Stránka 1 z 2
Po vymene IC žiadny výkon, trhanie a čierny dym
Napsal: 26 srp 2018, 15:50
od LukášFR
Caute, som tu novy a dufam ze mi tu aspon niekto poradi, teda pokial ma niekto s tymto konkretne skusenosti.
Mam Leon ARL , menil som IC z S3 ktory je rozmerovo na vysku a dlzku rovnaky, nepatrne je sirsi , povedzme ze ma o nieco vavsi objem, menil som aj kit hadic konplet.Pred vymenou ziadny poblem s vykonom ci dymivostou,po vymene ziadny tlak, v podsate som nameral 1,2 baru v sacom systeme pri plnom zatazeni, no turbo fyzycky tlaci, mam podozrenie prave na MAP senzor,co mi pride zase az moc velka nahoda akurat po vymene kitu zeby odisiel.samozrejme auto zadymi na cierno pri zatazeni. okolo 2200 ot aj zacne potrhavat ako keby vypadaval vsrtek a po chvili nudzak.
Nema s tymto niekto skusenost,ci je vacsi objem sacieho systemu a to robi problemy alebo prave spominany MAP senzor?
Napsal: 26 srp 2018, 18:21
od Huml
máš tam někde díru

nějaká nedotažená spona tipuju
Napsal: 26 srp 2018, 19:08
od dreizig5
taky si myslím,proto to hulí
Napsal: 26 srp 2018, 19:09
od standa123
přetáhnout všechny spony za tepla, čili projet pořádně auto na zvedák nebo pod to lehnout a všechny spony přetáhnout. Teplem hadice změknou a pak spona netěsní jak má

Napsal: 26 srp 2018, 19:43
od LukášFR
Chalani toto sú všetko už bohužiaľ veci ktoré som spravil viac krát a skontroloval, všetko je tesne, obávam sa že bude väčší objem sacej časti a nedokáže to natlačiť.fakt už som v koncoch, ešte aj trhá kolíše aj váha, proste všetko blbne.

Napsal: 26 srp 2018, 19:53
od Rolan
Vyčti průtok na váze vzduchu. Pokud váhou teče dost vzduchu a nenatlačí, je netěsnost ve vedení.
Zkus udělat tlakovou zkoušku celého vedení.
Ověř plnící tlak mechanickým manometrem. Ideálně před a za IC.
Jaký je původ IC? Čínský fake S3 může být horší než originál ARL.
Napsal: 26 srp 2018, 20:21
od A6TDI
Díra v IC ?
Napsal: 26 srp 2018, 20:33
od LukášFR
Na to sa chystám v najbližších dňoch na tlakovú skúšku vedenia od turba po agr a uvidím, pokiaľ bude OK tak odmeram tlak na budíkoch, nejde mi to ale aj tak do hlavy, takéto správanie motora pri netesnosti som ešte nezažil, hlavne to trhanie, správa sa to ako keby zatlačilo turbo aj ho počuť, to je asi sekunda, potom ako keby motor zhltol ten kúsok na tlačeného vzduchu, vynechá zrazu na sekundu a potom zas to isté dokola az pokiaľ sa nedostanem cez 3000 ot, potom nejde aj tak ale ani netrha

Napsal: 27 srp 2018, 18:06
od blade6591
ten "novy" IC nie je upchany ?

Napsal: 27 srp 2018, 18:21
od LukášFR
Keď píšem nový, tak nový

Napsal: 27 srp 2018, 23:07
od blade6591
si pisal ze ty su tu novy

nie ze IC je novy

, kazdopadne natlacit by Ti to malo, mozno trocha neskor.
keby tam mas dieru ze to natlaci len 1.2 tak by si to musel pocut. To by musela byt mega diera, mne to aj s vystrelenym bajonetom tlacilo viacmenej rovnako
mne to skor pride ako keby to mas niekde pripchate

Napsal: 28 srp 2018, 19:44
od LukášFR

Myslíš ze hadice v priemere 57 mm ktoré sú nové a IC ktorý je tiež nový, bude niečo pripchate?

zajtra idem aj tak urobiť tlakovú skúšku a budem múdrejší a hneď zmeram aj snimac ci je funkčný a keď bude všetko v poriadku tak potom jedine turbo slabé na veľký objem

Napsal: 29 srp 2018, 05:49
od Rayx
Do montáže kitu hadic a IC vše v pořádku ... Ale po montáži vše špatně ... Tak pokud je vše zapojené, nikde nic nefouká a kit je průchozí (jak krásně to šlo prověřit před montáží

) tak jseš si jist, že se turbo otáčí, nespadlo ti k němu něco??? Jak víš, že turbo tlačí?
Jaká chyba se zapíše při tom nouzáku?
Napsal: 29 srp 2018, 05:52
od standa123
Nevrtal ses v podtlakach treba?
Napsal: 29 srp 2018, 07:23
od LukášFR
Podtlakových hadíc som sa ani nedotkol, no aj tie som pre istotu skontroloval. A turbo tlači určite lebo pred montážou jak píšem všetko išlo v poriadku, veľká náhoda aby niečo odišlo po montáži, ale dnes budem múdrejší už a uvidím. Logicky mi to aj tak stále vychádza na to ze turbo nenatlaci v tom veľkom objeme dostatočný tlak.