Zdravím zdejší mistry,
mám zde pacienta, VW touareg 2008 motor BLE. Na autě byl problém se zámkem volantu - majitel to neřešil vždycky s ním zaštěrchal a rozjelo se to.
Aktuální stav - auto na displeji ukáže pouze autíčko, nereaguje na tlačítko startu, spínačku nic...
tak sehnal nový zámek z vrakoviště, do nového zámku přeletovány šváby ze starého k vůli imobilizéru. Přesto auto na nic nereaguje. Do štekru k zámku vede 12V a dvě kostry, zkontroloval jsem pojistky všechny OK. Zkouška na 15minut odpojit obě baterky a nic.
V audi olomouc informace - celý nový volantový sloupek vč. jednotky. Je tu někdo, kdo by měl zájem na auto mrknout s placením je majitel smířený.
Případně prosím informaci, zda je nějaký "spouštěč" třeba jako jsem se dočetl na Q7, že po spuštění výstražných světel je teprve možné se připojit do kessy jednotky. Zatím jsem to nezkoušel
Díky
Radek
(prostějovsko)
touareg 2008 - kessy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Smajda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 07 říj 2007, 19:42
- Bydliště: Pohora, horní štěpánov
touareg 2008 - kessy
Octavia I 1.9tdi 66kw ALH
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
Držím palce, ať nadšení z Kessy vydrží dýl než "Nabízíme diagnostiku" na vw-clubu
Jen pro upřesnění - do ESCL nejdou dvě kostry, je tam +, - a datovej vodič do Kessyny...
A k tomu přepájení - nemaj už tyhle ESCL náhodou i "extraku*vítko" v podobě počítadla zamčení/odemčení (jako např. u MB, kde po určitým počtu hlásí chybu, i když by mohl ještě fungovat...)?
A co se toho "spouštěče" týče, tak to je tzv. probuzení GW(/dat.sběrnice, BCM,...) a je několik způsobů od spínače světel přes ty varovky, atd. ...
Když nic z toho nezabírá, tak ještě proklemoval relé 15-tky (u Touarega bývá pod řidič.seslí).
Jinak k tomu přehození švábů (předpokládám eeprom) obvykle patří i kontrola/záloha obsahu a s tím autorizákem je obvyklejší opačnej postup(př. s Audinou zkusit VW), i když taky ne vždy úspěšnej, ať už kvůli rivalitě nebo neznalosti (zaměstnanců) autorizáků ... Sice zrovna o tý Kessy by v Audi mohli mít větší "ahnung", ale není to pravidlem a samozřejmě je celkem obvyklý, že v Audi ofrňujou nad zbytkem koncernu (a když už, tak volej tu cestu výměny a až když je novej díl/marže "doma", jsou ochotný pořádně "prohrabat anály" a dát to do kupy, ale že by hned celej sloupek řízení mi teda taky přijde divný - oni se spojily aspoň s Kessynou nebo samotným ESCL?)
Mrkl bych na to, ale je to trošku z ruky...
Zkus to auto probudit a udělat autoscan...
Jen pro upřesnění - do ESCL nejdou dvě kostry, je tam +, - a datovej vodič do Kessyny...
A k tomu přepájení - nemaj už tyhle ESCL náhodou i "extraku*vítko" v podobě počítadla zamčení/odemčení (jako např. u MB, kde po určitým počtu hlásí chybu, i když by mohl ještě fungovat...)?
A co se toho "spouštěče" týče, tak to je tzv. probuzení GW(/dat.sběrnice, BCM,...) a je několik způsobů od spínače světel přes ty varovky, atd. ...
Když nic z toho nezabírá, tak ještě proklemoval relé 15-tky (u Touarega bývá pod řidič.seslí).
Jinak k tomu přehození švábů (předpokládám eeprom) obvykle patří i kontrola/záloha obsahu a s tím autorizákem je obvyklejší opačnej postup(př. s Audinou zkusit VW), i když taky ne vždy úspěšnej, ať už kvůli rivalitě nebo neznalosti (zaměstnanců) autorizáků ... Sice zrovna o tý Kessy by v Audi mohli mít větší "ahnung", ale není to pravidlem a samozřejmě je celkem obvyklý, že v Audi ofrňujou nad zbytkem koncernu (a když už, tak volej tu cestu výměny a až když je novej díl/marže "doma", jsou ochotný pořádně "prohrabat anály" a dát to do kupy, ale že by hned celej sloupek řízení mi teda taky přijde divný - oni se spojily aspoň s Kessynou nebo samotným ESCL?)
Mrkl bych na to, ale je to trošku z ruky...
Zkus to auto probudit a udělat autoscan...
pašíkombi AFN B597