Stránka 1 z 2
Chiptuning Toyota Avensis D4D 2010
Napsal: 23 srp 2018, 08:42
od 13055K4
Panove,
vite o nejakem upravci, ktery by dobre delal Toyoty?
Idealne teda bez pridavne jednotky.
Dostal jsem doporuceni od jineho toyotaka, ze profi-chiptunning to dela dobre, ale vubec je neznam.
Diky za odpovedi.
Napsal: 27 srp 2018, 20:12
od Brahos
Tak kdyz to ten Toyotak rikal....ma asi nejakou zkusenost

Napsal: 27 srp 2018, 21:44
od Vici
spis bych byl rad ze to nejak funguje...
Napsal: 28 srp 2018, 06:24
od Domecek
To jsem chtěl napsat hned po přečtení, ale nechtěl jsem bejt za rypáka, to samý mám na dílně ale Dcat, 2 vstřiky k.o., pán z ceny kolabuje

Napsal: 28 srp 2018, 07:53
od Vici
brácha měl tohle služebáka, měli myslím dva kusy, nově koupené v roce 2007... po nějakých +-130tkm to přestalo dojíždět služebky.. těsnění pod hlavou a podobně, pořád dokola, samozřejmě částečně i proto, že to nenechali kvůli ceně opravit v autorizáku. Nakonec se toho pod cenou zbavili, od té doby kupujou Oktávky a jen jezdí a jezdí...
Toyota - základ úspěchu je se modlit a dávat to poctivě do autorizáku a platit.. pak to asi nějak funguje.
Napsal: 28 srp 2018, 08:52
od Tomas6
Musím trochu oponovat. Kolega má rav4 s d4d od nová najeto teď nějakých 300 tis a nemá problémy. Při 250 tis do toho vlomil 35 za vstřiky nic víc. Druhý známý zas avensis verso s tím samým motorem a jednou se tam řešilo vysokotlaké čerpadlo. Ten má najeto taky kolem 300,zaručeně je to utočenka, sám s tím nalítal už přes 150 tis a funguje to.
Ale tak jsou to jen dvě auta,možná výjimky.
Napsal: 28 srp 2018, 09:38
od dreizig5
ke mě jezdi tři tyhle motory,a žadnej problem,na jednom sem ted měnil jeden vstřik,jinak jen udržby.všechny mají přes třista
Napsal: 28 srp 2018, 19:53
od dibarbora
Do spoľahlivosti má čo povedať aj spôsob používania - služobné(referentske) auto zrovna ľahký život nemá. Vo firme sa k tomu väčšina ľudí chová ako.... k firemnému. Takže na diaľnici väčšinou plný plyn (obvykle slabá motorizácia), zohrievanie a dochladzovanie sa tiež nerieši, olej sa dolieva až keď blikne kontrolka hladiny (hladina je už väčšinou pod minimom), servis len LL. Takže také auto musí preč po 150tkm lebo potom je to už kasička na peniaze.
Napsal: 29 srp 2018, 04:46
od Tomas6
No a takovému htp tohle chování vyloženě svědčí.
Napsal: 29 srp 2018, 05:26
od 13055K4
Jako uprimne ten chip asi necham byt, protoze stejne to pristi rok budeme menit za Vito, tohle uz je proste moc maly.
Ale tyhlecty strasaci jako jsou vstriky a tesneni pod hlavou.
Asi takhle:
1) kdyz se k autu chovam spatne a nepouzivam tak, jak bych mel, tak proste neco odejde. Zas jako proc si nekdo koupi 2.2 diesel na cukani po meste? To nesvedci zadnymu naftaku obecne.
2) napriklad ty vstriky nejsou az takovej problem. daji se bud vycistit, kdyz to clovek podchyti vcas, a pak prekalibrovat. Nebo kdyz se na to nekdo neobvykle vysere, tak se musi holt koupit novej/repasovanej.
Vetsinou je ale v haji stejne jen tryska a ta se da vymenit, kdyz si da clovek praci s hledanim nahradniho dilu. Stoji ve vysledko 1500,-
3) vsichni nadavaj, jak auta mimo koncern jsou hrozny kasicky, ale zrovna tady na foru mi to prijde dosti nemistny. Jen se trosku zamyslete nad tim, kolik musite do koncernu vrazit, aby to vubec jezdilo tak, jak chcete. A ted nemluvim jen o chiptuningu, ale kolik procent lidi tady ma to auto jako vylozene seriovku?
navic, ja to auto mam necelej rok, koupeno v 215t, ted mam skoro 260t, v aute jsem vymenil zatim jenom ctyrikrat olej, jinak nic vic. to v golfu za tyhle kilomtry vzdycky neco odejde... vim to, protoze s nim tocim plus minus to samy soubezne
Sry za long post..
Napsal: 30 srp 2018, 13:35
od Marek001
S bodom 2 si dovolím nesúhlasiť, hlavne ak sa jedná a 2.2 D-Cat

Napsal: 30 srp 2018, 16:11
od fekálek
Nejdřív ty vstřiky museji jít vyndat, mám tady verso a hydraulickej vytahovák a štípu u toho prdelí desítku roxor. První vstřik má v haji cívku, za tepla to jede na tři, já bych to nechtěl do baráku ani zadara
Napsal: 30 srp 2018, 19:21
od rudy5
Vici píše:brácha měl tohle služebáka, měli myslím dva kusy, nově koupené v roce 2007... po nějakých +-130tkm to přestalo dojíždět služebky.. těsnění pod hlavou a podobně, pořád dokola, samozřejmě částečně i proto, že to nenechali kvůli ceně opravit v autorizáku. Nakonec se toho pod cenou zbavili, od té doby kupujou Oktávky a jen jezdí a jezdí...
Toyota - základ úspěchu je se modlit a dávat to poctivě do autorizáku a platit.. pak to asi nějak funguje.
Prepac ale poznam tolko ludi co ma toyotu ako v naftr tak Benzin a zeby niekto nadaval alebo to stalo v servise o tom neviem vyhoda koktavky je lacny servis ale spolahlivost voci toyote neviem neviem
Napsal: 11 zář 2018, 10:26
od roman1648
máme 5 let RAV4 2.2 D4-D 100KW a ani nevím že ji máme ( ťukťukťuk ), olej,brzdy,prohnilá trubka od tankovacího otvoru k nádrži, jinak nic
nějaký věci o těch motorech jsem slyšel prý se nějak těsnění hlavy zaklepe do bloku nebo co ale ještě jsem se s tím nesetkal

Napsal: 11 zář 2018, 10:32
od 13055K4
@Roman: taky jsem o tom zaklepavani tesneni do hlavy cetl
ale osobne nikoho neznam, kdo by s tim mel potiz a navic se to projevuje u aut pouzivanych na kratky trasy (kdo si ale bere 2.2 d na kratky trasy?)
ja ted mel jedinej problem, ze mi najednou "zhrubnul" zvuk motoru, jindy jen tak cvrdlika
na vine byl ale vzduchovy filtr, byl hodne plny a navic odnekud mi to saje takovej mastnej prach, ale netusim odkud
brzdy me cekaji teda po zime, kotouce maji lehkou hranku a sam netusim, jak dlouho uz na aute jsou, tak to udelam cele najednou
co me hodne desi je ta blba elektronicka rucka, tu nevymysleli moc dobre