1.9 tdi alh další úprava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Luke86
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 zář 2017, 20:30

1.9 tdi alh další úprava

Příspěvek od Luke86 »

Ahoj.Chtěl bych se zeptat.Mám O1 motor alh.Mám tam turbo 1749va(střed vb) a vstřiky sprint 764.Odbržděno 157ps.A koupil jsem větší turbo 1756 na pasovaná na 1.9 svody,96kw sání,chladičovou stěnu a vedení vzduchu z arl 110kw.Zajímalo by mě jestli jde dosáhnout většího výkou s těmito komponenty když tam zůstane seriové čerpadlo a 764 vstřiky.Děkuji
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

abys vyuzil potenciál toho turba tak urcite ne. Navíc není to zase jen o tryskách a turbu……..pročti to tady trochu je tady toho mraky.... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Luke86
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 zář 2017, 20:30

Příspěvek od Luke86 »

Díky.Jen už tam moc nechci cpát jiné čerpadlo atd...By mě zajímalo kolik koní zvládne seriové črpadlo z alh.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

abys vyuzil potenciál toho turba tak potřebujes trysky race520 + 12mm hlavu do čerpadla. O dalších vecech se bavit nebudu je toho hodne okolo co bude potřeba dodělat......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

standa123 píše:abys vyuzil potenciál toho turba tak potřebujes trysky race520 + 12mm hlavu do čerpadla. O dalších vecech se bavit nebudu je toho hodne okolo co bude potřeba dodělat......
Ak sa bavime cisto o potenciale turba, stacia pp764, nie hned r520 :D
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

chces rvát PP764 az do extrému?? Radsi dám race520 a mam jistotu ze daného výkonu bez problému dosáhnu a navíc mám ještě rezervu..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

navíc to turbo prodává takže s ůpravy nic nebude (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Luke86
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 zář 2017, 20:30

Příspěvek od Luke86 »

No kdybych věděl že se seriovým čerpadlem dostanu na 180 koní tak si ho nechám.Mě nevadí,že se turbo bude jen tak poflakovat.Mám to na ježdění do práce.Nebudu stím machrovat před základkou. :-D
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

standa123 píše:chces rvát PP764 az do extrému?? Radsi dám race520 a mam jistotu ze daného výkonu bez problému dosáhnu a navíc mám ještě rezervu..... ;)
Jo, preto pisem, ak sa bavime CISTO O POTENCIALE TURBA, bez prihliadania na dalsie aspekty ako je dlzka vstreku, egt, atd
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ja si myslim ze 1756 turbo nieje vobec stastna volba na upravu 1,9 TDI.Preco mu toto niekto nenapise.Je tu vela grafov stymto turbom a spodok je katastrofalny.Ved 1749VB je sice dedusko ale urcite vhodnejsi ako 1756 do 180PS myslim ok.A ked uz upravu na kazdy den jazdenia do prace koli zachovaniu nabiehania turba v nizskych otackach tak 1752.Ak ist do vykonu s kompromisom spodku tak zase 2056 napr s Alfa romeo 159 210PS.Inak na ALH ta limituje este Komplet cele vedenie Sania ci uz nasavacieho alebo tlakoveho.Vyfuk priemer taktiez o Intecoler samozrejme tiez.Ztoho ake tam mas komponenty sa da krasne vytiahnut 165PS ked vseto dobre funguje max hlavu cerpadla 11mm ale turbo nemen.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

O 180ps se zacal bavit az ted. Jinak s tebou nesouhlasim ze turbo 1756 je spatna volba. Do 220ps bych rekl idealni volba. Taky rozdil repas,jete a nebo nove......ale to radsi resit nebudu.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Nech si kazdy montuje co chce a pootm nech tu pise ako zlepsit spodok.Na 220 PS su lepsie turba ako 1756 aj keby bolo cisto nove.Staci kuknut grafy tie povedia viac.Ja nikomu nenutim co namontovat ja som len vyjadril svoj nazor na zaklade skusenosti.1756 je volba kompromisu.Bolo by fajn keby sa ktomuto vyjadril niaky Upravca softweru alebo upravca turb na hybridne atd.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Souhlasím, 1756 je líné, a třeba léty prověřený hybrid TSA220 má spodek témeř shodný s VB. Nebo set: lepší cooler, VB, PP764, 11mm a SDI vačka dá na krásných 180/380nm pohoda pro denní ježdění.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jenze vetsina lidi/upravcu se jeste dneska porad hybridu boji.......kdyz das nove 1756 tak mas 100% jistotu ze se vysledek dostavi. Samozrejme beru to ze jsou i jine moznosti co se tyce turb.

Chlapec si koupil 1756ku a chce ji krmit sprintama a seriovym cerpadlem. Taky se mel zeptat driv nez zacal neco kupovat. Temat jsou tady mraky.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“