Obávám se, že jsi toho po DE dálnicích moc nenajezdil, že? 250km/h tam rozhodně BĚŽNĚ NEJEZDÍForest píše:... nevim, zda si uvedomujes, ze ja ale nejezdim jako se jezdi na nemecke dalnici, tedy 250km/h. Navic, stejne muze znit i moje reakce: kolik dalnic u nas je dnes bez restriktivnich zpomaleni z duvodu vystavby nebo oprav?
DRTIVÁ VĚTŠINA v těchto neomezených úsecích jezdí BĚŽNĚ 130 - 170km/h... a ani borec s Targou si do takového provozu nedovolí vletět 250km/h. Nicméně, to jsou léta výchovy řidičů k ohleduplnosti... na druhou stranu i s uhnutím do pravého těm rychlejším. Prostě OBOUSTRANNÝ respekt, tolerance... a primárně bezpečnost.
Také se nebavíme o omezeních v místech výstavby či oprav, ale o místech, kde např. dálnice tvoří obchvat města (množství sjezdů a nájezdů), kde jsou vesněs omezení na 80 - 100km/h... je mnoho míst, kde je značkou povolených 120 km/h s ohledem na parametry vozovky atd.
Opět veřejně prokazuješ své neznalosti. Porovnávat okresku s "průjezdem staveništěm" (že nic nevidíš, neznamená, že se třeba pod vozovkou neprovádí protlak apod.) ještě nechám stranou, ale ten nesmysl o plnění státní pokladny? Předpokládám, že máš na mysli automatizované úsekové měření rychlosti na dálnicích (v těchto opravovaných úsecích)... Tudíž, ve svém okázalém stylu dávání najevo svých znalostí, by jsi měl vědět, že příjmy nejdou do státní pokladny, ale připadají provozovatelům radarů, což jsou obvykle města (obce, městyse... na D1 např. Jihlava, Rosice u Brna...)Forest píše: ... Limity, kdy je na dalnici v opravovanych usecich stanovena rychlost dvou paralelne ve stejnem smeru jedoucich pruhu o 10 km/h nizsi nezli v pripade okresek, kde jsou ony pruhy proti sobe jedouci vypovida o nesmyslnosti techto "zakonu"... ale verim, ze je to skvely prostor pro vznik moznosti jak plnit statni pokladnu.
Opět těžké bla, bla, bla tupé kecy...Forest píše: Paklize bych to jeste rozvedl vice - zakony od zakonodarcu, kteri legalizuji koureni cigaret a tim povoluji poskozovani zdravi nejen kuraku ale i nekuraku?! Takove zakony take myslis a nebo tyto nejsou zakony?
Slavkove, je treba si uvedomit, ze jsme socialnedemokraticka spolecnost, ktera zakony urcuje s ohledem na "nejslabsi clanky retezu". Jinymi slovy, usek, kde RS6 v klidu s prehledem a rezervou predjede, musi se ridic tohoto ridit stejnymi zakony jako ridic Zigula a s ohledem na nej je toto znaceni navrzeno a zrealizovano.
K tomu prvnímu - máš možnost se projevit v demokratických volbách... a to nejenom "pasivně"... můžeš i kandidovat či založit stranu
Maximální povolená rychlost na dané komunikac (či úseku) se rozhodně nestanovuje "na řidiče Žigula", ale na základě parametrů komunikace (je zde i jistá harmonizace s EU)... ostatně občas se stanovuje i opačným směrem např. 130km/h na silnici pro motorová vozidla (namátkou např.I/35 od Turnova na Sychrov)
Ostatně "rychlost řidiče Žigula" nemusí řešit maximální povolená rychlost na dané komunikaci, ale řeší to např. § 18
Rychlost jízdy
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
Obdobně, jako jsi zde tvrdil mnoho polopravd a nesmyslů (viz. výše), tak se můžeš mýlit i ve svých schopnostech a schopnostech vozuForest píše: Muze to znit trapne, pokrytecky a povysene ale problem je, ze jinak k nam nasi "zakonodarci" nepristupuji a jejich nastroje nejednaji a ja si odmitam nechat srat na hlavu a jsem nucen byt a jsem pripraven prijmout za to zodpovednost - az me chytnou a prokazi mi vinu, zaplatim odpovidajici pokutu a pocitam s 3bodovou sankci ... a bez diskuze!
Nevidim jediny rozumny duvod proc nejet 159km/h na prehlednem useku kdyz moje brzdna draha podporena specialnimi brzdami (na brzdeni z vysokych rychlosti uzpusobenych) a dovolim si nesmele tvrdit kvalitnim obutim bude kratsi nezli 100km/h jedouci srajdy od Renaultu na 10 letech starych protektorech se svatecnim ridicem za volantem.
To je velmi výstižné a přesně vystihující tvé status quo.. Osobně si vzpomínám na řidiče s 1 000 000 (to byl ještě i odznáček), 1 500 000... ,ale i rekordmana s 3 500 000 km bez nehody.Forest píše: Nezli zacnu byt pranyrovan, rad bych uvedl jeden fakt. Drive ridici autobusu meli takove cedulky za stinitky a na kosilich odznacky. Ja bych se mohl "pysnit" timto odznackem (stav od roku 2002, nikoliv celkovy) s tim, ze aktualni stav je "bez trestnych bodu".
Tvých deklarovaných cca 20 Tkm ročně najede kdekterý "chalupář", o "cesťácích" ani nemluvě...
Tudíž, trochu pokory Foreste...