Passat 1.9 tdi 81kw-trysky italočína firds 520-cukání v tahu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Passat 1.9 tdi 81kw-trysky italočína firds 520-cukání v tahu

Příspěvek od Honcek46 »

Zdar, nechal jsem přetryskovat vstřiky. Dal jsem trysky italočína firds 520, takže origo průtok. je to slabé a jemně to cuká v tahu pod plynem. Může problém být v tom, že jsem dal starý podložky pod vstřiky a takhle se projevuje únik komprese, nebo trysky práší úplně jinam, třeba na ventily, jak jsem někde četl, že někdo zkoušel nějaké číny a úplně v prdeli.. Nicméně jsem přetryskovával u kořeňa , kterej má stolicu a výbavení a říkal, že dobrý. Ale třeba práší ve válci kam nemaj. Co si o tom myslíte? Díky.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tryska se nedá otočit, takže pokud to nejni šmejd tak stříká tam kam má ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

Jarda S. píše:tryska se nedá otočit, takže pokud to nejni šmejd tak stříká tam kam má ;)
Asi to je šmejd, může mít pod jiným úhlem vyvrtaný díry a prášit jinam ve válci a ne kam má.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To spíš ty podložky . Není tam nafta , nebo nějakej patok ?
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Odpověděl jsi si sám , prostě jsi si koupil sráče a šmejdy :roll: + ještě dáš zpátky vymačkaný podložky :x a pak se divíš , že to nejede.
Je mi jasný, že do starýho pekáče nechceš investovat větší peníze, ale zde se zrovna šetření nevyplatí
Kup si od DP nebo jejich partnerů NOVE trysky FB 502 + podložky , kořeň ať ti seřídí na stolici otvírací tlaky , potom dej do auta. Absolutní čistota při demontáži i montáži je podmínkou pro úspěch.
Samozřejmně by určitě nebylo od věci vyměnit palivový i vzduchový filtr (NE čínu nebo pochybné značky) Dále pak zkusit jak chodí regulace turba, jestli třeba někde nezadrhává .

Ještě jsi ani nenapsal jestli to bylo před výměnou OK a problém nastal až po instalaci nových špiček , nebo jestli to zlobilo i před tím . Nebo jestli se třeba někdo nehrabal v SW atd :? :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

ono totiž ty podlozky pod vstřiky stojí docela raketu (LOL) (LOL)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

[quote="cin"]Odpověděl jsi si sám , prostě jsi si koupil sráče a šmejdy :roll: + ještě dáš zpátky vymačkaný podložky :x a pak se divíš , že to nejede.
Je mi jasný, že do starýho pekáče nechceš investovat větší peníze, ale zde se zrovna šetření nevyplatí
Kup si od DP nebo jejich partnerů NOVE trysky FB 502 + podložky , kořeň ať ti seřídí na stolici otvírací tlaky , potom dej do auta. Absolutní čistota při demontáži i montáži je podmínkou pro úspěch.
Samozřejmně by určitě nebylo od věci vyměnit palivový i vzduchový filtr (NE čínu nebo pochybné značky) Dále pak zkusit jak chodí regulace turba, jestli třeba někde nezadrhává .

Ještě jsi ani nenapsal jestli to bylo před výměnou OK a problém nastal až po instalaci nových špiček , nebo jestli to zlobilo i před tím . Nebo jestli se třeba někdo nehrabal v SW atd :? :?[/quote

Měl sem Fb 764 a hrabala celá 1 na přidání. Tah a kultivovanost super. Spotřeba 8.5 město+ dálnice. Dával jsem je kvůli spotřebě, ale to se nepotvrdilo. Originály braly 7. Chtěl sem je zpátky, ale čeepadlář rozhodl, že by mohly téct, takže jsem koupil náhradu firds, jinak to s jinejma necukako, až firdsem. Podložky sem nedostal, říkal, že stačí vyžíhat a špice práší dobře. Ale jestli správně pod správným úhlem toď otázka, takže dám původní, nebo začnu novejma podlžkama..
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

Trysky byly vždy seřizené a čistota taky akorát ty podložky. Zvuk to má dobrej, kdyby byl únik komprese, tak by to pleskalo..?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

podložky stojí asi stovku, je nesmysl je neměnit (hm) je možný že si vstřiky "sedli" a ted práší jinak než jako nový ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

[quote="Jarda S."]podložky stojí asi stovku, je nesmysl je neměnit (hm) je možný že si vstřiky "sedli" a ted práší jinak než jako nový ;)[/quot

Jak sedly ? Jsou seřízený.
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

Teď teda mám konečně spotřebu 5 uvidíme. Asi co nejede to nežere. Nicméně to vibrováním cukání je velice nepatrné, jakoże to asi poznám jenom já, ale je to něco navíc
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale Fb 764 mají jistě úpravu ŘJ oproti origo a teď máš skoro origo. Pak to má sedět.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

TY PODLOŽKY tam dej , podle mě je to ono. (wallbash)
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Ak je vsetok hw v poriadku a auto cuka v tahu pod jemnym plynom = zla kalibracna mapa cerpadla v sw.. treba bud pridat alebo ubrat ~ 100mV, gl
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Pokud byl pro 764 upraven SW jednotky tak to na origo může zlobit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“