TSA 180

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

TSA 180

Příspěvek od vasek007 »

Zdravím jaké máte zkušenosti s turbem TSA 180 od Turbosportu. Mám rotačku asv a většinou jezdím jako klobouk a chtěl bych ho tam dát aby přibyli nějaký koně na předjíždění a tak. Otázka zni, jak se to bude chovat při kloboukovske pomale jízdě? Jak se bude roztačet nepujde az ve vyšších otáčkách? Díky za odpovědi.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Nech udelat kvalitni soft a mas vystarany. Vetsi turbo ti samo o sobe nepomuze naopak uskodi. Musel bys stejne minimalne ten soft upravit. Na seriove komponenty ti staci turbo co mas ted. Udelej soft a budes spokojenej......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Dobrý den,

pokud máte aktuálně turbodmychadlo ok, tak doporučujeme raději nové trysky (nutná údržba palivové soustavy) a optimalizaci ECU, viz.: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/
Obrázek
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

Právě ze turbo mám před smrtí. Soft mám a nechal bych ho opet upravit...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Lenze takemu turbu musis dat nazrat. A so seriovimy tryskami bude mat turbo riadnu dietu ( ako post na velky piatok ). Samozrejme bude nutny lepsi IC a ani spojka z toho nebude nadsena. A rovnako nebudes nadseny ani ty, ked to stebou bude lietat po ceste ako spinava handra a nezabudaj, ze bude treba aj nejako zastavit. Cize si rozmysli ze co chces, pretoze uprava sa robi ako celok.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

ASV je novsia euro norma, vdaka comu ma mensie trysky ako jeho predchodca, rotacka prvej generacie 81 kW AFN, tzn ze k vacsiemu turbu tsa180 by bolo dobre dat vacsie trysky ak nechces mat mrtvy spodok presne ako pise tditech. Idealne sprint764, vyuzijes potencial turba.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

TSA jako good, ale na origo Garreta VA nebo VB to nikdy mít nebude.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

A z důvodu?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

protože to je hybrid...….VA nebo VB je proste origo nové turbo kde je funkčnost zaručena. Vzdycky je nejlepší nové origo turbo...... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

tukydydes píše:TSA jako good, ale na origo Garreta VA nebo VB to nikdy mít nebude.
Nie, hybrid je ovela lepsi ako VA alebo VB. Pokial je dobre spraveny hybrid tak ma rovnaky mozno maliknko horsi spodok ( nabeh ) ako VA / VB, ale ma neprovnatelne lepsi vrch.

A S764 na 180k je nezmysel. Treba aspon PP764
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

není hybrid jako hybrid.. většina je jen šrot.....
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Re: TSA 180

Příspěvek od favo »

vasek007 píše:............... Mám rotačku asv a většinou jezdím jako klobouk a chtěl bych ho tam dát aby přibyli nějaký koně na předjíždění a tak. ...............
Já bych dal seriový turbo třeba VA a bude spokojený, když už musí kupovat nový turbo. Proti serii si o něco polepší a když to nenakrmí seriový trysky tak aspoň turbo nepojede na max možného.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

A S764 na 180k je nezmysel. Treba aspon PP764
To povedal kto ? :-)
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

Takže abych měl krásnej spodek ,tak je lepší sériové va nebo vb . A ještě se zeptám, má cenu vyměňovat turbo z auta který má na tocho 250 000km , jaká může být životnost, teoreticky ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Vzdyt jsi psal ze mas turbo pred smrti......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“