Žádný nadhled u VW..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Sem rád že se tu nachází i dost rozumných lidí No a Ti co to perou do jednoho pytle a každej kdo má Škodovku, respektive koncern je podle nich mamlas a všude kolem sebe to dávají vehementně najevo jak kolovrátek pořád dokola, sou na stejný (spíš na horší) úrovni, jako to co odsuzujou. A když je člověk mamlas, tak je jedno v čem sedí, denně jich potkáváme bohužel spoustu.turbo kamna power píše:Jinak majitele VW/škoda bych rozdělil na dvě skupiny. Jedni to auto mají z pragmatismu, zkrátka nechce se jim utrácet zbytečný peníze za nesmysly, ani nepotřebují machrovat před sousedy a tohle auto jim úplně stačí.
A druhá skupina jsou dementi, kteří považují jedničkovou oktávku/G4 v rotačce 66kw za nejlepší auto na světě, RSová ofce v naftě je pro ně supersport a passat/superb je pro ně luxusní limuzína - tam je to trochu diagnóza
Člověk se pořád učí.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... předem se omlouvám za obsáhlejší příspěvek - budiž čteno jen těmi, kteří mají opravdu zájem. Ostatní, nečtěte, prosím.
K tématu: pan Vaculík má pravdu a věřím, že VW group v současné podobě pod vlivem EU nemá šanci na dlouhodobější udržení v minulosti tak tvrdě vydobyté a zasloužené cti a hrdosti. Takže jeho prohlášení by pro mě nebylo překvapením.
<offtopic>
Vzhledem k tomu, že se diskuze již tak zvrhla, dovolím si reagovat na dva příspěvky:
1) uživatele turbo kamna power: Smekám, nádherně a stručně zformulováno. Obávám se, že za tuto degradaci úrovně populace řídící tyto vozy mohou aktuální ceny na trhu ojetin. Přiznávám s potupou minulou částečnou příslušnost k té druhé a oznamuji (asi hrdě) aktuální příslušnost k té první.
a
2) uživatele WOB:
Nejprve začnu od poslední části příspěvku. Měl jsem možnost jezdit poměrně nějakou dobu v Passatu 2,5 TDI 110 kW (150 k) a zde souhlasím, že to bylo ukrutně líné auto. Nicméně, na svoji dobu (bezprostřední počátek milénia) bylo přijatelné. Softwarová úprava tomu pomohla ale "z hovna bič neupleteš" a pro mě tyto 110kW verze nejsou ničím jiným nežli lejnem předurčeným k záhubě.
Dále si dovolím zmínit Superba první generace s motorizací AWX (1,9TDI PD 96kW a dlouhou 5°převodovkou). Po softwarové úpravě kdy toto značně ožilo bych toto v provedení kombi bral všemi 10 jako svižné rodinné kombi. Žel, vedení VW group toto provedení zatrhlo.
Co se prvotně uvedeného týče, mohu odpovědět na základě opakovaných zkušeností v rámci provozu na D1 a D11 (vyjma měřených a opravovaných úseků), že koncernista v mém pojetí, tedy s G4 AGR 160k a nejdelší 4motion převodovkou uhýbá v drtivé většině případů jenom dalším koncernistům, případně řidičům BMW. Ostatní na to totiž nemají - někdy výkon, jindy prostředky na PHM, jindy odvahu odvážit se do takových rychlostí.
Pro upřesnění: pakliže mi nebrání opravy nebo výstavba dálnic nebo velice často polské kamiony předjíždějící ostatní kamiony rychlostí 100km/h, udržuji si otáčky motoru odpovídající rychlosti 159km/h dle GPS (horní hranice pro 3 body v rámci bodového systému) s tím, že jen málokdo je ochoten toto tempo dlouhodobě udržovat. Ano, setkávám se s řidiči, kteří mě třeba v opojení nad schopností jejich vozu dosáhnout vyšší rychlosti předjedou ale netrvá to dlouho a svým vytrvalým tempem je záhy dostihnu a v klidu
se "stranickou lehkostí" předjedu.
Nevím, asi stárnu ale není pro mě už zase takovou výzvou dosahovat krátkodobě vysokých rychlostí abych následně tyto zážitky kompenzoval pomalejší jízdou. Před počátkem oprav D11 byly doby, kdy jsem v nočních hodinách, kdy to provoz umožňoval) absolvovával cestu HK<->Praha s průměrnou rychlostí přesahující 125 km/h bez pocitu nebezpečí a nepohody za poslechu poklidné hudby.
Ano, z hlediska legislativy to není správné, z hlediska zhodnocení nebezpečí neshledávám cokoli co by stálo za zmínku (je třeba si uvědomit, že se jedná o dálnici ve stavu téměř se blížící té německé, kde je rychlost neomezena).
Nyní mi nezbývá, nežli se tě WOBe (pakliže jsi dočetl až sem) otázat k jakým řidičům, s jakým vozem a hlavně motorizací spadáš ty?
</offtopic>
K tématu: pan Vaculík má pravdu a věřím, že VW group v současné podobě pod vlivem EU nemá šanci na dlouhodobější udržení v minulosti tak tvrdě vydobyté a zasloužené cti a hrdosti. Takže jeho prohlášení by pro mě nebylo překvapením.
<offtopic>
Vzhledem k tomu, že se diskuze již tak zvrhla, dovolím si reagovat na dva příspěvky:
1) uživatele turbo kamna power: Smekám, nádherně a stručně zformulováno. Obávám se, že za tuto degradaci úrovně populace řídící tyto vozy mohou aktuální ceny na trhu ojetin. Přiznávám s potupou minulou částečnou příslušnost k té druhé a oznamuji (asi hrdě) aktuální příslušnost k té první.
a
2) uživatele WOB:
Nejprve začnu od poslední části příspěvku. Měl jsem možnost jezdit poměrně nějakou dobu v Passatu 2,5 TDI 110 kW (150 k) a zde souhlasím, že to bylo ukrutně líné auto. Nicméně, na svoji dobu (bezprostřední počátek milénia) bylo přijatelné. Softwarová úprava tomu pomohla ale "z hovna bič neupleteš" a pro mě tyto 110kW verze nejsou ničím jiným nežli lejnem předurčeným k záhubě.
Dále si dovolím zmínit Superba první generace s motorizací AWX (1,9TDI PD 96kW a dlouhou 5°převodovkou). Po softwarové úpravě kdy toto značně ožilo bych toto v provedení kombi bral všemi 10 jako svižné rodinné kombi. Žel, vedení VW group toto provedení zatrhlo.
Co se prvotně uvedeného týče, mohu odpovědět na základě opakovaných zkušeností v rámci provozu na D1 a D11 (vyjma měřených a opravovaných úseků), že koncernista v mém pojetí, tedy s G4 AGR 160k a nejdelší 4motion převodovkou uhýbá v drtivé většině případů jenom dalším koncernistům, případně řidičům BMW. Ostatní na to totiž nemají - někdy výkon, jindy prostředky na PHM, jindy odvahu odvážit se do takových rychlostí.
Pro upřesnění: pakliže mi nebrání opravy nebo výstavba dálnic nebo velice často polské kamiony předjíždějící ostatní kamiony rychlostí 100km/h, udržuji si otáčky motoru odpovídající rychlosti 159km/h dle GPS (horní hranice pro 3 body v rámci bodového systému) s tím, že jen málokdo je ochoten toto tempo dlouhodobě udržovat. Ano, setkávám se s řidiči, kteří mě třeba v opojení nad schopností jejich vozu dosáhnout vyšší rychlosti předjedou ale netrvá to dlouho a svým vytrvalým tempem je záhy dostihnu a v klidu
se "stranickou lehkostí" předjedu.
Nevím, asi stárnu ale není pro mě už zase takovou výzvou dosahovat krátkodobě vysokých rychlostí abych následně tyto zážitky kompenzoval pomalejší jízdou. Před počátkem oprav D11 byly doby, kdy jsem v nočních hodinách, kdy to provoz umožňoval) absolvovával cestu HK<->Praha s průměrnou rychlostí přesahující 125 km/h bez pocitu nebezpečí a nepohody za poslechu poklidné hudby.
Ano, z hlediska legislativy to není správné, z hlediska zhodnocení nebezpečí neshledávám cokoli co by stálo za zmínku (je třeba si uvědomit, že se jedná o dálnici ve stavu téměř se blížící té německé, kde je rychlost neomezena).
Nyní mi nezbývá, nežli se tě WOBe (pakliže jsi dočetl až sem) otázat k jakým řidičům, s jakým vozem a hlavně motorizací spadáš ty?
</offtopic>
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
zatrhlo protože tu byl z 90% stejný Passat který verzi kombi měl, udělat takovýho superba by bylo bezpředmětný když už to vyráběliForest píše: Dále si dovolím zmínit Superba první generace s motorizací AWX (1,9TDI PD 96kW a dlouhou 5°převodovkou). Po softwarové úpravě kdy toto značně ožilo bych toto v provedení kombi bral všemi 10 jako svižné rodinné kombi. Žel, vedení VW group toto provedení zatrhlo.
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Forest, je třeba mít na paměti, že auta je třeba posuzovat ne jen podle toho, když nějaký lojza vykloubený naloží nějakému načipovanému skvostu a kouká na tachometr , přitom má spocené trnky a orgasmus, kolik mu to jede..Ale v celkovém pohledu na vůz , co je komu platné když má 160 koní, když to před první zatáčkou zaklapne, aby jí zvládl a pak není schopen stačit autu, které jich má třeba polovinu, protože mu z to slavného čipu moc nezbyde a auto moc nesedí..Tam se pozná nejen auto, ale i řidič..Osobně vůbec proti majitelům koncernu nic nemám, auta tomu určená smysl plní, jinak by nebyla tak oblíbená, jen mi zaráží ten pocit nadřazenosti, protože trochu chápu odborníky, kteří tvrdí, že je to často "předražená bída"..A můj podiv je právě v tom, že se vůbec někdo snaží s "nějakou kraksnou" konkurovat menšímu vozu v zatáčkách, což značí, že jejich pýcha je nadměrná k možnostem vozu a tím přichází i pád a často jejich bezmocný vztek.A my chudáci, co jsme se na koncern nezmohli máme úsměv na tváři ....
nepropadat panice...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ano, oni se obavali, ze klesne prodej predrazenych a konkurence neschopnych Passatu. A bylo tomu tak protoze nemeli marketingovou alternativu k Passatu kombi a zakaznici se presunuli na konkurenci. Kdyz to v ramci druhe generace napravili, pochopili, ze lepsi je, kdyz si tito zakaznici koupi Superba a zustanou tak penize v koncernu nezli kdyz odejdou ke konkurenci.Jarda S. píše:zatrhlo protože tu byl z 90% stejný Passat který verzi kombi měl, udělat takovýho superba by bylo bezpředmětný když už to vyráběli
Nevim, jak to Skodovka udelala ale v Superbu je pro kolena u vsech ucastniku vice mista nezli v tehdejsim Passatu. Dokonce i nezli v A6. Co jsem koukal do tveho popisku, takovym Passatem disponujes, takze si to nekdy vyzkousej a sedni si do jednickoveho Superbu - verim, ze budes mile prekvapen.
Mimochodem, Superb je v Nemecku znacne oblibeny vuz a i mnozi zamestnanci VW po nem sahaji. Skoda jen, ze BiTDI motory V6 zustavaji domenou Audi. Verim, ze za takoveho noveho Superba s pohonem vsech kol s touto motorizaci by dokazali nejen Cesi sahnout poradne do kapsy. Osobne se mi (z designoveho hlediska) aktualni Superb libi vyrazne vice nezli Passat. Az se ve VW probudi a Skodovce daji status, kterym dominuje Seat, na ktery vydelava cely koncern (a mam info, ze nejvice Skoda) tak si myslim, ze se budou dit veci.
@Jericho: No, Jericho, nevim, zda si uvedomujes, ze u "ctyrkolkovych" verzi uz neni vzadu vlecna (a ja to mohu posoudit, protoze s predokolkou mam najezdeno pres 100tkm a neverim, ze to bude dlouho trvat a to same budu mit i se ctyrkolkou).
Ano, G4 navic ve verzi kombi neni zadny zavodni vuz, nicmene, nemusis se obavat, nejen diky haldexu zvlada zatacky projizdet pomerne zostra a tak je pro nej neni problem projet ji lepe, nezli tebou zminovany v drtive vetsine pripadu predokolkovy maly vuz (coz se predpokladam tyka i te tve plechovky ...paklize by ses urazil, je to jen tvuj problem). Vis, ono samozrejme, ze roli hraje pomer kg/k, ale to, co te vytahne ze zatacky je projev krouticiho momentu (za predpokladu, ze je prenesen na silnici).
Paradoxni ovsem je (a to priznavam zcela otevrene), ze o neco tezsi Lexus GS300 (verze s 2JZ) projede tu samou zatacku s minimalne o 10 % vyssi porci rychlosti a s absolutnim klidem a eleganci - holt, skvely podvozek od Japoncu z dob poctivych.
Pro zasmani s nadsazkou: ... zastavam takovy nazor, ze Japonci, jak maji maly pera, tak nez aby se doma ztrapnovali, tak radeji travi vice casu v praci a pak vznikaji takoveto dokonalosti
@WOB: Mrzi me, ze nejsi schopen vnimat okolnosti v sirsim uhlu. Uvedom si, ze pri vyvoji takoveho vozu se investuje v ramci pristupu, ktery by pri vyvoji bezneho silnicniho vozu nikdy nebyl prijat. A nasledne se tyto vysledky prejimaji a vyuzivaji u onech beznych silnicnich vozu. Navic, nemas sanci s jistotou tvrdit do jake miry uspech techto vozu prispel (diky reklame a marketingu) k prodeji beznych vozu.
Chapej, tohle neni jako Renault, ktery ma sice uspechy na poli F1 ale technologie vyuzivane v F1 se do beznych vozu nedostanou a jinak to stoji za prd.
Osobne zastavam subjektivni nazor, ze zasluhy uspechu Renaultu v F1 maji vliv na prodejnost beznych vozu neporovnatelne nizsi nezli vliv uspechu Veyronu. Verim, ze existuje spousta zakazniku, ktere doprovazi myslenkove pochody na urovni: "Mno, kdyz umej udelat takovyho Veyrona, tak by se jim dalo verit, ze zvladnou udelat kvalitni osobni auto"... skoda jen, ze tam je neoddiskutovatelny vliv EU
WOBe, stale jsi nezminil cim se vozis ty. Zminil jsi "hrde", ze koncern to neni ale nejak jsi se pozapomenul pochlubit cim ze to "drtis" ty koncernisty
Naposledy upravil(a) Forest dne 25 srp 2018, 19:05, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Trapné... a pokrytecké...Forest píše:... je třeba si uvědomit, že se jedná o dálnici ve stavu téměř se blížící té německé, kde je rychlost neomezena...
Přeloženo do češtiny: "Seru na zákony". Vše okolo jsou pouze tupé kecy, bla, bla, bla...
Kolik těch německých dálnic, kde je rychlost neomezená je? V kuse ani jediná... a nejsem si jist, zda těch úseků je v součtu většina...
GIV Variant TDi ???kW
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Slavkov: Diky za nazor. Nicmene, nevim, zda si uvedomujes, ze ja ale nejezdim jako se jezdi na nemecke dalnici, tedy 250km/h. Navic, stejne muze znit i moje reakce: kolik dalnic u nas je dnes bez restriktivnich zpomaleni z duvodu vystavby nebo oprav?
A ano, v tomto konkretnim pripade "Seru na zakony". Nedat blinkr (ktery nedava dnes hodne velka cast populace) je pro me zasadnejsim prohreskem (z etickeho hlediska zalozeneho na logice). Limity, kdy je na dalnici v opravovanych usecich stanovena rychlost dvou paralelne ve stejnem smeru jedoucich pruhu o 10 km/h nizsi nezli v pripade okresek, kde jsou ony pruhy proti sobe jedouci vypovida o nesmyslnosti techto "zakonu"... ale verim, ze je to skvely prostor pro vznik moznosti jak plnit statni pokladnu.
Paklize bych to jeste rozvedl vice - zakony od zakonodarcu, kteri legalizuji koureni cigaret a tim povoluji poskozovani zdravi nejen kuraku ale i nekuraku?! Takove zakony take myslis a nebo tyto nejsou zakony?
Slavkove, je treba si uvedomit, ze jsme socialnedemokraticka spolecnost, ktera zakony urcuje s ohledem na "nejslabsi clanky retezu". Jinymi slovy, usek, kde RS6 v klidu s prehledem a rezervou predjede, musi se ridic tohoto ridit stejnymi zakony jako ridic Zigula a s ohledem na nej je toto znaceni navrzeno a zrealizovano.
Muze to znit trapne, pokrytecky a povysene ale problem je, ze jinak k nam nasi "zakonodarci" nepristupuji a jejich nastroje nejednaji a ja si odmitam nechat srat na hlavu a jsem nucen byt a jsem pripraven prijmout za to zodpovednost - az me chytnou a prokazi mi vinu, zaplatim odpovidajici pokutu a pocitam s 3bodovou sankci ... a bez diskuze!
Nevidim jediny rozumny duvod proc nejet 159km/h na prehlednem useku kdyz moje brzdna draha podporena specialnimi brzdami (na brzdeni z vysokych rychlosti uzpusobenych) a dovolim si nesmele tvrdit kvalitnim obutim bude kratsi nezli 100km/h jedouci srajdy od Renaultu na 10 letech starych protektorech se svatecnim ridicem za volantem.
Nezli zacnu byt pranyrovan, rad bych uvedl jeden fakt. Drive ridici autobusu meli takove cedulky za stinitky a na kosilich odznacky. Ja bych se mohl "pysnit" timto odznackem (stav od roku 2002, nikoliv celkovy) s tim, ze aktualni stav je "bez trestnych bodu".
Jen preventivne uvadim, ze mnou vyse uvedeny pristup se tyka dalnice, nikoliv provozu v obci, takze nepausalizovat, prosim.
A ano, v tomto konkretnim pripade "Seru na zakony". Nedat blinkr (ktery nedava dnes hodne velka cast populace) je pro me zasadnejsim prohreskem (z etickeho hlediska zalozeneho na logice). Limity, kdy je na dalnici v opravovanych usecich stanovena rychlost dvou paralelne ve stejnem smeru jedoucich pruhu o 10 km/h nizsi nezli v pripade okresek, kde jsou ony pruhy proti sobe jedouci vypovida o nesmyslnosti techto "zakonu"... ale verim, ze je to skvely prostor pro vznik moznosti jak plnit statni pokladnu.
Paklize bych to jeste rozvedl vice - zakony od zakonodarcu, kteri legalizuji koureni cigaret a tim povoluji poskozovani zdravi nejen kuraku ale i nekuraku?! Takove zakony take myslis a nebo tyto nejsou zakony?
Slavkove, je treba si uvedomit, ze jsme socialnedemokraticka spolecnost, ktera zakony urcuje s ohledem na "nejslabsi clanky retezu". Jinymi slovy, usek, kde RS6 v klidu s prehledem a rezervou predjede, musi se ridic tohoto ridit stejnymi zakony jako ridic Zigula a s ohledem na nej je toto znaceni navrzeno a zrealizovano.
Muze to znit trapne, pokrytecky a povysene ale problem je, ze jinak k nam nasi "zakonodarci" nepristupuji a jejich nastroje nejednaji a ja si odmitam nechat srat na hlavu a jsem nucen byt a jsem pripraven prijmout za to zodpovednost - az me chytnou a prokazi mi vinu, zaplatim odpovidajici pokutu a pocitam s 3bodovou sankci ... a bez diskuze!
Nevidim jediny rozumny duvod proc nejet 159km/h na prehlednem useku kdyz moje brzdna draha podporena specialnimi brzdami (na brzdeni z vysokych rychlosti uzpusobenych) a dovolim si nesmele tvrdit kvalitnim obutim bude kratsi nezli 100km/h jedouci srajdy od Renaultu na 10 letech starych protektorech se svatecnim ridicem za volantem.
Nezli zacnu byt pranyrovan, rad bych uvedl jeden fakt. Drive ridici autobusu meli takove cedulky za stinitky a na kosilich odznacky. Ja bych se mohl "pysnit" timto odznackem (stav od roku 2002, nikoliv celkovy) s tim, ze aktualni stav je "bez trestnych bodu".
Jen preventivne uvadim, ze mnou vyse uvedeny pristup se tyka dalnice, nikoliv provozu v obci, takze nepausalizovat, prosim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)