Zadne brzdy -kotuce O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zadne brzdy -kotuce O1
Ahoj! momentalne som menil zadne kotuce+platnicky nakolko boli uz suce na vymenu, nakolko zadok vyzeral ze ani nebrzdi... tak som preventivne vymenil aj brzdove piestiky+tesnenia v domnienke ze budu zapecene.... po vymene a odvzdusneni zadok stale nebrzdi tak ako by mal... pri stalacenej brzde dokazem rukou pretocit koleso... pri rucnej uz nie
odvzdusnenie klasickym sposobom + aj cez diagnostiku ABS takze zavzdusnene by to nemalo byt...
napada ma HBV, ale predok brzdi dobre....
odvzdusnenie klasickym sposobom + aj cez diagnostiku ABS takze zavzdusnene by to nemalo byt...
napada ma HBV, ale predok brzdi dobre....
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Já mám udělanou podtlakovou odvzdušňovačku z vývěvy z P 205, k tomu mám zavařovací sklenici s dvěma náhubky na hadičku.
Nevybavuju si, že bych někdy po výměně třmenu měl problém s odvzdušněním. A to ani dřív kdy jsem je repasoval.
Teď je beru z Elitu, nebo Carda jako továrně repasovaný (starý se vrací) a s tím už není vůbec žádný problém.
Před demontáží starýho třmenu zaškrtím hadičku a by nevytekla kapalina, třmen vyměním, pak odsaju trochu kapaliny
z odvzdušňováku, utáhnu ho, prošlapu pedál a pak ještě trochu odsaju a šlape to jak má.
Nevybavuju si, že bych někdy po výměně třmenu měl problém s odvzdušněním. A to ani dřív kdy jsem je repasoval.
Teď je beru z Elitu, nebo Carda jako továrně repasovaný (starý se vrací) a s tím už není vůbec žádný problém.
Před demontáží starýho třmenu zaškrtím hadičku a by nevytekla kapalina, třmen vyměním, pak odsaju trochu kapaliny
z odvzdušňováku, utáhnu ho, prošlapu pedál a pak ještě trochu odsaju a šlape to jak má.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Tak jsem to takto zkoušel, několikrát, táhnu podtlakem kapalinu přes odvzdušňovák ven, prvně jdou bubliny,pak jen kapalina a kolikrát to prostě není ono...nevím proč
zkoušel jsem různý třmeny TRW,ATE,FTE,Budweg,ABS a +/- stejný...
Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
zkoušel jsem různý třmeny TRW,ATE,FTE,Budweg,ABS a +/- stejný...
Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nedávno na pežotu spojka, tonda kolem toho lítal dvě hodiny a furt nic nedvzdušnil, přišel jsem k tomu povolil odvzdušnovák na převodovce, netlačil tam kapalinu pod 1 atm z nádobky nebylo nic slyšet ani bublinka jen se zveddela hladina a OKroman1648 píše:Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
nebo nedávno megan II měnil jsem kostku abs u pp kola odvzdušnil jsem ji jen trubkama co vedou do abs a bzdíto ok nebyl jsem vůbec u kol, pedáůl se nepropadá,
taky tlakuju do nádobky do odvzdušnováku mám postup z netu přes vag, tonda to valí i ze spojky do brzd
a čas od času přichází výdrb že rozum zůstává stát
Odborník žasne, laik se diví
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Je to tak, často jsem měnil HBV s autem na zemi a jen jsem odvzdušnil trubky nahoře u pumpy.A vše bylo O.K. Ale má to zvláštní zákonitosti ,když se něco vrtá u kol , odvzdušňuje předtím, než se zjistí, že je to HBV , tak je vzduch všude..Stroj nám prostě nic nedaruje...slovacek.milos píše:nedávno na pežotu spojka, tonda kolem toho lítal dvě hodiny a furt nic nedvzdušnil, přišel jsem k tomu povolil odvzdušnovák na převodovce, netlačil tam kapalinu pod 1 atm z nádobky nebylo nic slyšet ani bublinka jen se zveddela hladina a OKroman1648 píše:Jo a co je zajímavý když udělám zadní třmeny třeba na P307 který jsou v podstatě stejný tak není jedinej problém,jen na koncernech, což už vůbec nechápu...
nebo nedávno megan II měnil jsem kostku abs u pp kola odvzdušnil jsem ji jen trubkama co vedou do abs a bzdíto ok nebyl jsem vůbec u kol, pedáůl se nepropadá,
taky tlakuju do nádobky do odvzdušnováku mám postup z netu přes vag, tonda to valí i ze spojky do brzd
a čas od času přichází výdrb že rozum zůstává stát
Odborník žasne, laik se diví
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice