Žádný nadhled u VW..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Žádný nadhled u VW..
Co mne nejvíc škodí, při mé práci recenzenta ojetin? Postoj motoristy, že co jsem si vybral a koupil já, je zaručeně nejlepší a každý, kdo tvrdí opak, na mě útočí a zasluhuje pár facek..Čekal bych , že tohle budou zastávat majitelé výlučných značek, kteří prostě musí obhajovat něco, co je většinovou veřejností vnímáno jako úlet..Nicméně za svou 10 letou praxi jsem se přesvědčil o opaku.. Vlastníci Lancií, Citroenů či Saabů bývají schopní nadhledu, sebeironie a povzneseni nad handrkováním o desetinkách spotřeby a četnosti závad...Nad jízlivou kritikou se zasmějí a neberou si to osobně.., protože to auto není jejich jedinou předností..Naopak nejtvrdší zastánci své pravdy v garáži jsou piloti čehokoliv od koncernu VW, což nedokáži pochopit...Např. za poslední slovo o Passatu v Autoojetinách jsem již po mailu dostal několikrát do držky, byl tázán, čím jezdím , jsa tak chytrej, poté označen za závistivce, co se na pořádné auto nezmůže , a tak blbě kecá....A co je zajímavé, tak za těch 10 let , co jsem poukazoval na kolabující Mondea, zadírající se Alfy Romeo , rozpadající se Opely, apod. mne za kritický článek sankcionovaly /omezením spolupráce/ jen značky ŠKODA A VOLSKWAGEN..Všimli jste si, jak často se majitelé podobají svým psům? Martin Vaculík
Zkráceno...
Zkráceno...
nepropadat panice...
Když ty máš strašnou sílu , no to je pak těžký neutrhnout kličku kterou ty vokurky úplně nepochopilya navrhly aby se hned trhaly .Vici píše:jediné auto u kterého se ulomí i vnitřní klička otvírání dveří měl jsem tu pochybnou čest už někdy v roce 2003
Tak v Golfu máš železný , tak snad je to lepší, ne ?
když koncernista jede za mnou jak, čím proč se mě drží jak klíště ? Když mu uhnu do pravýho a seberu mu airodynamickej tunel co vytvářím tak mu najednou dojdou koníky a na předjetí už nemá. Však všechny VW a hlavně škodovky jsou luxusní krabice bez airodynamického průtoku vzduchu.Vici píše:no asi tak nějak. čůráka je lepší vždy pustit....
Takže když mě nepředjede a najedu zpět do levýho před něj a on jede za mnou a začnu mu ujíždět a on aprostě pochopí že na mě nemá a zařadí se do pravého, tak mi vysvětli, jakýmu čůrákovi tedy koncernista uhýbá? Prostě mi to nedává smysl. Dík za vysvětlení. Já si totiž něco o čůrákách myslým hlavně o koncernistech v passatech a superbech, ti si myslí že jsou bohové.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tvl od kdy? Pouč mě hliníkový šrouby, ramena, plastovou vanu nebo blatníky jsem na golfu ještě neviděl na plastový blatníky je expert renaultWOB píše:v golfu je něco železnýho jo? plastové pedály, plastové blatníky, plasová olejová vana... hliníkový motor, hliníkový ramena, hliníkové šrouby...
no nevím, obyčejná oktávka má souč. odporu vzduchu 0,29, což není špatný na auto pro socky. A třeba passat B5 měl 0,27 stejně jako bmw a mercedesy tý dobyWOB píše: Však všechny VW a hlavně škodovky jsou luxusní krabice bez airodynamického průtoku vzduchu.
Ale je veselý, jak máš dojem, že s tebou všichni závodí. Oni možná jedou úplně normálně a tebe si ani nevšimli, že drtíš podlahu
Jinak majitele VW/škoda bych rozdělil na dvě skupiny. Jedni to auto mají z pragmatismu, zkrátka nechce se jim utrácet zbytečný peníze za nesmysly, ani nepotřebují machrovat před sousedy a tohle auto jim úplně stačí.
A druhá skupina jsou dementi, kteří považují jedničkovou oktávku/G4 v rotačce 66kw za nejlepší auto na světě, RSová ofce v naftě je pro ně supersport a passat/superb je pro ně luxusní limuzína - tam je to trochu diagnóza
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5