Fiat Stilo 1.6 76kw 2003 chyby
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Stilo 1.6 76kw 2003 chyby
NaFiat Stilo 182B6.000 - IAW 5NF T9 se sporadicky objevuji sporadicky
DTC P0230 ,D70210 ,U1706.auto zdechne a nejde natočit (bliká immo)
a pak za chvíli jde.Padají tyto jednotky?
DTC P0230 ,D70210 ,U1706.auto zdechne a nejde natočit (bliká immo)
a pak za chvíli jde.Padají tyto jednotky?
Naposledy upravil(a) ROMIK dne 29 srp 2018, 18:47, celkem upraveno 2 x.
Nielen IMMO - brzdy atd
Niečo také: https://eshop.autoelectronic.cz/fiat_emu by nepomohlo?
Tu: http://www.emulatorshop.com/fiat-immo-emulator-en je aj manuál...
Niečo také: https://eshop.autoelectronic.cz/fiat_emu by nepomohlo?
Tu: http://www.emulatorshop.com/fiat-immo-emulator-en je aj manuál...
Dejte Stilo tam, kde použivají mozek a nejsou zdegenerovaní koncernem..Já musím zavolat zedníka, aby mi Stilo natočil, protože má neskutečně vymrdaný klíček, tak s ním zatočí několikrát dokola, až zapadne a auto vždy natočí..Auto normálně roztahuje, klidně jezdí s vadnou baterkou , že mu na volnoběh posilovač řízení neposiluje, má 400000km a neprošel mimo turba žádnou opravou. To co snese tohle auto, o tom nemáte ani ánunk, protože máte koncern.Brzdy s problémy jsem nezažil, ale o koncernu a jeho brzdách je tady napsaná bible-jak docílit , aby se nepropadal pedál..Immo začali vyrábět právě kvůli magorům, co musí mít plnou palbu a měli o čem kecat v hospodě. Já problém nikdy neměl, ale mám ho přesto odpojen..Právě Fabia je expert na vadné immo..Asi žijete na jiné planetě než já a ta se nazývá Mladá Boleslav a nikdy jinak...
nepropadat panice...
Mýliš sa v predpokladoch, priateľ.
Jazdil som vraky - Wartburg do 200000 km, Škoda 120LS do 100000.
Mám jednotkové 25-ročné Punto (6,13/100), dvojkové s nájazdom 150000 (podľa tachometra a zožrala ho hrdza no 4-4,5/100 nafty), mám trištvrte roka Multiplu s nájazdom 255000 (4-5/100 nafty).
Tie staré šli, to jednotkové ide (až na spínaciu skrinku) 100%, dvojkové Punto až na hrdzu motoricky super - nulová spotreba oleja od výmeny do výmeny, olej ČISTÝ!!!
Multipla obdobne.
V oboch všetko orig vrátane EGR.
Akurát s tým Stilom problém za problémom.
Nemám ho prečo dávať "tam, kde používajú mozog" - náš automechanik je pozitívne zaťažený na Fiaty a opravuje aj vlastní ich 30 rokov
Ostatne čo pozerám problémy nových Fiatov - kdesi je chyba
Jazdil som vraky - Wartburg do 200000 km, Škoda 120LS do 100000.
Mám jednotkové 25-ročné Punto (6,13/100), dvojkové s nájazdom 150000 (podľa tachometra a zožrala ho hrdza no 4-4,5/100 nafty), mám trištvrte roka Multiplu s nájazdom 255000 (4-5/100 nafty).
Tie staré šli, to jednotkové ide (až na spínaciu skrinku) 100%, dvojkové Punto až na hrdzu motoricky super - nulová spotreba oleja od výmeny do výmeny, olej ČISTÝ!!!
Multipla obdobne.
V oboch všetko orig vrátane EGR.
Akurát s tým Stilom problém za problémom.
Nemám ho prečo dávať "tam, kde používajú mozog" - náš automechanik je pozitívne zaťažený na Fiaty a opravuje aj vlastní ich 30 rokov
Ostatne čo pozerám problémy nových Fiatov - kdesi je chyba
K věci je to, že každý mechanik ví, že jsou specializované firmy, které vyrábějí např. brzdy, vstřikování, písty, vačky , alternátory apod.pro všechny firmy v Evropě...Takže na každém autě může být i 5 druhů firem, které dělají např. brzdy /osobní zkušenost/ kde nějaký VIN kod je houby platný..Takže nadávat na tu kterou firmu není zrovna fér, protože třeba ABS většinou nevyrábí. Moc jsi to nepopsal, a ani nechci nikoho urážet, ale snad je nějaký elektrikář schopen zjistit, v čem je problém...Je třeba zjistit , proč to chcíplo, co tomu chybí..jiskra, směs? Co je to vůbec za motor apod..Tenhle problém má Renault na běžícím pásu , tak auto pošlu k expertovi, který immo vyřadí a je pokoj..U Fiata se mi tohle nestalo , pouze když hoši upravovali -podváděli a křížili tam ŘJ..Já měl dokonce v mém autě ŘJ z Tipa 16V a přitom mám Bravo s 16V jiného typu...a taky to "jelo"..Určitě tady bude expert přes elektroniku , jen aby si tohoto tématu všiml..
P.S. teď jsem si všiml, že máš motor vlastně jako já, jen novější provedení s jiným vstřikováním /sání z PVC/ a s tlakovým ventilem benzinu již u čerpadla v nádrži..
P.S. teď jsem si všiml, že máš motor vlastně jako já, jen novější provedení s jiným vstřikováním /sání z PVC/ a s tlakovým ventilem benzinu již u čerpadla v nádrži..
nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske