TSA 180

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

vasek007 píše:Takže abych měl krásnej spodek ,tak je lepší sériové va nebo vb . A ještě se zeptám, má cenu vyměňovat turbo z auta který má na tocho 250 000km , jaká může být životnost, teoreticky ?
pokud jsem tohle dobře pochopil , tak ty chceš koupi jete turbo z vozu které má na tachometru 250 tkm. Ale na začátku tohoto tématu chceš koupit TSA180 a předpokládám že nové . Tenhle počin nechápu , si do auta cpát něco co je na pokraji své životnosti . Předpokládám že to budeš ještě chtít přikrmit chipem . Pokud do toho nechceš investovat další peníze tak tam kup original co tam patří ( nové ) žádný repas , tohle trošku polaď a jezdí . Každé další ( větší ) turbo sebou nese břemeno dalších investic aby se vyplatil jeho potenciál . Spojka , trysky ,chlazení, sání atd.......
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

aha takhle to je....já to špatně pochopil.... (wallbash)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

Dostal jsem nějaký nabídky tak zjištuju jaký jsou možnosti . Právě na TSA roční, pár VA za málo, a VB ale s 250 000km+
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

a samozřejmě nevadí mi do toho zainvestovat nějakou korunu, nepotřebuju ani nechci z toho dělat raketu,je to auto na každej den pár km do práce a už ted s chipem to jezdí příjemně.Turbo vyměnit je nutnost tak proč nepřidat koníka :-)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Hele jetý turbo je opět sázka do loterie jako koupit repas, takže pokud chceš klid kup nový turbo, klidně serii ale nový.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

Chci klid , ale risknu jetý :-D
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

tak až budes s tím jetým turbem mít problémy tak nezakládej nový téma a dej ten problém rovnou sem at je to všechno pohromadě (LOL) (LOL) (LOL)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
vasek007
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 srp 2008, 07:22
Bydliště: Krakovany

Příspěvek od vasek007 »

Jojo, dám to sem ať je sranda :-D
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:není hybrid jako hybrid.. většina je jen šrot.....
Souhlasím ... po dlouhé době s Vicim souhlasím.

Drtivá většina výrobců hybridních turbodmychadel v ČR nemá patřičné schopnosti, vybavení a hlavně know-how.

Hybridní turbodmychadlo může být výrazně lepší nežli sériové turbodmychadlo! Horší spodek bývá zapříčiněn buď definicí objednávky ("chci co nejvíce koní, spodek mě nezajímá") a nebo špatnou kvalitou (komponent, SW ...).

Důvod? Stačí se zamyslet: v případě masové výroby hrají roli různá kritéria (spolehlivost, náročnost na výrobu...) a zvláště od počátku krize jsou to náklady. Díky tomu jsou nuceni výrobci uchylovat se ke kompromisům. To se ale nemusí, opakuji nemusí týkat výrobců hybridních turbodmychadel.

Pakliže si zákazník zaplatí dostatečnou kvalitu, má možnost nechat si osadit sériové turbodmychadlo komponenty z kvalitnějších materiálů vzniklé prostřednictvím lepších výrobních postupů. Výsledkem je tak (například v případě compressoru) výrobek, který má stejné zástavbové vnější rozměry ale nižší váhu, vyšší odolnost a s tím i vyšší možnou obvodovou rychlost (chápejme maximální otáčky) a přitom dodá více vzduchu v celém spektru své působnosti.

Stále nechápete a odmítáte? Nu dobrá, sdělím příklad: vezmete-li sériový compressor z vámi oblíbeného VA nebo VB a necháte-li tento oscanovat a vyrobit nikoliv tlakovým vstřikováním ale z výkovku patřičných slitin a následně necháte obrobit na kvalitním CNC stroji, bude tento nejenže lépe nabíhat (a s tím i lepší reakce na plyn) ale bude schopen i vyšších otáček tudíž dosáhnete vyššího maximálního dlouhodobě bezpečného výkonu.

Takže vážení, už jednou provždy: důležité je správně si vybrat a objednané si být připraven zaplatit. Pakliže to někdo chce postavit ze šrotu a za pár kaček, nemůže očekávat seriózní výsledky.

A podobné je to i s repasem. Kdo očekává, že repas za pár kaček bez protokolu o vyvážení bude v pořádku je u mě blázen sázející na Štěstěnu v rámci loterie.

Je to stejné jako v případě produkce z Číny. Mnozí tvrdí, že kvalita Čínských produktů je na nízké úrovni. Problém však není u výrobce ale u dodavatele který si objednal kvalitu na určité úrovni - úroveň, kterou je ochoten koncový odběratel zaplatit.

V Číně jsou schopni vyrobit to a v takové kvalitě, co už dnes nejsou vyrobit schopni ostatní.

Co se jetého turbodmychadla týče, od jisté doby (protože jsem se hned několikrát spálil) jsem vždy jsem volil kontrolu v turboservise na VSR vyvažovačce a dovyvážení nad úroveň běžného fabrického vyvážení a prozatím se mi to vždy vyplatilo.

Kdo to ani po tomto nepochopil, ten si, v souladu s rčením "Chytrému napověz, hloupého kopni", zaslouží jen kopanec protože mu není rady ani pomoci.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“