Citroen c-crosser 2.2 HDi kouří
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen c-crosser 2.2 HDi kouří
Zdar chlapi mám otázku mám c-crosser 2.2Hdi 115kw a kouří, auto má mít dpf ale hulí . I teďka v těch vedrech auto po nastartování kouří šedivé a cítím jako by nespalenou naftu. Nevíte kde začít hledat?? Vstřikovače mám prý podle testu v pořádku. A spotřeba je cca 10 litrů, kolega má to stejné a jezdí za 7....PS někdo kdo tomu rozumí na Mělnicku??? Dle origo servisu v Kralupech ke auto po diagnostické stránce v pořádku. Poraďte prosím
Já tohle vyčítání moc nevyužívám, asi mám štěstí, ale kolikrát se mi stalo, že to je k ničemu, mech. závadu to neřekne , teď jsem řešil voňavku s 90000km , je to C4 1,4 16 V, po studeněm startu to vandruje, než se to probere, než se může jet, žádné závady, jen u teploty motoru podívné údaje...To auto bylo líné jako veš, majitel je z těch postižených magorů, kteří tam během pár metrů nacpe 5 rychlost a blafe...Dal jsem nový snímač teploty, ale nečekal jsem změnu...Níc se také nezměnilo, jelikož vím, že se u 16ccm 16V zasrávají hydra, která tohle dělají, ale musel jsem to vyřadit, protože majitel je úzkostlivý a mění olej v 10000km , vždy vypouštím olej jako nový..Tak mu říkám, dej tam aditiv, jeď do Prahy a drž ten motor v plných kulích jako pionýra, musí kňučet a řvát...Ale majitel jel do servisu, kde mu řekli, vše o.k. ale máte zasrané ssací ventily, tak tam dejte 100 oktanový benzin...A je po opravě...., majitel řekl, tak já teda počkám na místě a budu držet plyn, než se to trochu ohřeje...
A u této 2,2 HDI byl v prvé řadě zkontroloval kompresi, /což bude možná problém, potom pečlivě rozvody včetně řetězu mezi vačkami/ prostě mechaniku. Možná by stálo zato, přesto udělat přepadovou zkoušku trysek..
A u této 2,2 HDI byl v prvé řadě zkontroloval kompresi, /což bude možná problém, potom pečlivě rozvody včetně řetězu mezi vačkami/ prostě mechaniku. Možná by stálo zato, přesto udělat přepadovou zkoušku trysek..
nepropadat panice...