Passat 1.9 tdi 81kw-trysky italočína firds 520-cukání v tahu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

hansdob píše:Pokud byl pro 764 upraven SW jednotky tak to na origo může zlobit.
Na 764 jsem neupravoval sw.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dávat starý podložky je nesmysl, když nový stojí pár korun. Na druhou stranu kdyby ty starý netěsnily, tak to poznáš hned, protože by pod vstřikem podfukovala nafta. Tím to určitě nebude.


Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
:)


Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

turbo kamna power píše:Dávat starý podložky je nesmysl, když nový stojí pár korun. Na druhou stranu kdyby ty starý netěsnily, tak to poznáš hned, protože by pod vstřikem podfukovala nafta. Tím to určitě nebude.


Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
:)


Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Asi to vidím stejně, už mám nový podložky, ale dám zpátky origo trysky
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je dobré se také zeptat, má někdo s těmito italočínskými tryskami dobré zkušenosti? Moc tomu nevěřím, stejně jako těm tryskám..Tak důležitá součást musí být kvalitní ať to stojí, co to stojí...
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Že by sypaly takový sračky nefungujou a furt byli na svobodě ?? to snad už ne ?? nebo ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Honcek46
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 24 led 2018, 22:40

Příspěvek od Honcek46 »

standa123 píše:Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
Poprvé se koupil fb 764, takže furt dokola kupovat značkový, to peněženku omrzí.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Honcek46 píše:
standa123 píše:Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
Poprvé se koupil fb 764, takže furt dokola kupovat značkový, to peněženku omrzí.
Pekne receno, to me opravdu rozesmalo....... (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Je jedno jestli je to značka či neznačka sračky jsou to vsšechno je to už dnes o štěstí. Všechny firmy podvádí v papírech všechny šetří na materiálech a všechny se snaží šetřit čas při výrobě = nekvalita.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Takže nové auto koupit je vlastně riziko, protože nemusíme dojet domů , protože to možná bude kouřit nebo cukat? Nevěřím na všechny špatné firmy, které tohle dělají..Pri výrobě takto sofistikovaných součástek , které dělají roboti v přesně stanovením klima, stálém tepelném prostředí a sériově se tohle může stát pouze tam, kde je to malovýroba , kde se pajcuje originál s různými úpravami pro omezenou část trhu...Podle mne je lepší originál v perfektním stavu než jakákoliv tunigová sračka...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jericho málo víš....... vím že je zde víc lidi pracujících v automotive a ....... budou vědět.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ideální stav je když se sejde čína váha a egr dotoho ještě tryska a máš zábavu na několik let.Pak lítaj tisíce za další pokusy o opravu a ve výsledku kdyby dal ověřenou kvalitu tak ušetřil.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

FB 520 vyjdou na kolik?Mam na AGR 320 tis.km a možná by už chtely vymenit..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

FB su urcite top na trhu, ale nad 0,260 nerobia nic poriadne. Nad 0,260 je top len firad.
Ale aj FB som uz videl kapat a pustat neumerne do prepadu...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

hansdob píše:Jericho málo víš....... vím že je zde víc lidi pracujících v automotive a ....... budou vědět.
Neříkám, možná máš pravdu, jen mi to nedává smysl, proč by někdo vytvářel bezprachové prostředí při výrobě, kde zaměstnanci vypadají jako v NASA a poté ty trysky chcaly?..Pořád jsi neodpověděl, proč v prvovýrobě tyhle problémy nejsou a mnozí tady tvrdí že najeli 700000km? Že by někdo lhal, nebo si nevšiml, co to dělá? Tohle nejsou trysky jako u MB 200D, to je vyšší dívčí..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“