Audi Q7, nebo Range rover
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo tak než jsem koupil jeepa, tak jsem ho chtěl. Exteriér se mě líbí, v interiéru to je horší. Myslím palubka. Jinak vnitřní prostor super, když se složí sedačk, dá se v tom dobře přespat. Jo to je to co od auta vyžaduji. Rovná podlaha na přespání. Za rok naspím v autech cca 2 měsíce. Střídám mondeo kombi a jeep GCH. Ale to jsem odskočil. Nissan má i slušné jízdní vlastnosti, dobrá spotřeba a s terénem si taky slušně poradí. Ale jak to už bývá u většiny aut, má také své slabiny. Poddimenzované některé komponenty. Brzdy, spojky u manuálů, převodovky. Přední reflektory jsou drahé. Na prodej jdou většinou od 150000km. Proč asi ? No ostatně jak většina aut :-(:-(. Takže opravdu ať vybírám jak vybírám,(v ceně 300000-400000) slušně vybavené, středně náročné a trošku reprezentativní,tak........nevím.rudy5 píše:Este ma napada nissan pathfinder
Trepes vies kolko ludi poznam co jazdi na plyn? A hlavne tieto velke obsahy ako m jeep a podbne funguju velmi dobre a to co usettis si kupis aj tri motory nove.fekálek píše:Plyn nikdy do ničeho, dojebaný auto podle mě, buď jezdím na benzín když jsou dukáty a nebo nafta. Plyn naposledy dobře funfoval ve favoritu, pak už jen záser
BMW 330 ix
blbost, nejlíp to fachčilo ve feliciích se vstřikováním, žádný čerpání benzínu nebo přepínání kilák dopředu. Do moderních přímovstřiků nesmysl ale do starších klasik MPI vpohodě, jen to chce mít na to diagnostiku a popř. doladit, řešil jsem kdysi takhle nějaký lovtec a paráda, stačil jen převodník a komunikovalo to po RS232 a člověk si tam nastavil všechno co chtěl. Jen je potřeba mít to auto naprosto vpořádku, někdo to nacpe na motor před smrtí a je vymalováno, stačí aby ukapával vstřik na benzín a konec...fekálek píše:Plyn nikdy do ničeho, dojebaný auto podle mě, buď jezdím na benzín když jsou dukáty a nebo nafta. Plyn naposledy dobře funfoval ve favoritu, pak už jen záser
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Starý benzín je horší jak starý diesel co se týká servisní náročnosti. Klapky, lambdy,katalyzátory, cívky, svíčky, kabely, podtlaky, proměnlivá délka sání, nastavovače vaček, aktivní uhlí, sekundární vzduchy. A když je to léta zanedbaný, tak to stojí pěkný ranec.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
To možná, když jako příklad nafty bereš starou rotačku. Když si k té naftě přidáš cr systém, tak tam máš navíc oproti benzínu vstřiky, čerpadla, turbo, egr s výměníkem, dpf..
Musíš srovnávat generačně stejné motory, a navíc i výkonnostně podobné. Tj třeba u zmiňované X5 E70 je prostě lepší volba 4.8i, než 3.0d nebo sd. Náklady na km budou úplně na stejno s tím, že když dám na V8 plyn, tak pojedu levněji než s naftou. X5 dávám jen jako příklad, ostatní značky tolik neznám.
Musíš srovnávat generačně stejné motory, a navíc i výkonnostně podobné. Tj třeba u zmiňované X5 E70 je prostě lepší volba 4.8i, než 3.0d nebo sd. Náklady na km budou úplně na stejno s tím, že když dám na V8 plyn, tak pojedu levněji než s naftou. X5 dávám jen jako příklad, ostatní značky tolik neznám.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci