Přeplý rozvodový řemen

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

nezkoušel jsi jinou značku rozvodový sady? Používám jen inu a skf, obojí bylo taky hodně naplí ale neřvalo to nikdy
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Nechci zakládat nové téma, na rotačce 81 kw jsem měnil vodní pumpu co tekla, rozvody mají najeto 40 tis jak mám řemen napnout ? na rysky nebo o něco míň ? při demontáži byla ryska na značce pro opotřebení řemenu cca 1mm od rysky pro napnutí tak jestli napnout jak má být u nového řemenu nebo nechat jak bylo dík
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No řemen mel přijít taky nový...a pak mapnout standartně jako nový.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přidám jedny rozvody tdi

udělal jsem vše jak mělo být, no kurva ty rozvody byly jak struna, z napnutí řemene mi šel strach,

postup jsem opakoval (wallbash) nic, jel jsem za uživatelem beli, co stím povolit kladku, ubrat? a že nech to tak, jel jsem ještě do autorizáku a borec že já je raději povolím tomu řemenu to nesvědčí, no nechal jsem to tak, beli není vůl,

minulý rok jsem ty rozvody dělal měly o něco víc 160,OOO km a devět let naprosto v pohodě ;)
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Taky s tím teď bojuju na BXE, měnil jsem vačku, zdvihátka, vačkové ložiska a dělal repas hlavy (ventily, sedla, vodítka, gufera ) Dal jsem rozvod sadu od Contitechu, napnul jsem jak se má, párkrát jsem motorem zatočil, skontroloval a pak nastartoval. Po chvilce běhu napínací kladka je hodně přeplá a řemen vyje až hrůza. Zkoušel jsem ji povolit a stejné, pak jsem dal starou kladku a taky stejné, tak jsem zkusil dát starý řemen a novou kladku a stejné. Už nevím co stím.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ladynn píše:Už nevím co stím.
mi to třeba vyřešil uživatel beli, změnil mi dodavatele náhradnách dílů. beru jen od jednoho, je to sice drahé ale nemám problém,

letos jedna reklamace na jawě se rosypala baterka v akci za tři kila ;) to je tak kapka v moři, no a když bych nevědl co stím zavolám servisního technika, před dvěma lety jsem ho potřeboval a řekl mi že jsem kokot :)

byl jsem rád co tě nezabije posílí, kdo se nechce učit odpadne, poučený de dál (LOL)
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Sada vačky byla od Engineteam to by mělo být v pohodě. U těch rozvodů nevím. Dávám většinou Contitech a teď jsem vytáhl řemen made in china a dával jsem made in brazil, kladka Litens Canada s ložiskem China, Korea, Japan... Těžko říct jak je to s kvalitou.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Měnili jsme na Passatu Alltrack 2.0TDi 130kw rozvody, sada komplet INA včetně pumpy a pumpa od začátku roní fridex z mrazovky.
Kvalita je spíše o štěstí, na druhou stranu původní rozvody měly do intervalu ještě 50tkm a vodní pumpa si s únikama taky hlavu nelámala :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas.
sada komplet INA včetně pumpy a pumpa od začátku roní fridex z mrazovky.

tome prosimtě od koho ta sada ina byla a našel jsi v krabici ten doklad o jakosti kompletnosti kontola, číslo ???

nebo tam nic nebylo
:?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

ladynn píše:Taky s tím teď bojuju na BXE, měnil jsem vačku, zdvihátka, vačkové ložiska a dělal repas hlavy (ventily, sedla, vodítka, gufera ) Dal jsem rozvod sadu od Contitechu, napnul jsem jak se má, párkrát jsem motorem zatočil, skontroloval a pak nastartoval. Po chvilce běhu napínací kladka je hodně přeplá a řemen vyje až hrůza. Zkoušel jsem ji povolit a stejné, pak jsem dal starou kladku a taky stejné, tak jsem zkusil dát starý řemen a novou kladku a stejné. Už nevím co stím.
Takže jsi dal i pumpu, ne? Pokud to ječí i na starý řemen, tak je to něco, co je nové..Něco se tam muselo změnit, pokud je kolo vačky stejné, tak se možná změnila "poloha" vačky, popřípadě nejde ztuha?Nechal bych to proběhnout, třeba to přestane..
nepropadat panice...
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Je tam i nová pumpa. Vše jsem dobře očistil, při montáži vačky jsem pánve namazal olejem, dotáhl na moment i úhly a po pár běhu ve zvýšených otáčkách jsou pánve vydřené. Teď jsem nastavil písty do jedné roviny ať po sundání řemenu můžu s vačkou zatočit ručně a nešlo to nějak ztuha. Pánve i zdvihátka jsou od Kolbenschmitu. Zátky ve vahadlech vypadle nejsou. Ještě přidám fotky jestli to půjde.
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Obrázek

Ještě doplním že horní pánve jsou netknuté.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nedávno jsem dělal klasiku ASV, sada od SNR s řemenem Dayco Isoran - ten uvnitř bílý povlakovaný
Od prvního startu to úpělo že jsem se bál co to je
pak si to trochu sedlo ale já to pořád slyším, když kámoš jede z práce, poznám ho na půl kilometru
Zkusím mu dát jiný obyč řemen třeba INU nebo SKF, jinak nevím co s tím (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, stejný případ, ale u mě to přestalo...A ty lágry na té hlavě jsou už na červenou, což není dobře..Pokud byla nová vačka a je o.k. tak je prohnutá hlava nahoře , a že to je ke straně je asi tím, že to vydření je po směru běhu řemenu. Nechal bych to osudu.. /možná bych vačku vyndal, dal ji do soustruhu a kvalitním pravým řemenem z hověziny bych plochu na ložiska zaběhnul-přeleštil/...a možná změřil, zda je v nule.. Pokud se vačka dobře točí, asi to nebude ten zvuk...A řemen není sjetý ke kraji kola vačky?
nepropadat panice...
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Ano, řemen byl ke straně směrem k motoru. Vačka je nová a kluzné plochy to nepoznamenalo. Teď to měřím a vačka je - 0.06mm a v ložisku v hlavě + 0.1mm To je 0.16mm vůle. To mi přijde dost hodně. Bylo mi divné že jsou opotřebené jen ty spodní a ne po celém obvodu. Jinak položil jsem nožové pravítko na hlavu a první 3 domky v rovině, předposlední - 0.05 a poslední - 0.07mm Koupím asi sadu ložisek Glyco, za origo chcou 2300Kč.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“