kostra
pin6 - CAN High na gateway pin 19
pin 7 - K-line
pin 14 - CAN Low na gateway pin 9
pin 16 - 30ka stálý +

takto bych to přepojil a mělo by to jet, případně zkontroloval průchodnost vedení CAN ke gateway, žádný jiný experimenty bych nedělal ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Skončí stejně na vypinování ...
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

Huml píše:já si myslím, že ta zásuvka v autě je blbě zapojená, nebo měl někdo třeba nějakou redukci, každopádně zapojil bych to jak to má být standartně a CC nebude jiný, tzn.
pin 1 - 15ka + po zapnutí klíčku
pin 4 a 5 - 31 kostra
pin6 - CAN High na gateway pin 19
pin 7 - K-line
pin 14 - CAN Low na gateway pin 9
pin 16 - 30ka stálý +

takto bych to přepojil a mělo by to jet, případně zkontroloval průchodnost vedení CAN ke gateway, žádný jiný experimenty bych nedělal ;)
ahoj no mozno by to malo zmysel keby 6-7-14 mala daku štavu ale to je mrtve
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nikde jsi tu nenapsal, jestli to před tím někdy fungovalo, nebo jestli se to k Tobě dostalo už takto a nikdy ses ničím k autu nepřipojil. No protože to už mělo řešit x specialistů, tak on každý mohl přidat kousek svého umu ...
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

Rayx píše:Nikde jsi tu nenapsal, jestli to před tím někdy fungovalo, nebo jestli se to k Tobě dostalo už takto a nikdy ses ničím k autu nepřipojil. No protože to už mělo řešit x specialistů, tak on každý mohl přidat kousek svého umu ...
ano mas pravdu takze auto bolo kupene v AAA (wallbash)
diagnostika pravdepodobne nejde uz od kupi majitel to zistil len ked siel na emisnu kontrolu kde ho samozrejme poslali do haja
auto zacina mat problemi s motorom,rucna brzda atd....
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

na kablovom zvazku nevidno ziadne zasahy
hladali sme uz aj daky vypinac ale nic
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hezký, no AAA pana Dennyho ...

Kluci tu radili správně, ještě sem se koukl na barvy, má to být takto

T16d/1 černo/bílý spínané + z pojistky SC4 (5A) na sloupku A
T16d/4 kostra
T16d/5 signálová kostra
T16d/6 oranžovo/černý CAN-H-OUT z J533
T16d/7 šedo/bílý K line
T16d/14 oranžovo/hnědý CAN-L-OUT z J533
T16d/15 modro/šedý airbagy z J234 L-line
T16d/16 červeno/bílý trvalé + z pojistky SC13 (10A) na sloupku A

asi se na tom někdo řádně vyřádil ...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

další krasavec v top stavu z AAA za super cenu...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nechápu, tak to kontrolovali při příjmu ...

Kontrola vozu na diagnostice a kontrola na havárii
Na závěr jsou zpravidla ke kontrole vozu využita moderní diagnostická zařízení, a to buď přímo v prostoru výkupu, nebo na specializovaném pracovišti. Tato kontrola odhalí závady, nefunkčnost či rizika, která někdy nejsou zachytitelná ani okem profesionálů.

https://www.aaaauto.cz/cz/jak-probiha-v ... ml?id=1482
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“