Passat 1.9 tdi 81kw-trysky italočína firds 520-cukání v tahu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 1.9 tdi 81kw-trysky italočína firds 520-cukání v tahu
Zdar, nechal jsem přetryskovat vstřiky. Dal jsem trysky italočína firds 520, takže origo průtok. je to slabé a jemně to cuká v tahu pod plynem. Může problém být v tom, že jsem dal starý podložky pod vstřiky a takhle se projevuje únik komprese, nebo trysky práší úplně jinam, třeba na ventily, jak jsem někde četl, že někdo zkoušel nějaké číny a úplně v prdeli.. Nicméně jsem přetryskovával u kořeňa , kterej má stolicu a výbavení a říkal, že dobrý. Ale třeba práší ve válci kam nemaj. Co si o tom myslíte? Díky.
Odpověděl jsi si sám , prostě jsi si koupil sráče a šmejdy + ještě dáš zpátky vymačkaný podložky a pak se divíš , že to nejede.
Je mi jasný, že do starýho pekáče nechceš investovat větší peníze, ale zde se zrovna šetření nevyplatí
Kup si od DP nebo jejich partnerů NOVE trysky FB 502 + podložky , kořeň ať ti seřídí na stolici otvírací tlaky , potom dej do auta. Absolutní čistota při demontáži i montáži je podmínkou pro úspěch.
Samozřejmně by určitě nebylo od věci vyměnit palivový i vzduchový filtr (NE čínu nebo pochybné značky) Dále pak zkusit jak chodí regulace turba, jestli třeba někde nezadrhává .
Ještě jsi ani nenapsal jestli to bylo před výměnou OK a problém nastal až po instalaci nových špiček , nebo jestli to zlobilo i před tím . Nebo jestli se třeba někdo nehrabal v SW atd
Je mi jasný, že do starýho pekáče nechceš investovat větší peníze, ale zde se zrovna šetření nevyplatí
Kup si od DP nebo jejich partnerů NOVE trysky FB 502 + podložky , kořeň ať ti seřídí na stolici otvírací tlaky , potom dej do auta. Absolutní čistota při demontáži i montáži je podmínkou pro úspěch.
Samozřejmně by určitě nebylo od věci vyměnit palivový i vzduchový filtr (NE čínu nebo pochybné značky) Dále pak zkusit jak chodí regulace turba, jestli třeba někde nezadrhává .
Ještě jsi ani nenapsal jestli to bylo před výměnou OK a problém nastal až po instalaci nových špiček , nebo jestli to zlobilo i před tím . Nebo jestli se třeba někdo nehrabal v SW atd
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
[quote="cin"]Odpověděl jsi si sám , prostě jsi si koupil sráče a šmejdy + ještě dáš zpátky vymačkaný podložky a pak se divíš , že to nejede.
Je mi jasný, že do starýho pekáče nechceš investovat větší peníze, ale zde se zrovna šetření nevyplatí
Kup si od DP nebo jejich partnerů NOVE trysky FB 502 + podložky , kořeň ať ti seřídí na stolici otvírací tlaky , potom dej do auta. Absolutní čistota při demontáži i montáži je podmínkou pro úspěch.
Samozřejmně by určitě nebylo od věci vyměnit palivový i vzduchový filtr (NE čínu nebo pochybné značky) Dále pak zkusit jak chodí regulace turba, jestli třeba někde nezadrhává .
Ještě jsi ani nenapsal jestli to bylo před výměnou OK a problém nastal až po instalaci nových špiček , nebo jestli to zlobilo i před tím . Nebo jestli se třeba někdo nehrabal v SW atd [/quote
Měl sem Fb 764 a hrabala celá 1 na přidání. Tah a kultivovanost super. Spotřeba 8.5 město+ dálnice. Dával jsem je kvůli spotřebě, ale to se nepotvrdilo. Originály braly 7. Chtěl sem je zpátky, ale čeepadlář rozhodl, že by mohly téct, takže jsem koupil náhradu firds, jinak to s jinejma necukako, až firdsem. Podložky sem nedostal, říkal, že stačí vyžíhat a špice práší dobře. Ale jestli správně pod správným úhlem toď otázka, takže dám původní, nebo začnu novejma podlžkama..
Je mi jasný, že do starýho pekáče nechceš investovat větší peníze, ale zde se zrovna šetření nevyplatí
Kup si od DP nebo jejich partnerů NOVE trysky FB 502 + podložky , kořeň ať ti seřídí na stolici otvírací tlaky , potom dej do auta. Absolutní čistota při demontáži i montáži je podmínkou pro úspěch.
Samozřejmně by určitě nebylo od věci vyměnit palivový i vzduchový filtr (NE čínu nebo pochybné značky) Dále pak zkusit jak chodí regulace turba, jestli třeba někde nezadrhává .
Ještě jsi ani nenapsal jestli to bylo před výměnou OK a problém nastal až po instalaci nových špiček , nebo jestli to zlobilo i před tím . Nebo jestli se třeba někdo nehrabal v SW atd [/quote
Měl sem Fb 764 a hrabala celá 1 na přidání. Tah a kultivovanost super. Spotřeba 8.5 město+ dálnice. Dával jsem je kvůli spotřebě, ale to se nepotvrdilo. Originály braly 7. Chtěl sem je zpátky, ale čeepadlář rozhodl, že by mohly téct, takže jsem koupil náhradu firds, jinak to s jinejma necukako, až firdsem. Podložky sem nedostal, říkal, že stačí vyžíhat a špice práší dobře. Ale jestli správně pod správným úhlem toď otázka, takže dám původní, nebo začnu novejma podlžkama..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ak je vsetok hw v poriadku a auto cuka v tahu pod jemnym plynom = zla kalibracna mapa cerpadla v sw.. treba bud pridat alebo ubrat ~ 100mV, gl
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava