passat CC 2009 diagnostika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak skus pripojit na 1ku niektore K z kabla a daj vyhladavat, ak najde tak tie ostatne jednotky pre volaco nekomunikujusuperb10 píše:takze nemam tam stavu
meral som A6 na 1-ke je 12v
6,14,15 je 2,49v
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
nie priviest 12V ! pripojit K1 alebo K2 z kabla a skusit vyhladavatsuperb10 píše:ked tam privediem 12v tak volaco odpali
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
já si myslím, že ta zásuvka v autě je blbě zapojená, nebo měl někdo třeba nějakou redukci, každopádně zapojil bych to jak to má být standartně a CC nebude jiný, tzn.
pin 1 - 15ka + po zapnutí klíčku
pin 4 a 5 - 31 kostra
pin6 - CAN High na gateway pin 19
pin 7 - K-line
pin 14 - CAN Low na gateway pin 9
pin 16 - 30ka stálý +
takto bych to přepojil a mělo by to jet, případně zkontroloval průchodnost vedení CAN ke gateway, žádný jiný experimenty bych nedělal
pin 1 - 15ka + po zapnutí klíčku
pin 4 a 5 - 31 kostra
pin6 - CAN High na gateway pin 19
pin 7 - K-line
pin 14 - CAN Low na gateway pin 9
pin 16 - 30ka stálý +
takto bych to přepojil a mělo by to jet, případně zkontroloval průchodnost vedení CAN ke gateway, žádný jiný experimenty bych nedělal
ahoj no mozno by to malo zmysel keby 6-7-14 mala daku štavu ale to je mrtveHuml píše:já si myslím, že ta zásuvka v autě je blbě zapojená, nebo měl někdo třeba nějakou redukci, každopádně zapojil bych to jak to má být standartně a CC nebude jiný, tzn.
pin 1 - 15ka + po zapnutí klíčku
pin 4 a 5 - 31 kostra
pin6 - CAN High na gateway pin 19
pin 7 - K-line
pin 14 - CAN Low na gateway pin 9
pin 16 - 30ka stálý +
takto bych to přepojil a mělo by to jet, případně zkontroloval průchodnost vedení CAN ke gateway, žádný jiný experimenty bych nedělal
ano mas pravdu takze auto bolo kupene v AAARayx píše:Nikde jsi tu nenapsal, jestli to před tím někdy fungovalo, nebo jestli se to k Tobě dostalo už takto a nikdy ses ničím k autu nepřipojil. No protože to už mělo řešit x specialistů, tak on každý mohl přidat kousek svého umu ...
diagnostika pravdepodobne nejde uz od kupi majitel to zistil len ked siel na emisnu kontrolu kde ho samozrejme poslali do haja
auto zacina mat problemi s motorom,rucna brzda atd....
Hezký, no AAA pana Dennyho ...
Kluci tu radili správně, ještě sem se koukl na barvy, má to být takto
T16d/1 černo/bílý spínané + z pojistky SC4 (5A) na sloupku A
T16d/4 kostra
T16d/5 signálová kostra
T16d/6 oranžovo/černý CAN-H-OUT z J533
T16d/7 šedo/bílý K line
T16d/14 oranžovo/hnědý CAN-L-OUT z J533
T16d/15 modro/šedý airbagy z J234 L-line
T16d/16 červeno/bílý trvalé + z pojistky SC13 (10A) na sloupku A
asi se na tom někdo řádně vyřádil ...
Kluci tu radili správně, ještě sem se koukl na barvy, má to být takto
T16d/1 černo/bílý spínané + z pojistky SC4 (5A) na sloupku A
T16d/4 kostra
T16d/5 signálová kostra
T16d/6 oranžovo/černý CAN-H-OUT z J533
T16d/7 šedo/bílý K line
T16d/14 oranžovo/hnědý CAN-L-OUT z J533
T16d/15 modro/šedý airbagy z J234 L-line
T16d/16 červeno/bílý trvalé + z pojistky SC13 (10A) na sloupku A
asi se na tom někdo řádně vyřádil ...
Nechápu, tak to kontrolovali při příjmu ...
Kontrola vozu na diagnostice a kontrola na havárii
Na závěr jsou zpravidla ke kontrole vozu využita moderní diagnostická zařízení, a to buď přímo v prostoru výkupu, nebo na specializovaném pracovišti. Tato kontrola odhalí závady, nefunkčnost či rizika, která někdy nejsou zachytitelná ani okem profesionálů.
https://www.aaaauto.cz/cz/jak-probiha-v ... ml?id=1482
Kontrola vozu na diagnostice a kontrola na havárii
Na závěr jsou zpravidla ke kontrole vozu využita moderní diagnostická zařízení, a to buď přímo v prostoru výkupu, nebo na specializovaném pracovišti. Tato kontrola odhalí závady, nefunkčnost či rizika, která někdy nejsou zachytitelná ani okem profesionálů.
https://www.aaaauto.cz/cz/jak-probiha-v ... ml?id=1482