GIV hazeni praveho predniho kola - vesteni z koule
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIV hazeni praveho predniho kola - vesteni z koule
Zdravim panove,
ma tady jeden dotaz pro kristalovou kouli.
Pri akceleraci mi hazi prave predni kolo. Ale pouze na ctyrku a pouze pri nizsich otackach.
Obcas to holo hazi i pri brzdeni, ale neni to pravidelne, takze nevim, jestli to muze byt koutoucem.
Co by to tak mohlo delat? Samozrejme se na to dneska mrknu, spis jestli by nekdo nemel radu, na co se prednostne zamerit.
Predem diky!
ma tady jeden dotaz pro kristalovou kouli.
Pri akceleraci mi hazi prave predni kolo. Ale pouze na ctyrku a pouze pri nizsich otackach.
Obcas to holo hazi i pri brzdeni, ale neni to pravidelne, takze nevim, jestli to muze byt koutoucem.
Co by to tak mohlo delat? Samozrejme se na to dneska mrknu, spis jestli by nekdo nemel radu, na co se prednostne zamerit.
Predem diky!
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To jako vážně po 10t. km sundáváš manžety a mažeš klouby? Není to trochu přehnaný? Pokud jsou manžety v pořádku, tak ten tuk tam v pohodě vydrží 300-400t. km
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Měnit olej po 15000km, po 2 letech měnit chladicí kapalinu, brzdovou kapalinu , potom preventivně vnější řemen, co by kdyby, pak samozřejmě rozvody, o pumpě H20 nemluvě, mezitím se posere dvouhmota, lehne spojka, odejde kat, turbo začne pískat a mezitím budou vibrovat brzdy, pak odejde 6 kvalt nebo diferák u jiné skříně, o posrané elektrice nemluvě a JEŠTĚ po 10000km rozebrat poloosy a doplnit "vyschlou vazelínu"?..... tak už vyndám řidičák, který pochčiju, protože to je na bednu, a to nemá cenu, /jezdi se stejně většinou jen v kolonách krokem/, protože jsme se posunuli do situace jako v dobách začátku automobilismu , kdy bylo ztrátové mazání a řidič musel být expert a nadšenec, který sledoval v okénku pečlivě mazání a reguloval přítok oleje....
nepropadat panice...
Jericho, ted jsi to presne vystihnul
Ja jsem tak neskutecne stastnej, ze za posledni rok jsem na ToiToice vymenil jen 4x olej a filtry a vic jsem se ji nemusel dotknout....
To samy s golfem, jen zadni desky a ted ta poloosa + teda samozrejme taky asi 3x olej s filtrama...
Jeste pred par roky jsem furt resil, jestli to auto ma znik takhle, nebo onak. Jestli to tuknuti byl jen kaminek v podbehu, nebo uz je v prdeli cep. No proste uchylarna.
Ted na to kaslu a auta jezdi taky
Ja jsem tak neskutecne stastnej, ze za posledni rok jsem na ToiToice vymenil jen 4x olej a filtry a vic jsem se ji nemusel dotknout....
To samy s golfem, jen zadni desky a ted ta poloosa + teda samozrejme taky asi 3x olej s filtrama...
Jeste pred par roky jsem furt resil, jestli to auto ma znik takhle, nebo onak. Jestli to tuknuti byl jen kaminek v podbehu, nebo uz je v prdeli cep. No proste uchylarna.
Ted na to kaslu a auta jezdi taky
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Co blázníte? Přimazaný klouby jsou během 5 min. S heverem a kolem jsem v tom na 15 min. Manžety mán stáhnuté zahradní páskou,stačí povolit,stáhnout,přimazat 30g,natáhnout,stáhnout. Nic neteče,manžety origo plast,žádné vybrace a klouby vydrží přes půl mega. Ta vazelína totiž sesychá,věřte nevěřte.
Vnitřní to samé,u ASV hadičku pod manžetu a stříkačkou.Tyto ale tak 50tis stačí. AKL,AEY je má stáhnuté páskou,to je jednodužší.
Kdo nemaže,hází,klepe a často mění klouby. 5 aut koncern mám v rodině. Ale dělejte,jak myslíte. Já to mám takto.
Vnitřní to samé,u ASV hadičku pod manžetu a stříkačkou.Tyto ale tak 50tis stačí. AKL,AEY je má stáhnuté páskou,to je jednodužší.
Kdo nemaže,hází,klepe a často mění klouby. 5 aut koncern mám v rodině. Ale dělejte,jak myslíte. Já to mám takto.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené