1.6tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

1.6tdi

Příspěvek od martas.belka »

Na golfu 1.6 tdi jse mi rozsvítila kontrolka DPF tak jsem to napíchl na diag motor bez závad popel 25g a saze 10 regenerace před 560km najeto mám 88000km mám zkusit vynucenou regeneraci předem děkuji.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Tyhle hodnoty jsou ok, fakt žádná chyba? Nájezd? A co hodnoty souvisejících snímačů? (dif.tlak, teploty,...) Popř. nezdařený regenerace...? Kolik je v nádrži nafty? ;)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dej tomu čočku někde na dálnici a je to...
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

tak dpf zhasnul ale začla blikat spirála a padlo to do nouze zkusím to napíchnout jinak díky za rady.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

roman1648 píše:dej tomu čočku někde na dálnici a je to...
Předtím vyřadit omezovač otáček a bude po problému. ... (noteeth)
pašíkombi AFN B597
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

tak jsem to napíchl a psalo to filtr naftových částic zanesení sazemi příliš vysoké vypočtená hmotnost sazí 9,90g měřená hmotnost sazí -1,02g diferenční tlak 2,74 hpa olejovej popílek 26,4g jede to v nouzáku výfuk uplně čistý teplotavýfukových plynu řada1 133stupnu řada2 taky 133stupnu na co se mám zaměřit díky moc.
Brahos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 led 2010, 18:35
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Brahos »

Udelej regeneraci,tim nic nezkazis. :scooter:
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ta právě nejde
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Kolko km si spravil medzi prvym prispevkom a tym druhym kde mas hodnoty z diag?
Vyzera to tak, ze ti spravilo regeneraciu.

Podla prveho prispevku sa ti ani kontrolka nemala rozsvietit.
Malo sa to snazit zregenerovat.
To ze sa kontrolka rozsvietila, je ze zanesenie je nad 32g.
A ze uz to ide v nudzaku koli dpf tak si nad 40g.

Nebolo v pamati zavad este nieco ine?
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

asi po pěti kilometrech kontrolka dpf zhasla a ihned začla blikat spirála a padlo to do nouzáku a diag psal co jsem napsal.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Ako by ti nieco branilo vo vykonani regeneracie.
Tych 133 stupnov sa mi zda byt malo. To je pocas jazdy ta teplota? Mne za normalnej prevadzky v tomto pocasi dava okolo 200 stupnov, pri regeneracii idem k 600 stupnov.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

U spousty motorů se kontrolka rožne už při sazích nad 20g, ale i tak by se v tomhle případě rožnout neměla... A ke spuštění servisní regenerace je zase často potřeba mj. teplota výfuku nad 300°C ...
pašíkombi AFN B597
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Teraz som pozeral moje CAYC, počas jazdy okolo 200 stupňov pred DPF, na voľnobehu postupne klesne na cca 140 stupňov v priebehu 10 minút. Vonku je 24 stupňov.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Co to je vůbec za auto a motor? Je to starej motor euro 5 (CAY), nebo novější euro 6 (CXX, CRK, …)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

motor CAYB 66kw.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“