Fabia Junior 1.2!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia Junior 1.2!
Čau, mám takovej blbej dotaz. Kamoš má Fábku junior, nemá to vubec nic Jako klasickej junior jen motor v tom neni litr ale 1.2jka.
Přes centr.eletriku a kódováni mi nejde donastavit aut.rozsvěcení světel, je to fakt taková socka, že ani to nejde? Nebo jsem jen neschopnej?
Přes centr.eletriku a kódováni mi nejde donastavit aut.rozsvěcení světel, je to fakt taková socka, že ani to nejde? Nebo jsem jen neschopnej?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak ta 12v verze nebyla zas až tak špatná. My to měli jako základ firemní flotily dokonce s lpg. No mohlo jich být tak okolo 20ti. Většina šla když to mělo najeto víc jak 300. Některé měly i přes 400. Dost jich ještě jezdí. Jestli jednou se řešily rozvody a možná tři čtyři hlavy... Paradoxně tomu motoru nejvíc chutná zacházení ala prase. Ty auta jezdí imrvére naložené a imrvére doraz. A úplně jedno jestli okolo komína nebo dálky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32866
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas6"]Tak ta 12v verze nebyla zas až tak špatná Paradoxně tomu motoru nejvíc chutná zacházení ala prase.
mám autoškolu 414.000 první majitel ten motor ševelí jak hodinky,
další htp je plastová okna zacházení ala prase motor nevydržel, přes 300.000 km hlva KO,když jsem přebáral hlavu ta borec říkal že tak zničenou hlavu ještě neviděl,
dalšá fábia II věčně se tam něco řeší, 70.000 km první majitel
pak ještě několik ale není jistý původ,téměř všechny se potkaly nebo odešla hlava,
ted mám faII 65.000 první majitel, točí jak potkan na jeden válec, chytne na plný kotel a s malým výkonem jede, tak mi fábku první majitel přivezl a že prej v pondělí jestli to pojede
mám autoškolu 414.000 první majitel ten motor ševelí jak hodinky,
další htp je plastová okna zacházení ala prase motor nevydržel, přes 300.000 km hlva KO,když jsem přebáral hlavu ta borec říkal že tak zničenou hlavu ještě neviděl,
dalšá fábia II věčně se tam něco řeší, 70.000 km první majitel
pak ještě několik ale není jistý původ,téměř všechny se potkaly nebo odešla hlava,
ted mám faII 65.000 první majitel, točí jak potkan na jeden válec, chytne na plný kotel a s malým výkonem jede, tak mi fábku první majitel přivezl a že prej v pondělí jestli to pojede
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Motor je dobrý ale někdo z vedení chtěl ušetřit na nákladech a tak,tohle menší,slabší,...emise a spotřeba, a pak hlavně,kdo s tím jezdí,výsledek známe.
Kupujme čínské motory,těm nabízí 1mil km záruku.
Kupujme čínské motory,těm nabízí 1mil km záruku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Když to člověkl nebude brát po technicku, stačí si poslechnout majitele, kteří ze š 120 na tohle auto-provedení přešli..Přitom v popisu konstrukce je ten motor zajímavý, jeho název je "velký krouťák", má to vyvažovák , ale pokud člověk má zažité zkušenosti např. z auta Daihatsu Cuore,nemůže pochopit kam se poděl konstruktérský rozhled, po takových letech ....Když jsem v tom seděl poprvé, měl jsem zato, že motor má nějakou závadu..i když to bylo ještě v záruce...
P.S. A mám zato, že Tomas 6 má možná pravdu, dávat mu čočku, ale já to zkoušel, ale měl jsem husí kůži a neměl jsem klapky na uších..V tom motoru nahoře prostě není vůbec nic...
P.S. A mám zato, že Tomas 6 má možná pravdu, dávat mu čočku, ale já to zkoušel, ale měl jsem husí kůži a neměl jsem klapky na uších..V tom motoru nahoře prostě není vůbec nic...
nepropadat panice...