Žádný nadhled u VW..

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Forest píše:... nevim, zda si uvedomujes, ze ja ale nejezdim jako se jezdi na nemecke dalnici, tedy 250km/h. Navic, stejne muze znit i moje reakce: kolik dalnic u nas je dnes bez restriktivnich zpomaleni z duvodu vystavby nebo oprav? ;)
Obávám se, že jsi toho po DE dálnicích moc nenajezdil, že? 250km/h tam rozhodně BĚŽNĚ NEJEZDÍ 8)
DRTIVÁ VĚTŠINA v těchto neomezených úsecích jezdí BĚŽNĚ 130 - 170km/h... a ani borec s Targou si do takového provozu nedovolí vletět 250km/h. Nicméně, to jsou léta výchovy řidičů k ohleduplnosti... na druhou stranu i s uhnutím do pravého těm rychlejším. Prostě OBOUSTRANNÝ respekt, tolerance... a primárně bezpečnost.
Také se nebavíme o omezeních v místech výstavby či oprav, ale o místech, kde např. dálnice tvoří obchvat města (množství sjezdů a nájezdů), kde jsou vesněs omezení na 80 - 100km/h... je mnoho míst, kde je značkou povolených 120 km/h s ohledem na parametry vozovky atd.
Forest píše: ... Limity, kdy je na dalnici v opravovanych usecich stanovena rychlost dvou paralelne ve stejnem smeru jedoucich pruhu o 10 km/h nizsi nezli v pripade okresek, kde jsou ony pruhy proti sobe jedouci vypovida o nesmyslnosti techto "zakonu"... ale verim, ze je to skvely prostor pro vznik moznosti jak plnit statni pokladnu.
Opět veřejně prokazuješ své neznalosti. Porovnávat okresku s "průjezdem staveništěm" (že nic nevidíš, neznamená, že se třeba pod vozovkou neprovádí protlak apod.) ještě nechám stranou, ale ten nesmysl o plnění státní pokladny? Předpokládám, že máš na mysli automatizované úsekové měření rychlosti na dálnicích (v těchto opravovaných úsecích)... Tudíž, ve svém okázalém stylu dávání najevo svých znalostí, by jsi měl vědět, že příjmy nejdou do státní pokladny, ale připadají provozovatelům radarů, což jsou obvykle města (obce, městyse... na D1 např. Jihlava, Rosice u Brna...) 8)
Forest píše: Paklize bych to jeste rozvedl vice - zakony od zakonodarcu, kteri legalizuji koureni cigaret a tim povoluji poskozovani zdravi nejen kuraku ale i nekuraku?! Takove zakony take myslis a nebo tyto nejsou zakony? ;)

Slavkove, je treba si uvedomit, ze jsme socialnedemokraticka spolecnost, ktera zakony urcuje s ohledem na "nejslabsi clanky retezu". Jinymi slovy, usek, kde RS6 v klidu s prehledem a rezervou predjede, musi se ridic tohoto ridit stejnymi zakony jako ridic Zigula a s ohledem na nej je toto znaceni navrzeno a zrealizovano.
Opět těžké bla, bla, bla tupé kecy... (wallbash)
K tomu prvnímu - máš možnost se projevit v demokratických volbách... a to nejenom "pasivně"... můžeš i kandidovat či založit stranu :D

Maximální povolená rychlost na dané komunikac (či úseku) se rozhodně nestanovuje "na řidiče Žigula", ale na základě parametrů komunikace (je zde i jistá harmonizace s EU)... ostatně občas se stanovuje i opačným směrem např. 130km/h na silnici pro motorová vozidla (namátkou např.I/35 od Turnova na Sychrov)

Ostatně "rychlost řidiče Žigula" nemusí řešit maximální povolená rychlost na dané komunikaci, ale řeší to např. § 18
Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.

Forest píše: Muze to znit trapne, pokrytecky a povysene ale problem je, ze jinak k nam nasi "zakonodarci" nepristupuji a jejich nastroje nejednaji a ja si odmitam nechat srat na hlavu a jsem nucen byt a jsem pripraven prijmout za to zodpovednost - az me chytnou a prokazi mi vinu, zaplatim odpovidajici pokutu a pocitam s 3bodovou sankci ... a bez diskuze!

Nevidim jediny rozumny duvod proc nejet 159km/h na prehlednem useku kdyz moje brzdna draha podporena specialnimi brzdami (na brzdeni z vysokych rychlosti uzpusobenych) a dovolim si nesmele tvrdit kvalitnim obutim bude kratsi nezli 100km/h jedouci srajdy od Renaultu na 10 letech starych protektorech se svatecnim ridicem za volantem.
Obdobně, jako jsi zde tvrdil mnoho polopravd a nesmyslů (viz. výše), tak se můžeš mýlit i ve svých schopnostech a schopnostech vozu 8)
Forest píše: Nezli zacnu byt pranyrovan, rad bych uvedl jeden fakt. Drive ridici autobusu meli takove cedulky za stinitky a na kosilich odznacky. Ja bych se mohl "pysnit" timto odznackem (stav od roku 2002, nikoliv celkovy) s tim, ze aktualni stav je "bez trestnych bodu".
To je velmi výstižné a přesně vystihující tvé status quo.. Osobně si vzpomínám na řidiče s 1 000 000 (to byl ještě i odznáček), 1 500 000... ,ale i rekordmana s 3 500 000 km bez nehody.
Tvých deklarovaných cca 20 Tkm ročně najede kdekterý "chalupář", o "cesťácích" ani nemluvě...

Tudíž, trochu pokory Foreste... 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Slavkove, dekuji za reakci.

Na nemecke dalnici jsem mel moznost toho najet relativne dost. Uznavam, 250 km/h jsem prehnal, nicmene, 200 km/h je v levem pruhu zcela bezna situace ... alespon z mych zkusenosti, kdy jsem jel 180 km/h a byl jsem nucen velice casto uhnout do praveho. Ostatne, co jsem se o tom bavil s bratrem, ktery jezdi do Nemecka tydne s tempomatovymi 180km/h tak je to dost casty ukaz ze musi uvolnovat levu pruh rychlejsim.

Ja jsem vystavbu a opravy uvedl jako primer Tebou zminovanych pripadu (obchvaty apod.) - ve sve podstate, jedna se o omezeni.

Jako prujezd stavenistem paklize jedu po regulerni dalnici (vybranem protismeru) bych to nedefinoval ikdyz je to tak oficialne definovano.

Omlouvam se, ano, nezvolil jsem spravny vyraz - nejedna se o statni pokladnu v prime souvztaznosti se statnim rozpoctem ale "statni pokladnu" nebot i mestske pokladny spadaji pod stat a je soucasti statni spravy. Chapej, nejedna se o "prispevek do soukrome pokladny nejakeho soukromeho "spravce". Ostatne, je mi jedno, zda to jde do statniho pokladny nebo mestske.
Verim, ze ocenis, ze jsem spratkovsky ofenzivne nenapsal: "A jedna se snad o soukromou pokladnu?!" ;) Nicmene, dekuji za opravu a uvedeni spravne formulace.

No, dekuji za Tvuj podnet ale na to, abych kandidoval v prvni rade (pro me) nemam zaludek (to ostatni je pro me sekundarni).

Ano, mohu se mylit, ostatne, je to lidske. Co me zarazi je v tomto konkretnim pripadu Tva kratkozrakost (osobne se ale domnivam, ze se jedna o pokus jak onen fakt tykajici se deklarovaneho najezdu degradovat). Pocitat to formou prumer na rok je alespon v mych ocich kratkozrake. Timto stylem bude technicky mozne rict, ze muj otec je vlastne taky takovy "kloboukar/chatar" protoze v duchodu toho moc nenajezdi a pred pocatkem podnikani toho taky moc nenajizdel ... ale jaksi to degraduje fakt, ze v pocatcich podnikani mel najezd pres 100tkm rocne (a to se nezivil jako ridic z povolani).

Nicmene, jsem v tomto pripade zcela odbocili. Tu nejde vubec o najezd za rok ale najezd bez nehody a cisty rejstrik ... a casovy udaj to nikterak nedegraduje. Ja to nenajel na okruhu ani pri "kochani se vukol" nebo "tempomatovym uhlodavanim" kilometru.

V Tvem pripade, u cloveka, ktereho beru jako velice schopneho a logicky uvazujiciho me takovy kratkozraky pristup dost zarazi.

Slavkove, je velky rozdil mezi pokorou a nechavanim si srat na hlavu. V pripade chlapa si dokonce myslim, ze nezbytnost tohoto uvedomeni je zakladem pro prerod chlapce v muze. A neboj, jsem pokorny ... nejezdim ve meste jako hovado a nejezdim po dalnici 200 km/h, navzdory tomu, ze bychom to jak ja tak i muj vuz zvladli. A ver mi, ze paklize je silny provoz, jsem znacne pokorny, obezretny, opatrny a ve strehu.

Slovy burana za ktereho se dovolim nepokladat: opravdu nebudu jezdit na prazdne dalnici v dobrem stavu 130km/h ... a nebudu ani jezdit 90km/h na okresni rovince mezi lanama poli nebo luk se skvelym rozhledem.

Ze je to protizakonne? Souhlasim a znovu: jsem pripraven za to prevzit plnou zodpovednost. ...nebot zivot je prilis kratky a ja velice rad travim svuj zivot s pritelkyni a rodinou a za 20 minut usetrenych v ramci cesty HK<->PHA se da vyuzit i jinak. Nekdo rekne "20 minut" ale ono je to v ramci tydenniho dojizdeni 40 minut tydne, tedy 35 hodin rocne takze temer tyden dovolene ... prekvapive az sokujici zjiste, ze? 8-)

Pro pripadne kritiky: Kdo je bez viny, necht hodi kamenem, takze si sahnete sami do svedomi co protizakonneho jste udelali nebo dokonce stale delate ;)

PS: Vcerejsi prispevek me donutil se zamyslet. Kontext, kdy jsem si uvedomil, jaky trest mohu dostat v moment, kdy bych jel treba 200km/h na prazdne dalnici v podovnani s tim, kdy treba rodice nebo prarodice kouri v nevetranem byte s malymi detmi (bohuzel, bezna zalezitost) tak me to vnitrne rozhorcilo. Kdyz jsem se nad tim hluboce zamyslel, zjistil jsem, ze pujdeme-li do dusledku, koureni vlastne protizakonne je! Jednak je to ve sve podstate urcita forma sebeposkozovani (stejne jako v pripade neuspesne sebevrazdy muze byt clovek souzen a odsouzen)...a to nemluvim o tom, ze se jedna o drogu. Mno a v pripade druheho nahledu, vystavuje-li nasledkum koureni dalsi osobu (pasivni kurak) je to neoddiskutovatelna forma ublizeni na zdravi ... odkaz doporucuji precist, nabizi to zajimavy uhel pohledu. :roll:
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 srp 2018, 13:31, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je právě ono, vždy se snažím nijak neomezovat ostatní a neporušuji nijak předpisy , až na krátkodobé překročení rychlosti nad 90 km/h..A právě v tom je Foreste mezi námi rozdíl, valit do dálnici maximální rychlostí, považuji za hovadinu a jak píše Slavkov, chce to mít také zkušenosti se v této rychlosti "orientovat" a bezpečně ji zvládnout a to v" popelnici"jako je Golf 4 a jak znám realitu s pneumatikami z dovozu, často mnoho let starými, prostě nejde..A já tohohle prostě nejsem schopen a jsem si toho vědom...
A co se týče Superba /v kterým jsem vždy bál jet, protože to auto nesedí/ ti popíši jeho hodnocení odborníkem..Že by ti Němci tohle netušili? :)

Nikdy bych si nekoupil Superb 1/prodloužený Passat B5-a ani toho ne/.Jízda mne takřka irituje, i když jedu vzadu. Místa je tu požehnaně, ale na každé nerovnosti cítím vibrace podlahy, doslova jak se to auto pod nohama vlní a kroutí..Technologie výroby , kdy byla platforma passatu řezána na půl, nastavena a znovu svařena , si vybrala krutou daň na tuhosti karoserie..Auto jezdí jako želé, jaksi šejdrem po silnici ..Dokonce i díky tomu praská podlaha../zkráceno/
Ale samozřejmě nový Superb patrně bude lepší, ale mluvili jsme o veteránech, tak je třeba to připomenout.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Jericho: Jakou maximalni rychlosti? Ja mluvim o 159km/h. Jinak ano, az budu v tvem veku, take si budu vedom svych limitu (zrak, postreh apod.), ostatne, pokud si za volantem rad zakouris, vubec se nedivim. Jinak stav pneu, rizeni a brzd povazuji za stezejnim pilirem bezpecneho provozu. Prave proto jsem zvolil brzdy ktere ani pri zaprahu nevadnou a nekrouti se.

Dekuji za posudek, kdo je autorem? Vsiml sis, ze jsem se zminoval o Superbu prvni generace kombikovem s pohonem vsech kol, ktery se nikdy nevyrabel? ...takze jeho jizdni vlastnosti nelze posuzovat (zpetne).

Me ten Superb ne ze vyhovoval ale nemohl jsem si na nej stezovat (vyjma absence pohonu vsech kol a provedeni kombi) a jedna se o moje subjektivni pocity.

Jinak, ty, takovy veteranista bys mohl tusit, ze na veteranske znacky chybi nejstarsim Superbum 13 let, tedy 44 % nezbytneho veku (a oba vime, ze jsme se nebavili o Superbu z dob minuleho stoleti) ;)

Mimochocem, priznavam, ze pokud byla ona technologie opravdu takova, jedna se pro me o velice drsne zjisteni - muzes toto nejak prokazat? Pripadne ostatni? Neobavam se skryvat sok. Muze Jerichovo tvrteni nekdo potvrdit?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Forest píše:... Tu nejde vubec o najezd za rok ale najezd bez nehody a cisty rejstrik ... a casovy udaj to nikterak nedegraduje. Ja to nenajel na okruhu ani pri "kochani se vukol" nebo "tempomatovym uhlodavanim" kilometru.
To je také velmi subjektivní... víš kolika lidem jsem zachránil "prdel a čisté konto" svou rychlou reakcí? Být to obráceně, tak věřím, že by bylo bum, bum, bum... 8)
Mnoho lidí nemělo / nemá "čisté konto" díky společensky "velmi nebezpečnému parkování" na nezpevněném povrchu... kdy v přelidněném Brně jedním kolem stáli na trávě apod. Osobně jsem "neposkvrněný", ale opravdu si na tom nezakládám, ani tím neargumentuji... Z toho opravdu nevyplývá, že někdo je OPRAVDU dobrý řidič... možná, že jezdí bez nehod a bez ztráty bodů, ale to je asi tak vše. Mám ve svém okolí pár řidičů idiotů, kteří pouze doposud měli štěstí...
Tím rozhodně nechci nikoho / něco znevažovat či snižovat...
Letos jsem si dal opět nějakých dalších 4000 km do HR (a dál.. a zpět) po okreskách přes BiH, přes hory...
Forest píše: Slavkove, je velky rozdil mezi pokorou a nechavanim si srat na hlavu.
Ano, nicméně pak je velmi těžké říci, kde končí demokracie a začíná anarchie... 8)
Forest píše: . ...nebot zivot je prilis kratky a ja velice rad travim svuj zivot s pritelkyni a rodinou a za 20 minut usetrenych v ramci cesty HK<->PHA se da vyuzit i jinak. Nekdo rekne "20 minut" ale ono je to v ramci tydenniho dojizdeni 40 minut tydne, tedy 35 hodin rocne takze temer tyden dovolene ... prekvapive az sokujici zjiste, ze? 8-)
Tady jsem se v té "mongolštině" ztratil... :roll:
Jako, že 35 hodin je týden dovolené??? To jako bereš pouze pracovní hodiny v "Kolbence"?
... nebo přeloženo do češtiny, je časová úspora na jedné cestě HK<->PHA 20 minut, tudíž denně (tam a zpět) 40 minut. Při pětidenním pracovním týdnu je to 200 minut týdně, respektive 800 minut (něco přes 13 hodin) měsíčně.
Tudíž, za rok se nám to opravdu nasládá na cca šest a půl dne (den = 24 hodin) = "týden dovolené" :D
Forest píše: PS: Vcerejsi prispevek me donutil se zamyslet. ...
Ano, to je fenomén dnešní doby, kdy se u dopravních přestupků jaksi přestala řešit společenská nebezpečnost takového počínání... je ignorován tzv. materiální aspekt přestupku. Vše se řeší v rovině objektivní odpovědnost provozovatele vozidla a nazdar...
Prostě pouze nepovedená a tupá reakce na problém s osobou blízkou... podpořená (úspěšně novelizovaným) "byznysem do rozpočtu"...
Je docela legrační chtít spravedlivý proces od "nezaujatého" příjemce výnosu z pokuty...
Nicméně, NSS již k tomu vydal patřičnou judikaturu...
Je potřeba využít veškerých právních prostředků... osobně jsem byl zbabělý a raději zaplatil 1000CZK, neboť čas tomu případně obětovaný jsem vyhodnotil jako mnohem dražší (i pokud by si běžný člověk "dal 100CZK na hodinu", tak dopisováním atd. by jistě strávil více, než 10 hodin)... a na tom to možná celé stojí.
Forest píše:@Jericho: ... Jinak ano, az budu v tvem veku, take si budu vedom svych limitu (zrak, postreh apod.), ostatne, pokud si za volantem rad zakouris, vubec se nedivim.
Nechci ti brát iluze, ale drtivá většina 40-60 má lepší zrak, než mladší ročníky, které si ho systematicky ničí permanentním "čuměním do kdečeho"...
U reakční doby bych si také nebyl jist, že se již v tomto věku nějak výrazně zhoršuje.
Jako ano, pozoruji zhoršení sluchu (to dokládají i studie), již neslyším 22kHz (ano, patřil jsem k "vyvoleným" a v prváku na VŠ to slyšel), již neslyším ani 20kHz... a již ani 16kHz... To je život.

Již od 20, 30-ti letých sportovců "dostávám na prdel"... a tak to má být 8)
Problém je, že drtivé většině dnešních 16, 18, 20, 30-ti letých "dávám na prdel"... a to nijak aktivně netrénuji... ani jsem nikdy nebyl vrcholový sportovec.
... a tento fenomén není jenom ve sportu, ale i za volantem.
Drtivá většina mladých umí jezdit rychle pouze se silným autem... a to navíc pouze rovně... a ideálně na dálnici :D

... a byť mě jericho nazývá občas kdečím a na spoustu věcí máme jiný názor, tak "jeho závodění" s Fiatem celkem chápu. Těch kreténů, co mě předjedou na rovině a pak mě brzdí v zatáčkách... potkávám čím dál tím víc...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Citroen C5 2,2 HDi 150kW 207koní 450nm - a váha je kolik,důležitý údaj pro výpočet výkonu na tunu přes výkon na kola!!!!!!!
Není umění jezdit 10km rychle po dálnici ale držet rychlost na normální silnici na velkou vzdálenost,přes 1500km. S rychlostí stupá únava a tím regenerace organismu.
S koncernem jezdím z důvodu nenáročnosti na údržbu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Tak nejezdím s tím 1500km na jeden zátah, ale věřím že to je tak pohodlné, že by mi to problém nedělalo.

Váha, je stejná co koncern, to není náklaďák.

Ale tohle mě rozsekalo: (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
martinsidlo píše:S koncernem jezdím z důvodu nenáročnosti na údržbu.
(crazy) (crazy) (crazy) vzhledem k tomu že máš koncern tak se nedivím, že položka za opravy je u tebe důležitý spotřební ukazatel. To u citroenu se tu a tam něco pokazí, né že né. Kamošovi se vypálil klíček startéru. nový 5000,-Kčz vrakoviště za 2500,-Kč. Pak si ještě pamatuju že ségra v C4 měla že jí páčky na blinkr nedrželi v poloze pořád zapnuto, že se pořád vraceli na své původní místo. Jo oprava asi 7500,-Kč, protože jinde neseženeš. Ale pak si vůbec na nic nevzpomínám co by tam bylo rozbitý. To u VW 4 druhy poloos na jedno auto to je opravdu hardcore... (hm)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tyhle souboje co je lepší, mají jedno úskalí ..., co mám říci majiteli dvou C5 , který předtím měl XM a žena BX , že Citroeny jsou sráče?Ten člověk kdysi vozil auta , svezl se s lecčíms a jako většina dovozců je na korunu...umí velmi dobře počítat..Lidé mají prostě různé zkušenosti a názory..
Foreste, máš pravdu, starý pazour nemá na to, co mladík..Ale jde i o zkušenosti, ten, kdo projel Evropu křížem .krážem, jako např. Slavkov, je v obraze a ví o co gou..Ale já osobně jsem ne ani tou rychlostí, která je třeba v D , ale hlavně tím, že jsem dezorientován a jediné, podle čeho se řídím, jsou výjezdy z dálnice, které sleduji..A už to lepší nebude, člověk musí být neustále ve střehu, a já to dobře poznám, když někam jedeme s kámošem /72let/, který má najeto přes milion , ale z dob, kdy se zdravily stejné značky aut blikáním ...Takže např. jedeme po dálnici, kecáme, kecáme a najednou oba zařveme, ty vole minuli jsme odbočku na Pelhřimov...Kolega ve stresu, já mu říkám, zajeď tady k pumpě, dáme kafe...On rezignuje , protože normálně nikde nezastavuje, má svůj rytmus šoféra, piju a jim až doma.../magor/, takže jdu sám... Tak si sednu "k baru " a usměvavý prodavač povídá, dáte si speciální kafíčko ? Tak říkám, ale jo, a on povídá, copak jste nějaký zarmoucený, tak mu říkám, ale jsem vůl, přejel jsem odbočku na Pelhřimov..On se usmál a povídá, to je normál, jak se tady opravuje dálnice , lidé přejedou, ale sedněte do auta, vemte to tady za pumpu dokola a pak nahoru a po takové polní cestě a jste v Humpolci...A měl recht, můj zničený kámoš obživl a přestal nadávat, jak je už blbej..Proto je dobré, když člověk zná svoje limity..Snažím se tím řídit... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

VW ať jde fakt do p*dele.... divejte se:
Obrázek
vidíte ty křivky? velký kola, velký blatníky velká světlost podvozku, přitom kabina klasika obyčejný auto. navíc airodynamicky zepředu to tvoří takovej klín, takže vzduch krásně přitláčí auto k zemi ale spotřeba nebude vysoká.
Ani se mi nechce psát co to je za auto, protože je ještě horší mrdka než VW i když může být vůbec něco horšího než VW?
Ty jejich pořřád dokola vyráběné MQB sračky... (LOL)

fakt se mi klasické osobní auta se zvýšeným podvozkem jako SUV/teréňák líbí.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

wobe horka už skončily....

citroen/pažout jsou jedny z nejvíc se kazících aut. tak to prostě je. čím novější tím víc na hovno. to už platí asi u všech značek, ale PSA je stále na špici..
známý má na to vrakáč.. ale samozřejmě jezdil sharanem, po 700 000km ho vyměnil za galaxy tdi... (denně to tahá vozík s autem po republice) .... říkám mu, začni dělat i sagy.. a on jestli jsem se nazbláznil, že na tom se proti Francouzům nic nekazí, že by nevydělal.. že na sharanu za těch 700 000 neměnil ani páčku blinkrů (na francouzovi spotřebák).... francouze rozprodá do šroubku, protože tam se sere vše....

ale každému co jeho jest, líbí se ti C5, proč ne.... ale nemusíš kvůli tomu jebat do ostatních

největší výhoda C5 je, že je za pár drobných.. to asi Woba motivuje nejvíc (LOL)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

WOB píše:Tak nejezdím s tím 1500km na jeden zátah, ale věřím že to je tak pohodlné, že by mi to problém nedělalo.

Váha, je stejná co koncern, to není náklaďák.

Ale tohle mě rozsekalo: (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
martinsidlo píše:S koncernem jezdím z důvodu nenáročnosti na údržbu.
(crazy) (crazy) (crazy) vzhledem k tomu že máš koncern tak se nedivím, že položka za opravy je u tebe důležitý spotřební ukazatel. To u citroenu se tu a tam něco pokazí, né že né. Kamošovi se vypálil klíček startéru. nový 5000,-Kčz vrakoviště za 2500,-Kč. Pak si ještě pamatuju že ségra v C4 měla že jí páčky na blinkr nedrželi v poloze pořád zapnuto, že se pořád vraceli na své původní místo. Jo oprava asi 7500,-Kč, protože jinde neseženeš. Ale pak si vůbec na nic nevzpomínám co by tam bylo rozbitý. To u VW 4 druhy poloos na jedno auto to je opravdu hardcore... (hm)

Tak u francouzů zrovna to co píšeš je dovedené do estrému, jeden model p306 10 druhu prasátek a mohl bych pokračovat do cečera, to se ti zrovna jako argument nepovedlo a jinak můj autoelektrikář mi minule říká, že kdyby lidi nekupovali francouze tak nemá co dělat (noteeth)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak nějak.. právě francouzi živí kde koho :D
..klasika ......mám 307 v plné výbavě.. akorát ta plná výbava nefunguje... (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No vidíte, a přitom je mnoho mechánů, kteří tvrdí, nemít koncern , tak jdeme žebrotou a půjdeme do montovny a do odborů..Já naopak tvrdím, že opravovat jen Fiaty, tak je to obdoba. Mám okolo sebe asi 5-6 Fiat Stilo s různými motory, a když zavolají, tak jsou to samé kraviny, zadní destičky, sem tam kulák, někdy silentbloky zadní nápravy nebo rozvody...Ale zavolá někdo s koncernem a mám po chuti..Povídačky o 700000km bez opravy ničeho považuji za fejk, možná tak někdy v prehistorii. Už to ani nechci a odmítám dělat, když mi zavolal naposled synovec s A4 quatro, řekl jsem mu, ať si najde nějakého mladšího mechána s chutí vrtat se v těchle přestárlých skvostech . Samozřejmě lidé a názory jsou různí, a proto i příchylnost k nějaké značce jsou různé...Já si raději třeba u Alfy Romeo připlatím, ale hlavně, že se při jízdě nenudím jako v koncernu, a trochu nechápu mladé kluky, kteří jezdí v takových nemastných-neslaných "sračkách" , a kam se poděl jejich mladistvý elán..Ale vysvětlení je nasnadě, jsme v Čechách, kde "umřel život". Okolo sebe často vidím ohnuté postavy v kapucích i v 30 stupních horka, s mobilem u ucha a marjánkou u huby..Jo, takhle se spreyem něco počmárat, to jim jde... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no spíš asi ty jsi jediný...
leda by to tvrdili z toho důvodu, že k nim jezdí na servis nejvíc aut z koncernu, s tím, že na výměně oleje, destiček a podobně vyvaří nejvíc... to pak jo :-)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Dělám auta pětadvacet let a neznám žádnýho mechánu kterej pěje ody na francii a itálii a znám jich dost. Koncernové závady se jistě taky vidí všelijaké, ale to je dáno tím, že v tom jezdí polovina čr a v tom moři se to objeví. Ale ať si jericho koupí stilo, pro někoho je to prostě srdcovka, to chápu, pro mě je srdcovka favorit a naprosto chápu když mi někdo řekne, že jsem mašťák když mám doma fávo s 24000km jak nové.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“