Stránka 1 z 1

Citroen C3 1,6 sensodrive

Napsal: 07 srp 2018, 21:09
od ČONR
Zdravím,už dva dny laboruji s robotickou převodovkou na c3.Z ničeho nic po zastavení na křižovatce (není to pokaždé ),podřadí do 1,ale nerozjede se. Když šlapu na pedál akcelarace,tak následně se rozsvítí na palubce vodorovná čárka a nad ní vločka,když vyřadím do neutrálu a hned zařadím 1 tak jede. na diagnostice hlásilo mnoho různých chyb. auto má baterii 44AH,tak jsem přes kabel přidal jinou (starši 72AH) závada se neopakuje ,ale ne tak často,ale nefuguje správně. chybu hlásí pouze ( U1213 ,vzdálená závada,trvalá závada,závada informace vysílané počítačem ABS/ESP koherence.)Ještě při zahřátí auta asi vrže něco v členu,který ovládá spojku. Auto má dle přístrojovky naje to 115000 r.v 2003.
Máte prosím někdo zkušenosti s tímto řazením na převodovkách?
Předem moc děkuji za radu kde hledat problém.
Petr

Napsal: 08 srp 2018, 07:48
od roman1648
KOlega teď řešil C4 Picasso, nakonec to dopadlo výměnou převodovky hza jinou dodanou zákazníkem, asi dva dny se tam hrabal v nějakých konfiguracích,nastaveních, no peklo, stejně to nějak blbne, občas to zařadí jako přes zuby, někdy se místo signalizace zařazenéhop stupně objeví čárky jak píšeš....hroznej vynález... :roll:

Napsal: 08 srp 2018, 09:37
od ČONR
No tak převodovku se mi zatím měnit nechce,spíše bych chtěl najít příčinu tohoto problému :(

Napsal: 08 srp 2018, 14:16
od geo
Co ostatní jednotky tuhle závadu to zapíše pokud nedostane nějakou informaci z ostatních jednotek proto pak nechce jet.Klidně i brzdovej spínač.načet bych to lexii.

Napsal: 08 srp 2018, 16:37
od jericho-3
Tahle skříň na bázi 5 kvaltové skříně MA měla už v záruce problém, kterou řešil výrobce, kdy řešil problém s nemožností zařadit převod. Obvykle to řešil s pomocí sady vymezovancích kroužků , které se vkládaly do ovládacího mechanismu/jsou tam vzniklé nežádoucí vůle/..Někdy údajně pomohla až výměna celého ovládání..Je třeba upozornit na to, že i když u robotizovaných převodovek je spojka obyčejná třecí , ale po montáži /nebo i při opotřebování lamely/se musí mechanik NAUČIT JEJÍ PRAHOVÉ HODNOTY, a to znamená hodiny strávené na autě...
P.S. tohle je téměř citace komentáře z časopisu, kterou jsem náhodou před chvílí četl, snad to k něčemu bude, sám s tímhle nemám zkušenost.. :)

Napsal: 08 srp 2018, 17:37
od ČONR
Tak jsem zase dnes u toho trávil nějakou tu hodinku,na diagnostice Lexia bylo mnoho chyb od různých jednotek a jen tato chyba byla v ABS a jednotce řazení. Co jsem včera zkoušel s tou přidanou baterii tak po dlouhé době se projevila závada ale napsaná už jen jednotce řazení. Dnes jsem baterii z benzínové octavie přímo do kastlíku najezdil cca 30km z toho se snad 50kràt rozjej a zatím je klid a ani žádná závada. Budu s tou baterii chvíli jezdit a uvidí se. Jo a ještě k tomu brzdovému spínači, nešlo se kolikrát rozjet, aniž by se zastavovalo přes pedál nožní brzdy.