Nefunguje klimatizace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nefunguje klimatizace
Zdravím,
Golf 6 2.0 TDi CR 2009 81kW
u auta mi nefunguje klimatizace, když zapnu AC, tak se neroztočí ventilátory na chladiči u motoru, zkoušel jsem VAG a psalo to něco ve smyslu chyba buzení klimakompresoru, odpojil jsem kabel od klimakompresoru, když je AC vypnuté, tak spadne napětí, když se AC zapne, tak je tam napětí baterie, vyměnil jsem i klimakompresor za jiný 100% funkční, napětí na spojku kompresoru jdu, nechal jsem doplnit chladivo tohle vše je ok, ale klimatizace stále nechladí.
Může mi někdo prosím poradit, co dál prozkoumat a otestovat? Díky.
Golf 6 2.0 TDi CR 2009 81kW
u auta mi nefunguje klimatizace, když zapnu AC, tak se neroztočí ventilátory na chladiči u motoru, zkoušel jsem VAG a psalo to něco ve smyslu chyba buzení klimakompresoru, odpojil jsem kabel od klimakompresoru, když je AC vypnuté, tak spadne napětí, když se AC zapne, tak je tam napětí baterie, vyměnil jsem i klimakompresor za jiný 100% funkční, napětí na spojku kompresoru jdu, nechal jsem doplnit chladivo tohle vše je ok, ale klimatizace stále nechladí.
Může mi někdo prosím poradit, co dál prozkoumat a otestovat? Díky.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
jednotka klimatizace, najdeš tam tlak chladiva, proud do ventilu kopresoru, ventilátory atd..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nefunguje klimatizace
[quote="bayern"]Zdravím,
Golf 6 2.0 TDi CR 2009 81kW
, napětí na spojku kompresoru jdu,
zajímavé komresor má spojku
Golf 6 2.0 TDi CR 2009 81kW
, napětí na spojku kompresoru jdu,
zajímavé komresor má spojku
má, střižnou, když je problém tak se utrhne a přestane se točit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nakonec jsem vyměnil klima kompresor, doplnil chladivo a klima funguje.
Ale je normální, že začne studeně foukat zhruba po 5minutách jízdy ? Cca 5km jde teplý vzduch. Má to nějaký časový interval po nastartování nebo nevíte proč ?
Ale je normální, že začne studeně foukat zhruba po 5minutách jízdy ? Cca 5km jde teplý vzduch. Má to nějaký časový interval po nastartování nebo nevíte proč ?
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Jasne, vsetci vedia, ked ty nekomunikujes.
Zas si menil klimakompresor za 100% funkcny…
Ze ti to neskoro, alebo slabo chladi moze byt mnoho pricin a co tomu je, vie iba ten co to skladal a plnil. Si neni schopny ani napisat, ci to po tych 5 minutach chladi naplno, alebo len slabo, ani ci to chladi pri stati na volnobeh, ani nic nepises o vetraku na sahare.
Tu len Milosa a vestecku gulu treba.
Zas si menil klimakompresor za 100% funkcny…
Ze ti to neskoro, alebo slabo chladi moze byt mnoho pricin a co tomu je, vie iba ten co to skladal a plnil. Si neni schopny ani napisat, ci to po tych 5 minutach chladi naplno, alebo len slabo, ani ci to chladi pri stati na volnobeh, ani nic nepises o vetraku na sahare.
Tu len Milosa a vestecku gulu treba.
Teda Mildo kam na to chodíš snad jediný auto které mělo zpětnou vazbu o otáčkách kompresoru byl mercedes vw nemá žádný snímač ot v kompresoru takže otácky si jednotka vypočte z ot motoru.slovacek.milos píše:jo ale pak v bloku měřených hodnot otáčky 0MirekX píše:má, střižnou, když je problém tak se utrhne a přestane se točit
Climatronic nastaven na LOW + AC ONfrantisek28 píše:Jasne, vsetci vedia, ked ty nekomunikujes.
Zas si menil klimakompresor za 100% funkcny…
Ze ti to neskoro, alebo slabo chladi moze byt mnoho pricin a co tomu je, vie iba ten co to skladal a plnil. Si neni schopny ani napisat, ci to po tych 5 minutach chladi naplno, alebo len slabo, ani ci to chladi pri stati na volnobeh, ani nic nepises o vetraku na sahare.
Tu len Milosa a vestecku gulu treba.
Po těch 5 minutách to chladí docela příjemně, né úplně slabě ale určitě né naplno (oproti Golf 4 je to teplejší). Golf 4 jsem po startu do 1minuty už chladil.
Když jsem zůstal viset v koloně nešel úplně teplý vzduch, ale trochu se ohřál. Když jsem to chvilku podržel na volnoběh na 3tisících opět se to v koloně trochu ochladilo.
Po zapnutí AC ON automaticky sepne sahara.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
No, pokud po zapnutí AC-ON sepne sahara, tedy sepne, zde se otáčky ventilátoru plynule zvyšují s tlakem chladícího média, chtělo by se podívat minimálně přes diagnostiku jaký je tlak chladiva, případně teplota na výparníku apod.
Pokud běží sahara, bude tlak a měla by klima chladit.
Teď řeším Golfa 6 1.4TSi, kde šla klima loni slabě a chvilkama, doplnili chladivo a stav se nezlepšil.
Zjistil jsem únik na chladiči testem přes dusík/vodík a špatný regulační ventil na kompresoru testem přes CLT1.
Pokud běží sahara, bude tlak a měla by klima chladit.
Teď řeším Golfa 6 1.4TSi, kde šla klima loni slabě a chvilkama, doplnili chladivo a stav se nezlepšil.
Zjistil jsem únik na chladiči testem přes dusík/vodík a špatný regulační ventil na kompresoru testem přes CLT1.