Na 764 jsem neupravoval sw.hansdob píše:Pokud byl pro 764 upraven SW jednotky tak to na origo může zlobit.
Passat 1.9 tdi 81kw-trysky italočína firds 520-cukání v tahu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Dávat starý podložky je nesmysl, když nový stojí pár korun. Na druhou stranu kdyby ty starý netěsnily, tak to poznáš hned, protože by pod vstřikem podfukovala nafta. Tím to určitě nebude.
Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Asi to vidím stejně, už mám nový podložky, ale dám zpátky origo tryskyturbo kamna power píše:Dávat starý podložky je nesmysl, když nový stojí pár korun. Na druhou stranu kdyby ty starý netěsnily, tak to poznáš hned, protože by pod vstřikem podfukovala nafta. Tím to určitě nebude.
Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Pekne receno, to me opravdu rozesmalo.......Honcek46 píše:Poprvé se koupil fb 764, takže furt dokola kupovat značkový, to peněženku omrzí.standa123 píše:Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Takže nové auto koupit je vlastně riziko, protože nemusíme dojet domů , protože to možná bude kouřit nebo cukat? Nevěřím na všechny špatné firmy, které tohle dělají..Pri výrobě takto sofistikovaných součástek , které dělají roboti v přesně stanovením klima, stálém tepelném prostředí a sériově se tohle může stát pouze tam, kde je to malovýroba , kde se pajcuje originál s různými úpravami pro omezenou část trhu...Podle mne je lepší originál v perfektním stavu než jakákoliv tunigová sračka...
nepropadat panice...
Neříkám, možná máš pravdu, jen mi to nedává smysl, proč by někdo vytvářel bezprachové prostředí při výrobě, kde zaměstnanci vypadají jako v NASA a poté ty trysky chcaly?..Pořád jsi neodpověděl, proč v prvovýrobě tyhle problémy nejsou a mnozí tady tvrdí že najeli 700000km? Že by někdo lhal, nebo si nevšiml, co to dělá? Tohle nejsou trysky jako u MB 200D, to je vyšší dívčí..hansdob píše:Jericho málo víš....... vím že je zde víc lidi pracujících v automotive a ....... budou vědět.
nepropadat panice...