Zadne brzdy -kotuce O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Zadne brzdy -kotuce O1

Příspěvek od jjuriss »

Ahoj! momentalne som menil zadne kotuce+platnicky nakolko boli uz suce na vymenu, nakolko zadok vyzeral ze ani nebrzdi... tak som preventivne vymenil aj brzdove piestiky+tesnenia v domnienke ze budu zapecene.... po vymene a odvzdusneni zadok stale nebrzdi tak ako by mal... pri stalacenej brzde dokazem rukou pretocit koleso... pri rucnej uz nie

odvzdusnenie klasickym sposobom + aj cez diagnostiku ABS takze zavzdusnene by to nemalo byt...
napada ma HBV, ale predok brzdi dobre....
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nemelo by být ale je, pořád ten stejnej problém po výměně popř. opravě třmenu
taky s tím válčíme...zkoušel jsem i různý postupy přes podtlakovku a nádobku namačkat do třmenu kapalinu přes odvzdušňovák, pak hadicí od druhého kola, stejně to není ono, chce to trochu pojezdit ono si to sedne
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

takze momentlane to neni dobre vzdusnene? inak ma OC1 zatazovy regulator?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nehledej problemy v regulatoru a klasicky to prostě neodvzdušníš, můžeš tam prolít třeba 3L kapaliny a bude to pořád stejný
pojezdit na šotolině nebo na louce aby pořádně šlapalo ABS pak uvidíš
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ok vyskusam
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Já mám udělanou podtlakovou odvzdušňovačku z vývěvy z P 205, k tomu mám zavařovací sklenici s dvěma náhubky na hadičku.
Nevybavuju si, že bych někdy po výměně třmenu měl problém s odvzdušněním. A to ani dřív kdy jsem je repasoval.
Teď je beru z Elitu, nebo Carda jako továrně repasovaný (starý se vrací) a s tím už není vůbec žádný problém.
Před demontáží starýho třmenu zaškrtím hadičku a by nevytekla kapalina, třmen vyměním, pak odsaju trochu kapaliny
z odvzdušňováku, utáhnu ho, prošlapu pedál a pak ještě trochu odsaju a šlape to jak má.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsem to takto zkoušel, několikrát, táhnu podtlakem kapalinu přes odvzdušňovák ven, prvně jdou bubliny,pak jen kapalina a kolikrát to prostě není ono...nevím proč
zkoušel jsem různý třmeny TRW,ATE,FTE,Budweg,ABS a +/- stejný...
Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
nedávno na pežotu spojka, tonda kolem toho lítal dvě hodiny a furt nic nedvzdušnil, přišel jsem k tomu povolil odvzdušnovák na převodovce, netlačil tam kapalinu pod 1 atm z nádobky nebylo nic slyšet ani bublinka jen se zveddela hladina a OK

nebo nedávno megan II měnil jsem kostku abs u pp kola odvzdušnil jsem ji jen trubkama co vedou do abs a bzdíto ok nebyl jsem vůbec u kol, pedáůl se nepropadá,

taky tlakuju do nádobky do odvzdušnováku mám postup z netu přes vag, tonda to valí i ze spojky do brzd

a čas od času přichází výdrb že rozum zůstává stát

(wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Odborník žasne, laik se diví
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

cize aky postup odporucate zvolit??
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jjuriss píše:cize aky postup odporucate zvolit??
napiš postup jak si diagnostikou odvzdušnosval :? :? :? :?
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

slovacek.milos píše:
roman1648 píše:Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
nedávno na pežotu spojka, tonda kolem toho lítal dvě hodiny a furt nic nedvzdušnil, přišel jsem k tomu povolil odvzdušnovák na převodovce, netlačil tam kapalinu pod 1 atm z nádobky nebylo nic slyšet ani bublinka jen se zveddela hladina a OK

nebo nedávno megan II měnil jsem kostku abs u pp kola odvzdušnil jsem ji jen trubkama co vedou do abs a bzdíto ok nebyl jsem vůbec u kol, pedáůl se nepropadá,

taky tlakuju do nádobky do odvzdušnováku mám postup z netu přes vag, tonda to valí i ze spojky do brzd

a čas od času přichází výdrb že rozum zůstává stát

(wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Odborník žasne, laik se diví
Je to tak, často jsem měnil HBV s autem na zemi a jen jsem odvzdušnil trubky nahoře u pumpy.A vše bylo O.K. Ale má to zvláštní zákonitosti ,když se něco vrtá u kol , odvzdušňuje předtím, než se zjistí, že je to HBV , tak je vzduch všude..Stroj nám prostě nic nedaruje... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"][quote="slovacek.milos"][quote="roman1648"]

to soused naproti blbá 120 vyměnili váleček na spojce, odvzdušnovali půl dne pak si přišli pujčít tlakovačku, po obědě to vzdali, vzal jsem jedenáctku klíč, u hlavního válce povolil trubku vzduch odfrkl a bylo odvzdušněno :roll:
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:
slovacek.milos píše: myslis trubky co idu Z HVB do jednotlivych strmenov?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jjuriss píše:
slovacek.milos píše:
jericho-3 píše: myslis trubky co idu Z HVB do jednotlivych strmenov?
někdy i to pomůže ale není to pravidlem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“