SK -ČR

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Teď jsi jericho ukázal jakej jsi vlastně odborník,dál už nemluv,to mi stačí,přípravek je z kelly a platil jsem ho sám. Jinak neznám fiat kterej by fabii mohl jakkoli konkurovat. Všechno je to koule pruseru,nepohodlí a koroze. Jdi stim nekam na italforum nebo do konečníku.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo fakta naserou, ale s tím přípravkem jsi mne překvapil a je vidět, že ho budeš potřebovat často a tak jsi se pojistil. To já na Fiata žádné přípravky nemám, protože nejsou potřeba, pouze na ustavení rozvodů u motoru.... A toho jsem si vždy cenil, protože platí zásada, že čím více přípravků motor-auto potřebuje, tím větší sráč to je ./.Pokud to není závoďák./ A na italforum to nemá cenu, protože oni to co píšu, dávno vědí..Ale tady majitelé koncernu tvrdošíjně trvají na tom, přes všechny důkazy, že jejich vozy /hlavně motory/jsou na dobré úrovni ...Jen teda nevím v čem.. :)
P.S. a necháme toho, naše zákopy jsou moc vysoko..
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

V mém okolí fiaty jako máš ty nikdo neopravuje, ale vyhazuje. Zajímavý, že fabie opravujou všichni.divný co???
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas6 píše:No hlavně tu zadní nápravu má fiat geniální. Toť smě to dělali na puntu a nebyl jediný šroub co by šel povolit. Všecko navařovat a podobně. Ono ten fiat a taky frantíci to mají vše nejlepší. Posadit do auta motor a všecko co je k němu potřeba tam nasypat jak z tragača na jednu hromadu. A mechaniku se z toho pojebaj když tam neco děláš.
Pod tohle se podepíšu..PSA ještě jde (jak ktery model),ale Renault to je unikum!
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No já jsem těch náprav obdobného typu dělal mraky, měl je Citroen, MB A /převraceč v zatáčkách/,a samozřejmě ty Fiaty. Máš pravdu třeba Marea v kombíku na straně výfuku byl porod navařování apod. ale bylo to proto, že majitelé jezdili často až do doby, kdy jim kolo dřelo o podběh..Ta auta měla za sebou mraky km, u Citroena BX i C5 stačilo kouknout za zadní kolo a když to bylo odřené, musela se ložiska vyměnit..Je to z přetěžování, ale je to zlaté proti PSA s jejich jehličkami na nápravě..Ale je třeba říci, že sice vzadu traverze /koncern/se tohle nestane, ale podle toho to také sedí a je to kolikrát ostuda, přední náprava a motor se kterým se koncern chlubí, cena přes půl mega a vzadu náprava, kterou bych si svařil sám doma..Vždy je něco za něco. A jelikož mám 3- dvířko Bravo a vozím většinou jen basu piva , jen vyjímečně pytle pšenice, tak je náprava pořád v pořádku..
A fekálku, na tom co píšeš je vidět, čemu rozumíš a čemu ne..Jste prostě jen výměňáři podle servisních manuálů ....Dobře si to pamatuji z dob svého mládí, když těm pitomcům přivezli Paltest a oni v nových mundůrech s cedulkou na kapse mudrovali nad tím, jaký vliv na akceleraci Š100 má odtrh kontaktů. A když jsem přišel za svým kamarádem- elektrikářem po vojně, který už měl DIGITÁLNÍ přístroj s červenými číslicemi , s kterým se naparoval, že chci , aby mi změřil u Brouka dobíjení, tak mi povídá, jdi s tím 6 voltovým sráčem doprdele, kup si něco na 12 voltů, moje mašina na tohle není..Tak jsem věděl, co se z něho stalo za vola/ a taky jako vůl dopadl/..A situace se opakuje... :(
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Je fakt,proč mít v zádi tyč a na ní kola, když můžeš mít srac plnej jehlicek kde furt drou kola o podbeh,hlavně mi zas nepis jak ta sracka italská skvěle sedí. Opravdu nechápu proč bych si nemohl koupit pripravek,je to lepší práce a já nemám čas vymejslet picoviny ze zavitovejch tyči,delam servis,ty asi charitu
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Prosím, popiš nám Jericho jak ti sedí Bravo . Jaké to má nápravy a uložení ?
Je to lepší oproti koncernu a Francouzům ?
Díky
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Ježíš co ten tu chce
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

I ty Mentosko, :roll: Ty a ta tvá fiktivní ofce (rofl)
Nech mluvit Jericha ,at tu zase jsi za vola
:roll:

Takovýmu bych dal BAN a poslal zpět do pomocný školy .
Za ty nesmysly co tu píšeš .
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

No zrovna jsem četl někde tvoje kraviny jak té tam sestřelil,ty nevis o autech nic, jsi jen teoretik z fóra a o moji oktavku se nestarej,jistě máš něco za miliardu blbe
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ale to už tu dávno všichni vědí ...Ale jak je vidět na starších členech fora ,tak i na tobě , že mozek je důležitý součinitel.
Nech Jericha at ti osvěltí problematiku podvozků, prosím.
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

O2 BXE 4x4, GTB 1756V
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D Jo, takhle to může klidně dopadnout, jen trochu nechápu, proč se A6tdi s fekálkem hádají, vždyť jde jen o auta, žádnou politiku nebo ženu...Možná by bylo lepší pouze přiznat, že kovaná ramena jsou lepší než učko vzadu , vhodné tak na káru..Nic víc, nic míň. A že Italové vždy byli v nápravách vepředu a nejen v tom, je fakt..Když člověk viděl poprvé zadní nápravu u Passata a Golfa, to učko,kde se musí sundat celý buben i s ložisky ,/a kdy veškerý prach se do těch ložisek dostane, a buben se musí neustále utahovat ,aby tam nebyla vůle jako u káry/ tak si myslel, že se vrátil do 50. tých let..Mě nevadí konzervativní pojetí výroby automobilů, ale tak zastaralé řešení u auta s elektronikou a pomádou zvenku, je ostuda..
Např. GOLF..
GOLF 1- krásné veselé autíčko, které lidé milovali, mělo málo chyb, rezly zadní pertly , ale jinak co se týče rzi obdoba jíných aut.. Příjemný a roztomilý diesel i benzinové motory..
Golf 2- nic zajímavého, vzhled nevýrazný, zrezl než se majitel rozkoukal, technicky nic nového, jen hydra na dieselech..Posloužil, ale nepotěšil..
Golf 3- to byl převrat, tuhá kastle , která byla bezpečnostně perfektní, auto také dostalo Vůz roku 1992, což si zasloužilo, kvalita se postupně zvyšovala až z něho bylo naprůměrně spolehlivé vozidlo,/až na problématický VR6/
Golf 4- propadák a sráč, který nepřínesl nic nového, obdobně jako mnoho dalších aut ke konci 90. tých let i u jiných firem..Vzhledově hezký, ale to je tak všechno, stačí auto odemknout a už člověk ví, v čem sedí...
Další Golfy nemohu komentovat, nemá s nimi moc co do činění...
Pokud s tím není souhlas, nic proti tomu, každý má jiné osobní zkušenosti... :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Já bych ten žebříček sestavil od 4ky dolů, dle mě 4ka je velmi zdařilá kára,rozhodně lepší než 3ka, věc názoru,ale 4ka vydržela v naftě opravdu velký věci, koneckoncu jezdeji dodnes, ta ujezdi bravu k smrti a pak ještě dojede na mesic ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přečti si článek o nadhledu , kde píše odborník na slovo vzatý o takových povahách tvého typu..A to že nafta vydrží, je samozřejmě fakt s velkým F , bohužel s tou korozí je to naopak, všimni si, kolik trojek dodnes jezdí, moc jich není a moje auto je dodnes bez koroze/což může být i vyjímka/, ale auto kterému shnijou přední blatníky- čtyřka , u mne není auto hodno úcty. Dodnes proklínám den, kdy si čtyřku koupila, auto na pohled vypadá dobře, ale nesmíš přijít blíž...A nebudu tady vypisovat, co vše jsem už na tom dělal a ještě budu...A mimochodem jsem nezaznamenal NIC, co by to auto přineslo technicky nového. Nebo se pletu? :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“