SK -ČR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SK -ČR
Kdyby někdo jezdil pravidelně a byl schopen přibalit motorku většího obsahu a ideálně zkontrolovat dle instrukcí stav tak se na odměně dohodneme . V CR místo určení Humpolec na D1.
Popř. Itálie nebo někde kde jsou levné motorky možná i auta .
SZ
Popř. Itálie nebo někde kde jsou levné motorky možná i auta .
SZ
NaLEDuj si tu O3 at mi pěkně vidíš nápis Mi16 až Vás rozprášim s těma chrchlama zahleněnjma . Napiš si kde tě sprášim!
Takhle chodí řádně laděnej 16ventil (ta 4řka mu tam moc nepadla ,jinak ta převodovka je jak víno . golfisti ani nesní )
https://www.youtube.com/watch?v=3O4nfo3gBLk
Takhle chodí řádně laděnej 16ventil (ta 4řka mu tam moc nepadla ,jinak ta převodovka je jak víno . golfisti ani nesní )
https://www.youtube.com/watch?v=3O4nfo3gBLk
Dej si hochu bacha, tenhle buchar měl poddimenzované ojniční šály, které byly často na plech..Chce to, jakmile se to přiveze, sundat vanu a ty šály vyměnit, jsou za hubičku, jinak to zaklepe a je po malbě..A chce to tam dávat olej tehdejších požadavků a ne pro nějaké novodobé dnešní slečinky, které jej zničí...A6TDI píše:NaLEDuj si tu O3 at mi pěkně vidíš nápis Mi16 až Vás rozprášim s těma chrchlama zahleněnjma . Napiš si kde tě sprášim!
Takhle chodí řádně laděnej 16ventil (ta 4řka mu tam moc nepadla ,jinak ta převodovka je jak víno . golfisti ani nesní )
https://www.youtube.com/watch?v=3O4nfo3gBLk
nepropadat panice...
A6TDI píše:Hochu ,dej mi adresu a já ti ukážu jak upalujou.
Povím ti to asi takhle miliardáři, mel jsem ještě do nedávna P309GTI16 orig modrou motor- ostrý vačky a na weberech jestli teda víš co to je, odlehčený a to opravdu jelo, ale jestli si myslíš, že P405MI16 někoho spráší, tak přijeď a ja tě ukroutim posranou naftovou fabii, tohle zase taková raketa není a ještě jde o to jestli máš verzi 108 nebo 116kw, tak se prober a nemel nesmysly když víš kulový mamánku
Ale jak dlouho..uštval by tě, jako kotě. Dnešní KW jsou jiné hodnoty, než tehdejší, dnes se velkoryse zaokrouhluje a je to hlavně lákadlo...Já si na cestách pořád říkám, kurva kde jsou ty kw o kterých se pořád mele? Všichni jezdí jako s hnojem, kdo zato tahá, tak mladí kluci v dodávkách, kterým koncern jen překáží..A Fabie v naftě, to je jako Velorex převrtaný na 400ccm..Co je to za jízdu, když vepředu bručí nějaký stabilák na řepku?Ano, pro hluchově postižené je to terno, ale pro milovníka svižných, benzinových vozů to je otrava, i kdyby to mělo 0-1ookm/h za 5 vteřin...Co z toho je?Rolan píše:Tyhle starý káry jsou super nostalgie, ale v dnešní době jsou ty výkony u běžnejch aut podobný, jako u MI16.
Sériovou MI16 dneska pojede i sériová OIII 1.4Tsi
nepropadat panice...
dělal jsem si srandu a Rolan má patrně pravdu, ale nejde moc srovnávat oturbený motor s atmosférickým..Párkrát jsem s Mi 16 jel, dávali jej i do Citroena, také motor jsem na něm dělal, ale musím říct, že když si jej koupila švagrová, která ani netušila, že je to vlastně nejsilnější motor P 405, tak mě zklamal, ona s ním jezdila jako s hnojem, pořád jí tam svítili nějaké kontrolky,/ a byla to moje první jízda s tímto motorem/ , chtěl jsem jej roztočit , ale žádná sláva./byl už nějak utahán/ Bylo to na něj také dost těžké auto, ale další jízda v Citrouši BX už byla lepší...Dnes jsou požadavky vyšší, bohužel většina je využívá hlavně na rovině...Naštěstí jsou i dnes střelci, kteří se nechají vyprovokovat , když na ně tlačí starý sráč..
nepropadat panice...