pokud jsem tohle dobře pochopil , tak ty chceš koupi jete turbo z vozu které má na tachometru 250 tkm. Ale na začátku tohoto tématu chceš koupit TSA180 a předpokládám že nové . Tenhle počin nechápu , si do auta cpát něco co je na pokraji své životnosti . Předpokládám že to budeš ještě chtít přikrmit chipem . Pokud do toho nechceš investovat další peníze tak tam kup original co tam patří ( nové ) žádný repas , tohle trošku polaď a jezdí . Každé další ( větší ) turbo sebou nese břemeno dalších investic aby se vyplatil jeho potenciál . Spojka , trysky ,chlazení, sání atd.......vasek007 píše:Takže abych měl krásnej spodek ,tak je lepší sériové va nebo vb . A ještě se zeptám, má cenu vyměňovat turbo z auta který má na tocho 250 000km , jaká může být životnost, teoreticky ?
TSA 180
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlasím ... po dlouhé době s Vicim souhlasím.Vici píše:není hybrid jako hybrid.. většina je jen šrot.....
Drtivá většina výrobců hybridních turbodmychadel v ČR nemá patřičné schopnosti, vybavení a hlavně know-how.
Hybridní turbodmychadlo může být výrazně lepší nežli sériové turbodmychadlo! Horší spodek bývá zapříčiněn buď definicí objednávky ("chci co nejvíce koní, spodek mě nezajímá") a nebo špatnou kvalitou (komponent, SW ...).
Důvod? Stačí se zamyslet: v případě masové výroby hrají roli různá kritéria (spolehlivost, náročnost na výrobu...) a zvláště od počátku krize jsou to náklady. Díky tomu jsou nuceni výrobci uchylovat se ke kompromisům. To se ale nemusí, opakuji nemusí týkat výrobců hybridních turbodmychadel.
Pakliže si zákazník zaplatí dostatečnou kvalitu, má možnost nechat si osadit sériové turbodmychadlo komponenty z kvalitnějších materiálů vzniklé prostřednictvím lepších výrobních postupů. Výsledkem je tak (například v případě compressoru) výrobek, který má stejné zástavbové vnější rozměry ale nižší váhu, vyšší odolnost a s tím i vyšší možnou obvodovou rychlost (chápejme maximální otáčky) a přitom dodá více vzduchu v celém spektru své působnosti.
Stále nechápete a odmítáte? Nu dobrá, sdělím příklad: vezmete-li sériový compressor z vámi oblíbeného VA nebo VB a necháte-li tento oscanovat a vyrobit nikoliv tlakovým vstřikováním ale z výkovku patřičných slitin a následně necháte obrobit na kvalitním CNC stroji, bude tento nejenže lépe nabíhat (a s tím i lepší reakce na plyn) ale bude schopen i vyšších otáček tudíž dosáhnete vyššího maximálního dlouhodobě bezpečného výkonu.
Takže vážení, už jednou provždy: důležité je správně si vybrat a objednané si být připraven zaplatit. Pakliže to někdo chce postavit ze šrotu a za pár kaček, nemůže očekávat seriózní výsledky.
A podobné je to i s repasem. Kdo očekává, že repas za pár kaček bez protokolu o vyvážení bude v pořádku je u mě blázen sázející na Štěstěnu v rámci loterie.
Je to stejné jako v případě produkce z Číny. Mnozí tvrdí, že kvalita Čínských produktů je na nízké úrovni. Problém však není u výrobce ale u dodavatele který si objednal kvalitu na určité úrovni - úroveň, kterou je ochoten koncový odběratel zaplatit.
V Číně jsou schopni vyrobit to a v takové kvalitě, co už dnes nejsou vyrobit schopni ostatní.
Co se jetého turbodmychadla týče, od jisté doby (protože jsem se hned několikrát spálil) jsem vždy jsem volil kontrolu v turboservise na VSR vyvažovačce a dovyvážení nad úroveň běžného fabrického vyvážení a prozatím se mi to vždy vyplatilo.
Kdo to ani po tomto nepochopil, ten si, v souladu s rčením "Chytrému napověz, hloupého kopni", zaslouží jen kopanec protože mu není rady ani pomoci.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)