Chiptuning Toyota Avensis D4D 2010

Moderátoři: šulda, Moderátoři

13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Chiptuning Toyota Avensis D4D 2010

Příspěvek od 13055K4 »

Panove,

vite o nejakem upravci, ktery by dobre delal Toyoty?

Idealne teda bez pridavne jednotky.


Dostal jsem doporuceni od jineho toyotaka, ze profi-chiptunning to dela dobre, ale vubec je neznam.


Diky za odpovedi.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Brahos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 led 2010, 18:35
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Brahos »

Tak kdyz to ten Toyotak rikal....ma asi nejakou zkusenost :D
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

spis bych byl rad ze to nejak funguje...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

To jsem chtěl napsat hned po přečtení, ale nechtěl jsem bejt za rypáka, to samý mám na dílně ale Dcat, 2 vstřiky k.o., pán z ceny kolabuje ;)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

brácha měl tohle služebáka, měli myslím dva kusy, nově koupené v roce 2007... po nějakých +-130tkm to přestalo dojíždět služebky.. těsnění pod hlavou a podobně, pořád dokola, samozřejmě částečně i proto, že to nenechali kvůli ceně opravit v autorizáku. Nakonec se toho pod cenou zbavili, od té doby kupujou Oktávky a jen jezdí a jezdí...
Toyota - základ úspěchu je se modlit a dávat to poctivě do autorizáku a platit.. pak to asi nějak funguje.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Musím trochu oponovat. Kolega má rav4 s d4d od nová najeto teď nějakých 300 tis a nemá problémy. Při 250 tis do toho vlomil 35 za vstřiky nic víc. Druhý známý zas avensis verso s tím samým motorem a jednou se tam řešilo vysokotlaké čerpadlo. Ten má najeto taky kolem 300,zaručeně je to utočenka, sám s tím nalítal už přes 150 tis a funguje to.
Ale tak jsou to jen dvě auta,možná výjimky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

ke mě jezdi tři tyhle motory,a žadnej problem,na jednom sem ted měnil jeden vstřik,jinak jen udržby.všechny mají přes třista
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

Do spoľahlivosti má čo povedať aj spôsob používania - služobné(referentske) auto zrovna ľahký život nemá. Vo firme sa k tomu väčšina ľudí chová ako.... k firemnému. Takže na diaľnici väčšinou plný plyn (obvykle slabá motorizácia), zohrievanie a dochladzovanie sa tiež nerieši, olej sa dolieva až keď blikne kontrolka hladiny (hladina je už väčšinou pod minimom), servis len LL. Takže také auto musí preč po 150tkm lebo potom je to už kasička na peniaze.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No a takovému htp tohle chování vyloženě svědčí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

Jako uprimne ten chip asi necham byt, protoze stejne to pristi rok budeme menit za Vito, tohle uz je proste moc maly.

Ale tyhlecty strasaci jako jsou vstriky a tesneni pod hlavou.

Asi takhle:
1) kdyz se k autu chovam spatne a nepouzivam tak, jak bych mel, tak proste neco odejde. Zas jako proc si nekdo koupi 2.2 diesel na cukani po meste? To nesvedci zadnymu naftaku obecne.

2) napriklad ty vstriky nejsou az takovej problem. daji se bud vycistit, kdyz to clovek podchyti vcas, a pak prekalibrovat. Nebo kdyz se na to nekdo neobvykle vysere, tak se musi holt koupit novej/repasovanej.
Vetsinou je ale v haji stejne jen tryska a ta se da vymenit, kdyz si da clovek praci s hledanim nahradniho dilu. Stoji ve vysledko 1500,-

3) vsichni nadavaj, jak auta mimo koncern jsou hrozny kasicky, ale zrovna tady na foru mi to prijde dosti nemistny. Jen se trosku zamyslete nad tim, kolik musite do koncernu vrazit, aby to vubec jezdilo tak, jak chcete. A ted nemluvim jen o chiptuningu, ale kolik procent lidi tady ma to auto jako vylozene seriovku?

navic, ja to auto mam necelej rok, koupeno v 215t, ted mam skoro 260t, v aute jsem vymenil zatim jenom ctyrikrat olej, jinak nic vic. to v golfu za tyhle kilomtry vzdycky neco odejde... vim to, protoze s nim tocim plus minus to samy soubezne


Sry za long post..
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

S bodom 2 si dovolím nesúhlasiť, hlavne ak sa jedná a 2.2 D-Cat :)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Nejdřív ty vstřiky museji jít vyndat, mám tady verso a hydraulickej vytahovák a štípu u toho prdelí desítku roxor. První vstřik má v haji cívku, za tepla to jede na tři, já bych to nechtěl do baráku ani zadara
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Vici píše:brácha měl tohle služebáka, měli myslím dva kusy, nově koupené v roce 2007... po nějakých +-130tkm to přestalo dojíždět služebky.. těsnění pod hlavou a podobně, pořád dokola, samozřejmě částečně i proto, že to nenechali kvůli ceně opravit v autorizáku. Nakonec se toho pod cenou zbavili, od té doby kupujou Oktávky a jen jezdí a jezdí...
Toyota - základ úspěchu je se modlit a dávat to poctivě do autorizáku a platit.. pak to asi nějak funguje.
Prepac ale poznam tolko ludi co ma toyotu ako v naftr tak Benzin a zeby niekto nadaval alebo to stalo v servise o tom neviem vyhoda koktavky je lacny servis ale spolahlivost voci toyote neviem neviem
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

máme 5 let RAV4 2.2 D4-D 100KW a ani nevím že ji máme ( ťukťukťuk ), olej,brzdy,prohnilá trubka od tankovacího otvoru k nádrži, jinak nic
nějaký věci o těch motorech jsem slyšel prý se nějak těsnění hlavy zaklepe do bloku nebo co ale ještě jsem se s tím nesetkal :?
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

@Roman: taky jsem o tom zaklepavani tesneni do hlavy cetl

ale osobne nikoho neznam, kdo by s tim mel potiz a navic se to projevuje u aut pouzivanych na kratky trasy (kdo si ale bere 2.2 d na kratky trasy?)

ja ted mel jedinej problem, ze mi najednou "zhrubnul" zvuk motoru, jindy jen tak cvrdlika

na vine byl ale vzduchovy filtr, byl hodne plny a navic odnekud mi to saje takovej mastnej prach, ale netusim odkud

brzdy me cekaji teda po zime, kotouce maji lehkou hranku a sam netusim, jak dlouho uz na aute jsou, tak to udelam cele najednou


co me hodne desi je ta blba elektronicka rucka, tu nevymysleli moc dobre
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“