Edit : ŠPATNÉ studené starty O2 1.6 Mpi 75kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Edit : ŠPATNÉ studené starty O2 1.6 Mpi 75kw
Nebudu zakládat nové téma tak si upravím stávající své.
Octavia 2 BSE 2011, najeto poctivých 66 tisíc. Ráno dojdu, nastartuju motor, kterému ihned vyskočí otáčky na cca 1200 ot/min a okamžítě začnou padat na nějakých 800 ot/min, ale takovým stylem , že ten motor jakoby "zakopává" , klepe sebou a otáčky lítajou v tomto rozmezí a pak se ustálí...
Jakmile motor chcípnu, tak potom naskočí uplně normálně. Potom během dne jak auto jezdí tak chytá ukázkově..jen ten ranní start je katastrofa.
Vyměnil jsem vstřiky, protože trochu kapaly a myslel jsem, že to bude tím..
Jinak jsou vyměneny filtry, svíčky, těsnění sání a uděláno základní nastavení klapky.
Diagnostika bez závad a readliness kody všechny OK .. Přijde mi taky jakoby to chytlo na 3 válce a po chvilce se to ustálí...
Ale kdyby to chytlo na 3 válce tak by byla závada v paměti pokud se nepletu ne?
Měl by někdo nějaký nápad co s tím? Díky
Octavia 2 BSE 2011, najeto poctivých 66 tisíc. Ráno dojdu, nastartuju motor, kterému ihned vyskočí otáčky na cca 1200 ot/min a okamžítě začnou padat na nějakých 800 ot/min, ale takovým stylem , že ten motor jakoby "zakopává" , klepe sebou a otáčky lítajou v tomto rozmezí a pak se ustálí...
Jakmile motor chcípnu, tak potom naskočí uplně normálně. Potom během dne jak auto jezdí tak chytá ukázkově..jen ten ranní start je katastrofa.
Vyměnil jsem vstřiky, protože trochu kapaly a myslel jsem, že to bude tím..
Jinak jsou vyměneny filtry, svíčky, těsnění sání a uděláno základní nastavení klapky.
Diagnostika bez závad a readliness kody všechny OK .. Přijde mi taky jakoby to chytlo na 3 válce a po chvilce se to ustálí...
Ale kdyby to chytlo na 3 válce tak by byla závada v paměti pokud se nepletu ne?
Měl by někdo nějaký nápad co s tím? Díky
Naposledy upravil(a) mili000 dne 21 srp 2018, 17:32, celkem upraveno 4 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
asi totální kokotina, ten vstřik nic neumí jen se otevřít na určitou dobu,mili000 píše:Děkuju všem za rady
hlavně si nechej vypráskat lištu ultrazvukem protože tam může být písek a rezavé usazeniiny a vyměn si paliváč, změř i tlak paliva pokud hho máš nízký v důsledku špatného regulátoru na liště, výsledek tví snahy bude obdobný
No prave to mi prijde taky zvlastni, ze se neco takovyho v manualu pise..Vsak se jen otevira a zavira, tak proc prizpusobovat jednotku.
Kod motoru je BSE. A v manualu k motoru 1.6 mpi 75kw je napsano: Pokud jsou meneny vstrikovaci ventily, je treba vymazat nactene hodnoty a znovu prizpusobit ridici jednotku motoru = Diagnosticky, merici a informacni system VAS 5051.
To je vsechno.[/img]
Kod motoru je BSE. A v manualu k motoru 1.6 mpi 75kw je napsano: Pokud jsou meneny vstrikovaci ventily, je treba vymazat nactene hodnoty a znovu prizpusobit ridici jednotku motoru = Diagnosticky, merici a informacni system VAS 5051.
To je vsechno.[/img]
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Klapka je čistá, nastavená a readliness píšou všecko OK a jsou všude nuly..
Včera mi přišlo, že to chytlo na 3 válce, zkontroloval jsem zapalovací kabely přímo na cívce a kabel vedoucí na třetí válec byl v cívce zelený a uplně zoxidovaný..Ostatní ok..Trochu jsem to oškrábal a prostříkal kontaktolem. Dnešní ranní start byl trošku lepší, ale pořád to není ono..
Je možný, že by byla mrtvá cívka, kabel a nebo svíčka? Svíčky mají najeto cca 5000 km.
Včera mi přišlo, že to chytlo na 3 válce, zkontroloval jsem zapalovací kabely přímo na cívce a kabel vedoucí na třetí válec byl v cívce zelený a uplně zoxidovaný..Ostatní ok..Trochu jsem to oškrábal a prostříkal kontaktolem. Dnešní ranní start byl trošku lepší, ale pořád to není ono..
Je možný, že by byla mrtvá cívka, kabel a nebo svíčka? Svíčky mají najeto cca 5000 km.
Promereny všechny zapalovaci kabely a jsou ok...svice pekne svetle, takze by mely palit dobre...
Opravdu uz nevim co by mohlo to ranni haprovani zpusobovat..kuckani.
Opravdu uz nevim co by mohlo to ranni haprovani zpusobovat..kuckani.
Naposledy upravil(a) mili000 dne 23 srp 2018, 08:40, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Evidentně systém zahřívání katu sekundárním vzduchem z ventilátoru, jako každý zahřívací systém kterej je hodně citlivej na stav svíček, kabelů, cívek Vždy pouze první studený start za splnění požadavků, každý následující už je bez zahřívání.
Ten ventilátor vhánějící vzduch před katalyzátor přes kombinovaný ventil funguje? Tohle je jednoduchý motor, bez VVT, EGR a dalších, tak to snad nebude problém vyřešit, jestli je vlastně co A když jsi tedy měnil vstřiky, jakýs dal, značku a typ?
Ten ventilátor vhánějící vzduch před katalyzátor přes kombinovaný ventil funguje? Tohle je jednoduchý motor, bez VVT, EGR a dalších, tak to snad nebude problém vyřešit, jestli je vlastně co A když jsi tedy měnil vstřiky, jakýs dal, značku a typ?
Předem děkuju, že se konečně našel někdo, kdo aspoň napíše něco srozumitelnýho.
Včera jsem pořádně vyčistil to zelenisko na zapalovacím kabelu a v cívce vedoucí ke třetímu válci a prostříkal kontaktolem. Zároveň jsem zkontroloval svíčky a jsou pěkně světlý nic připálenýho. Dnešní ranní start byl daleko ale daleko lepší, žádné haprování, tak doufám, že to bylo tím. Dnes raději koupím nové kabely s měděným jádrem a vyměním všechny.
Co se týče toho ventilu, tak jsem ho zkoušel profukovat ústy a profouknout jde, ale až po silnějším vdechu a nasát zpět nejde. To je podle mě v pořádku. Ventilátor také funguje, zkouška přes akční členy.
Vsřiky jsou Siemens VDO přimo pro motor BSE..Podle mě jsou to originály. Kupoval jsem je na škoda dílech.
Včera jsem pořádně vyčistil to zelenisko na zapalovacím kabelu a v cívce vedoucí ke třetímu válci a prostříkal kontaktolem. Zároveň jsem zkontroloval svíčky a jsou pěkně světlý nic připálenýho. Dnešní ranní start byl daleko ale daleko lepší, žádné haprování, tak doufám, že to bylo tím. Dnes raději koupím nové kabely s měděným jádrem a vyměním všechny.
Co se týče toho ventilu, tak jsem ho zkoušel profukovat ústy a profouknout jde, ale až po silnějším vdechu a nasát zpět nejde. To je podle mě v pořádku. Ventilátor také funguje, zkouška přes akční členy.
Vsřiky jsou Siemens VDO přimo pro motor BSE..Podle mě jsou to originály. Kupoval jsem je na škoda dílech.