TSA 180
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TSA 180
Zdravím jaké máte zkušenosti s turbem TSA 180 od Turbosportu. Mám rotačku asv a většinou jezdím jako klobouk a chtěl bych ho tam dát aby přibyli nějaký koně na předjíždění a tak. Otázka zni, jak se to bude chovat při kloboukovske pomale jízdě? Jak se bude roztačet nepujde az ve vyšších otáčkách? Díky za odpovědi.
Nech udelat kvalitni soft a mas vystarany. Vetsi turbo ti samo o sobe nepomuze naopak uskodi. Musel bys stejne minimalne ten soft upravit. Na seriove komponenty ti staci turbo co mas ted. Udelej soft a budes spokojenej......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den,
pokud máte aktuálně turbodmychadlo ok, tak doporučujeme raději nové trysky (nutná údržba palivové soustavy) a optimalizaci ECU, viz.: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/
pokud máte aktuálně turbodmychadlo ok, tak doporučujeme raději nové trysky (nutná údržba palivové soustavy) a optimalizaci ECU, viz.: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/
Lenze takemu turbu musis dat nazrat. A so seriovimy tryskami bude mat turbo riadnu dietu ( ako post na velky piatok ). Samozrejme bude nutny lepsi IC a ani spojka z toho nebude nadsena. A rovnako nebudes nadseny ani ty, ked to stebou bude lietat po ceste ako spinava handra a nezabudaj, ze bude treba aj nejako zastavit. Cize si rozmysli ze co chces, pretoze uprava sa robi ako celok.
ASV je novsia euro norma, vdaka comu ma mensie trysky ako jeho predchodca, rotacka prvej generacie 81 kW AFN, tzn ze k vacsiemu turbu tsa180 by bolo dobre dat vacsie trysky ak nechces mat mrtvy spodok presne ako pise tditech. Idealne sprint764, vyuzijes potencial turba.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Nie, hybrid je ovela lepsi ako VA alebo VB. Pokial je dobre spraveny hybrid tak ma rovnaky mozno maliknko horsi spodok ( nabeh ) ako VA / VB, ale ma neprovnatelne lepsi vrch.tukydydes píše:TSA jako good, ale na origo Garreta VA nebo VB to nikdy mít nebude.
A S764 na 180k je nezmysel. Treba aspon PP764
Re: TSA 180
Já bych dal seriový turbo třeba VA a bude spokojený, když už musí kupovat nový turbo. Proti serii si o něco polepší a když to nenakrmí seriový trysky tak aspoň turbo nepojede na max možného.vasek007 píše:............... Mám rotačku asv a většinou jezdím jako klobouk a chtěl bych ho tam dát aby přibyli nějaký koně na předjíždění a tak. ...............
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
To povedal kto ?A S764 na 180k je nezmysel. Treba aspon PP764
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava