Stránka 1 z 2

TSA 180

Napsal: 07 srp 2018, 12:01
od vasek007
Zdravím jaké máte zkušenosti s turbem TSA 180 od Turbosportu. Mám rotačku asv a většinou jezdím jako klobouk a chtěl bych ho tam dát aby přibyli nějaký koně na předjíždění a tak. Otázka zni, jak se to bude chovat při kloboukovske pomale jízdě? Jak se bude roztačet nepujde az ve vyšších otáčkách? Díky za odpovědi.

Napsal: 07 srp 2018, 14:57
od standa123
Nech udelat kvalitni soft a mas vystarany. Vetsi turbo ti samo o sobe nepomuze naopak uskodi. Musel bys stejne minimalne ten soft upravit. Na seriove komponenty ti staci turbo co mas ted. Udelej soft a budes spokojenej......

Napsal: 07 srp 2018, 16:09
od DIESELPOWER office
Dobrý den,

pokud máte aktuálně turbodmychadlo ok, tak doporučujeme raději nové trysky (nutná údržba palivové soustavy) a optimalizaci ECU, viz.: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/

Napsal: 07 srp 2018, 22:15
od vasek007
Právě ze turbo mám před smrtí. Soft mám a nechal bych ho opet upravit...

Napsal: 08 srp 2018, 09:30
od TDI tech
Lenze takemu turbu musis dat nazrat. A so seriovimy tryskami bude mat turbo riadnu dietu ( ako post na velky piatok ). Samozrejme bude nutny lepsi IC a ani spojka z toho nebude nadsena. A rovnako nebudes nadseny ani ty, ked to stebou bude lietat po ceste ako spinava handra a nezabudaj, ze bude treba aj nejako zastavit. Cize si rozmysli ze co chces, pretoze uprava sa robi ako celok.

Napsal: 08 srp 2018, 09:44
od mecKo
ASV je novsia euro norma, vdaka comu ma mensie trysky ako jeho predchodca, rotacka prvej generacie 81 kW AFN, tzn ze k vacsiemu turbu tsa180 by bolo dobre dat vacsie trysky ak nechces mat mrtvy spodok presne ako pise tditech. Idealne sprint764, vyuzijes potencial turba.

Napsal: 08 srp 2018, 21:19
od tukydydes
TSA jako good, ale na origo Garreta VA nebo VB to nikdy mít nebude.

Napsal: 08 srp 2018, 21:53
od vasek007
A z důvodu?

Napsal: 08 srp 2018, 22:31
od standa123
protože to je hybrid...….VA nebo VB je proste origo nové turbo kde je funkčnost zaručena. Vzdycky je nejlepší nové origo turbo...... ;)

Napsal: 09 srp 2018, 06:52
od TDI tech
tukydydes píše:TSA jako good, ale na origo Garreta VA nebo VB to nikdy mít nebude.
Nie, hybrid je ovela lepsi ako VA alebo VB. Pokial je dobre spraveny hybrid tak ma rovnaky mozno maliknko horsi spodok ( nabeh ) ako VA / VB, ale ma neprovnatelne lepsi vrch.

A S764 na 180k je nezmysel. Treba aspon PP764

Napsal: 09 srp 2018, 07:42
od Vici
není hybrid jako hybrid.. většina je jen šrot.....

Re: TSA 180

Napsal: 09 srp 2018, 09:53
od favo
vasek007 píše:............... Mám rotačku asv a většinou jezdím jako klobouk a chtěl bych ho tam dát aby přibyli nějaký koně na předjíždění a tak. ...............
Já bych dal seriový turbo třeba VA a bude spokojený, když už musí kupovat nový turbo. Proti serii si o něco polepší a když to nenakrmí seriový trysky tak aspoň turbo nepojede na max možného.

Napsal: 09 srp 2018, 10:18
od mecKo
A S764 na 180k je nezmysel. Treba aspon PP764
To povedal kto ? :-)

Napsal: 09 srp 2018, 12:24
od vasek007
Takže abych měl krásnej spodek ,tak je lepší sériové va nebo vb . A ještě se zeptám, má cenu vyměňovat turbo z auta který má na tocho 250 000km , jaká může být životnost, teoreticky ?

Napsal: 09 srp 2018, 12:45
od standa123
Vzdyt jsi psal ze mas turbo pred smrti......