passat CC 2009 diagnostika

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

(LOL)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pudl je ta chybějící 7, buď je někde zabalená nebo střižená ... Zkontroluj barvy i oplet svazku a uvidíš ;)

Jen je divné, že VCDS se hlásilo K1 OK ...
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

Rayx píše:Hezký, no AAA pana Dennyho ...

Kluci tu radili správně, ještě sem se koukl na barvy, má to být takto

T16d/1 černo/bílý spínané + z pojistky SC4 (5A) na sloupku A
T16d/4 kostra
T16d/5 signálová kostra
T16d/6 oranžovo/černý CAN-H-OUT z J533
T16d/7 šedo/bílý K line
T16d/14 oranžovo/hnědý CAN-L-OUT z J533
T16d/15 modro/šedý airbagy z J234 L-line
T16d/16 červeno/bílý trvalé + z pojistky SC13 (10A) na sloupku A

asi se na tom někdo řádně vyřádil ...
mam tam len 7 pin nie 8
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A kdo tu píše o 8? Jasně, myslíš počet a ne pozici ... Budeš muset hledat a rozplítat, porovnávat barvy viz přehled ... ;) Pin 1 a 4 je napájení diagnostiky koncernu, pro VCDS není třeba.
superb10 píše:ano jasne kabel bol v aute a zapnute zapalovanie
ale teraz som pozeral oct II a A6 a tam je zapojenie 1-4-5-6-7-14-16
a na passate cc 1-4-5-6-14-15-16 cize nemam 7 ale mam 15
a teraz porad kde je k1 a k2

cize 7 by mala byt K1 a 15 K2
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

a jak to teda v AAA smotávaly když nejde zasuvka?to je nějaký divný :P
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jednoduše, smotali budíky a pak upravili zásuvku, aby si to nemohl nikdo zkontrolovat, do motorovky asi nešáhli :)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

ještě že tak :D
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

pani po dlhsom vahani som zacal rozplietat bablovy zvazok mimochodom tak opravovany som teda este nevidel...zabalenie zvazku bolo ako s vyroby orginal penovo textilna paska to som este fakt nevidel :D
samozrejme tam zasah bol a nie maly

nasiel som tam :Elektromagnetické relé s DC cievkov
pri rozplietani zvazku som nasiel kabel ktory bud som odtrhol ja alebo bol volny
ale najvacsi for je v tom ze diagnostika nabehla a to vsetko aj CAN
ale nic ine som neurobil (LOL)

teraz co chcel s tym rele basnik povedat?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a není to nějaký takový to uděělátko že jamile tam píchneš kabel tak ti ho to odpálí ??? :?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

superb10 píše:pani po dlhsom vahani som zacal rozplietat bablovy zvazok mimochodom tak opravovany som teda este nevidel...zabalenie zvazku bolo ako s vyroby orginal penovo textilna paska to som este fakt nevidel :D
Co bys řekl, má ho tam :) Originální vzhled pro vyvolání chaosu u lupiče, kterej by pátral jak Ty :D

Jsi to asi zprovoznil odtržením kabelu ... Evidentně byl K line spínaný tou cívkou, někde bude skrytej magnetickej spínač nebo nějaká kombinace ... Nebo jsi na pin 7 stále žádný drát nepřivedl a přesto to jde?
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

15 pin som prehodil na 7 ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A jak to tedy bylo s barvou kabelu, byl modro/šedý nebo šedo/bílý? Aby ho nakonec z emisí opět nevylily ... ;)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

superb10 píše:15 pin som prehodil na 7 ;)
Tak si nakoniec nasiel aj K

To rele mohlo mat normalne spojeny kontakt a mohlo skratovat can signaly

Je mozne ze to rele ovladal napr.zo svetiel a stacilo ich zapnut alebo nieco ine, ventilator, vykurovanie zadneho okna, hmlovku a pod

Ja mam nieco rovnako neobvykle.... :)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

superb10 píše: nasiel som tam :Elektromagnetické relé s DC cievkov
pri rozplietani zvazku som nasiel kabel ktory bud som odtrhol ja alebo bol volny
ale najvacsi for je v tom ze diagnostika nabehla a to vsetko aj CAN
ale nic ine som neurobil (LOL)
superb10 píše:15 pin som prehodil na 7 ;)
K asi našel ale nezapojil ...
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

sky59 píše:
superb10 píše:15 pin som prehodil na 7 ;)
Tak si nakoniec nasiel aj K

To rele mohlo mat normalne spojeny kontakt a mohlo skratovat can signaly

Je mozne ze to rele ovladal napr.zo svetiel a stacilo ich zapnut alebo nieco ine, ventilator, vykurovanie zadneho okna, hmlovku a pod

Ja mam nieco rovnako neobvykle.... :)
skusal som zapinat vetko mozne ako prve ale nic
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“