passat CC 2009 diagnostika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mam tam len 7 pin nie 8Rayx píše:Hezký, no AAA pana Dennyho ...
Kluci tu radili správně, ještě sem se koukl na barvy, má to být takto
T16d/1 černo/bílý spínané + z pojistky SC4 (5A) na sloupku A
T16d/4 kostra
T16d/5 signálová kostra
T16d/6 oranžovo/černý CAN-H-OUT z J533
T16d/7 šedo/bílý K line
T16d/14 oranžovo/hnědý CAN-L-OUT z J533
T16d/15 modro/šedý airbagy z J234 L-line
T16d/16 červeno/bílý trvalé + z pojistky SC13 (10A) na sloupku A
asi se na tom někdo řádně vyřádil ...
A kdo tu píše o 8? Jasně, myslíš počet a ne pozici ... Budeš muset hledat a rozplítat, porovnávat barvy viz přehled ... Pin 1 a 4 je napájení diagnostiky koncernu, pro VCDS není třeba.
superb10 píše:ano jasne kabel bol v aute a zapnute zapalovanie
ale teraz som pozeral oct II a A6 a tam je zapojenie 1-4-5-6-7-14-16
a na passate cc 1-4-5-6-14-15-16 cize nemam 7 ale mam 15
a teraz porad kde je k1 a k2
cize 7 by mala byt K1 a 15 K2
pani po dlhsom vahani som zacal rozplietat bablovy zvazok mimochodom tak opravovany som teda este nevidel...zabalenie zvazku bolo ako s vyroby orginal penovo textilna paska to som este fakt nevidel
samozrejme tam zasah bol a nie maly
nasiel som tam :Elektromagnetické relé s DC cievkov
pri rozplietani zvazku som nasiel kabel ktory bud som odtrhol ja alebo bol volny
ale najvacsi for je v tom ze diagnostika nabehla a to vsetko aj CAN
ale nic ine som neurobil
teraz co chcel s tym rele basnik povedat?
samozrejme tam zasah bol a nie maly
nasiel som tam :Elektromagnetické relé s DC cievkov
pri rozplietani zvazku som nasiel kabel ktory bud som odtrhol ja alebo bol volny
ale najvacsi for je v tom ze diagnostika nabehla a to vsetko aj CAN
ale nic ine som neurobil
teraz co chcel s tym rele basnik povedat?
Co bys řekl, má ho tam Originální vzhled pro vyvolání chaosu u lupiče, kterej by pátral jak Tysuperb10 píše:pani po dlhsom vahani som zacal rozplietat bablovy zvazok mimochodom tak opravovany som teda este nevidel...zabalenie zvazku bolo ako s vyroby orginal penovo textilna paska to som este fakt nevidel
Jsi to asi zprovoznil odtržením kabelu ... Evidentně byl K line spínaný tou cívkou, někde bude skrytej magnetickej spínač nebo nějaká kombinace ... Nebo jsi na pin 7 stále žádný drát nepřivedl a přesto to jde?
Tak si nakoniec nasiel aj Ksuperb10 píše:15 pin som prehodil na 7
To rele mohlo mat normalne spojeny kontakt a mohlo skratovat can signaly
Je mozne ze to rele ovladal napr.zo svetiel a stacilo ich zapnut alebo nieco ine, ventilator, vykurovanie zadneho okna, hmlovku a pod
Ja mam nieco rovnako neobvykle....
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
superb10 píše: nasiel som tam :Elektromagnetické relé s DC cievkov
pri rozplietani zvazku som nasiel kabel ktory bud som odtrhol ja alebo bol volny
ale najvacsi for je v tom ze diagnostika nabehla a to vsetko aj CAN
ale nic ine som neurobil
K asi našel ale nezapojil ...superb10 píše:15 pin som prehodil na 7
skusal som zapinat vetko mozne ako prve ale nicsky59 píše:Tak si nakoniec nasiel aj Ksuperb10 píše:15 pin som prehodil na 7
To rele mohlo mat normalne spojeny kontakt a mohlo skratovat can signaly
Je mozne ze to rele ovladal napr.zo svetiel a stacilo ich zapnut alebo nieco ine, ventilator, vykurovanie zadneho okna, hmlovku a pod
Ja mam nieco rovnako neobvykle....