Škoda superb 2.0tdi bss vacka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda superb 2.0tdi bss vacka
Zdravím potrebujem vymeniť vačku na škodu superb 2.0tdi bss akú značku použiť viem že originál by bola najlepšia len je dosť dráha skúšal niekto náhradu ide mi o tom aby potom nebol problém s regeneráciu dpf
adrian_B píše:najlepšie urobíš keď zoženieš origo použitú v dobrom stave...
Ty neoriginály jsou bídný, kolikrát to má i jiný časování než origo a sklamal mě i kolbensmit, po 100 000km na kaši, je to hrůza. Jinak BSS to je taky skvost, to má ADblue jestli se nepletu, kolega to měl tuhle na dílně zadřený, olej v tom byl, ani nevím jak to dopadlo
Já taky nečekám až mi jeliman jako ty přiveze olej a filr a bude čekat jak mu to vyměním. Takový magůrky jako jsi ty posílám víš kam? Klidně přijeď na školení jak se montuje vačka do PD, aspoň se dozvíš co je pod tím plastovým víkem a nebudeš celou neděli hledat vstřiky mouloA6TDI píše:Takžes jí tam najebal vid ty úderníku .
TVL tobě bych nedal ani Kubovy fusky štupovat
Neomlouvej se, sorta miliardářů a podobných zbohatlických prasátek se tak chová normálně i na silnici, jsme zvyklí, neboj.A6TDI píše:No TVL na to bych koukal jak husa do flašky celej den
Jdi si už lehnout , už ti to stačí ,at zas zítra někomu nenajebeš ,
Ostaním se omlouvám za použitý slovník a offtop.
Musím souhlasit s Tomáš.cz i s fekálkem , na mém ASZ jsem měl origo vačku sedřenou , tak mi Marena TDI namontoval novou Kolbensmith . Auto jelo samozřejmně lépe , ale už ne tak jak s vačkou origo .
Tuším , že zde někde bylo i vlákno kde se to řešilo s výsledkem , že druhovýroba má prostě charakteristiku vaček jinou - horší , než origo.
Bohužel dneska origo vačka na PD 8ventil je cca 17tis kč , takže na toho Supa s exotickým motorem BSS + DPF to bude určo ještě horší
TO fekálek - do toho Supa BSS se dolívá spešl kapalina Satacen . Jestli to je stejný s AD Blue nevím, ale jestli ano , tak tenhle text pochopitelně smažu
Tuším , že zde někde bylo i vlákno kde se to řešilo s výsledkem , že druhovýroba má prostě charakteristiku vaček jinou - horší , než origo.
Bohužel dneska origo vačka na PD 8ventil je cca 17tis kč , takže na toho Supa s exotickým motorem BSS + DPF to bude určo ještě horší
TO fekálek - do toho Supa BSS se dolívá spešl kapalina Satacen . Jestli to je stejný s AD Blue nevím, ale jestli ano , tak tenhle text pochopitelně smažu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A