Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Italské vozy » Ducato 2.3JTD hulí černě,starty Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: út březen 05, 2019 9:43 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




Není co reklamovat se obávám, už včera mi volal že turbo je plný bordelu, jednak se na motoru spousta věcí odvrtávalo a spíš asi jak se tam kde co rozdělávalo,čistilo,pak novej olej tak to způsobilo tuto katastrofu...vana plná bordelu,jak kdybys do vany hodil lžičku písku...
mám ten pocit že tentokrát poctivá práce byla hodně na škodu, kdybych to tam naflákal tak to bylo ok

Hlavi?ka

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út březen 05, 2019 12:45 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18004




Koukám, že brzo bude na trhu olej. filtřík vložený do tlakové trubky k turbu, aby se Turbo ochránilo než se vše vyčistí..Možná by nebylo od věci, použít "vyplachovací olej" po opravě a nechat motor blafat bez turba celý den za zdmi dílny, jako když jsme zabíhali motory po GO a sem tam poslechli, zda běží pravidelně a teplota drží.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 05, 2019 1:27 pm Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




Teď je to bez turba mazání zaslepeno,udělá se dvakrát výplach znovu vanu dolů a zkoušku filtraci přes hadr
Pak uvidím..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út květen 28, 2019 8:38 am Citovat
frenky_BN
Nováček
Založen: 29.4.2010
Příspěvky: 4
Bydliště: BN




Nazdar chlapy Ducato 3,0 115kw hulí na čierno podla korekcie vstrek 1 a 4 su horšie za studena. Otazka ako sú uložené vstrekovače od rozvodov 3 2 1 4 ? Aby som nevyberal iny . Zmaten? P?ekvapen?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt květen 30, 2019 7:23 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




jak jsi přišel na tohle pořadí ?
já myslím že 1+4 jsou prostě oba krajní
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá květen 31, 2019 12:32 pm Citovat
frenky_BN
Nováček
Založen: 29.4.2010
Příspěvky: 4
Bydliště: BN




Poradie je 1234 ,uz som zistil ze 1 a 3 boli zle nakodovane.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá květen 31, 2019 1:12 pm Citovat
Marek001
Aktivista
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Dubnica nad Váhom




Ano každý motor (okrem PSA, Renault a pod.) má prvý valec pri rozvodoch ale číslovanie vstrekov je niekedy podľa toho ako pália valce (1-3-4-2). Väčšina diagnostík na to ale pri kódovaní upozorní.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 9:33 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




hoši tak tento zkurvystroj je zpátky, v motoru ne že klepe ale doslova mlátí...nechápu co se tam zase událo... Hlavi?ka , vypadá to na chycenou kliku...jdu blejt
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 8:37 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




Tak je to chycený na druhý ojnici, z motoru jsem vypustil asi 1,5L oleje, což asi bude ten problém...
Jezdí to po stavbách tak jestli si to někde v kopci párkrát loklo vzduchu..navíc v těch venkovních teplotách 35C co byly týden-dva zpátky se musel ten olej v motoru doslova vařit v tomto množství
lidi jsou fakt kokoti, to můžeš spravovat pořád dokola
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 9:34 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




kluci otázka - vytáhnu ojnici s pístem spodem a pak píst strčím zpátky ? ( samozřejmě když bude klika venku
ten vršek byl celej dělanej a napadlo mě že bych si ušetřil sundávání hlavy a všeho okolo
je tam hin i spojka tak kdyby se oddělala převodovka,setrvák, rozvody, kliku drží takový mezipatro jako třeba u HDi O?i sem tam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 10:07 am Citovat
Marek001
Aktivista
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Dubnica nad Váhom




Teoreticky by to mohlo ísť, ale neviem či to bude reálne poskladať na aute, piesty tam nejako narveš ale bude ti to všetko padať dole (šálky, axiálne krúžky a pod) potom sa tam bude dávať naprd ten domček s kľukou a pod… Keď už tak by som radšej ten motor vybral a otočil si ho spodkom nahor tak by to mohlo ísť lepšie.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 10:30 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




jj, to je mě jasný no že to prdel asi nebude, ale hledám cestu jak se vyhnout demontáži veškerých těch blbostí okolo, ale pokud nebude zbytí, co naděláme že...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 1:17 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18004




roman1648 napsal:
jj, to je mě jasný no že to prdel asi nebude, ale hledám cestu jak se vyhnout demontáži veškerých těch blbostí okolo, ale pokud nebude zbytí, co naděláme že...

Zjisti vrtání a průměr ojnice dole, ale dnes má máloco menší vrtání než ten spodek..Řekl bych že to půjde, párkrát jsem tohle absolvoval, samozřejmě je to pakárna, usadit kliku když je "hlavou dolů" je horší , ale práci si ušetříš,nehledě na to, že i pokud by to nešlo, prázdný blok s hlavou snadno vyndáš..Já bych do toho šel..Tvrdé podmínky zocelují.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 6:43 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 13486
Bydliště: Vysočina




Jo, vytáhnout to asi půjde, spíš mám strach ze strkání pístu spodem pak, kvůli zmáčknutí pístních kroužků
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út srpen 13, 2019 9:26 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 18004




Někdy vadí ostřikovač pístů ,/ale nevím přesně jak je to tady/ ale já jelikož to dole není rovné jako nahoře, a plech stahující kroužky nestahuje hrana válce jako nahoře, tak jsem ten plech zkrátil na co nejméně a litoval jsem, že nemám třetí ruku..Ale ono to půjde, ten stěrák je nebezpečný.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ducato 2.3JTD hulí černě,starty
 Obsah fóra Dieselpower forum » Italské vozy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.