Dotaz na ceny tuningových dílů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dotaz na ceny tuningových dílů
Ahoj chci se zeptat.
Uvažuji znovu nad laděním 1.9 tdi, ale nevím jak se zhruba aktuálně pohybují ceny turbodmychadel.
Konkrétně se jedná o:
2260vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2060vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2260vk - nový na elektrické regulaci
A kolik stojí převodník na elektronickou regulaci.
Uvažuji znovu nad laděním 1.9 tdi, ale nevím jak se zhruba aktuálně pohybují ceny turbodmychadel.
Konkrétně se jedná o:
2260vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2060vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2260vk - nový na elektrické regulaci
A kolik stojí převodník na elektronickou regulaci.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
vykašli se na to....narveš do toho miliardu a přestane tě to bavit....jestli si chceš sject tak ti prodám svého leona...už mi chudák jen stojí v garáži a já už sem dospěl do stavu že jezdim mulťákem a sem spokojenej
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
Já vím co to obnáší, už jsem si jednoho ropáka kdysi odladil a vydrželo mi to 4 roky, bohužel mi to chybí, tak se k tomu chci vrátit. Tehdy mě od toho zradila a zhnusila mi to špatná volba turbodmychadla, která mi donesla víc problémů jak radosti.
A tolik to stát nebude, všechny věci si dělám sám. Teda kromě softu a přehazování trysek.
A tolik to stát nebude, všechny věci si dělám sám. Teda kromě softu a přehazování trysek.
Nevím co vše už máš a co ne, ale nabízím většinu.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Tel:776005385 Nový Bor
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Neni se absolutne cemu divit - "zdroje vyschly" a k dispozici jsou uz v drtive vetsine pripadu jen vylitane hajtry a GTB2260VKLR uz jsou s malym najezdem a v dobrem stavu temer nesehnatelne.
Ja si vcas hned na pocatku zajistil dostatecne mnozstvi protoze mi bylo jasne, ze to je draha technologie (pro seriove pouziti u beznych modelu) ktera se nebude jen tak moc dale objevovat. A mel jsem pravdu, dnes se to ubira jeste jinacim smerem: turbodmychadla jsou koncipovana tak, ze nejdou ani zrepasovat (mluvim o VZK).
Mam tu asi 4 GTB2060VKLR, jednu GTB2260VKLR a jednu GTB2264VKLR, nektere mam navarene (obalenou elektrodou k tomu urcenou na zaklade analyzy ze spektrometru) na vyportovanych svodech z Felicie (nejlepe podporuji tok spalin a maximalizaci vykonu) s integrovanym portem pro mereni EGT i EMP. Nektere s integrovanym prevodnikem v obalu REA (ochrana).
Zadne nema najeto 10tkm ale to je bezpredmetne - smerodatne je, ze vsechny byly durazne a peclive zkontrolovany a dovyvazeny na maximalni otacky s minimalni toleranci na VSR vyvazovacce.
... predem preventivne varuji: chci za to penize, ne almuznu za ktere to tu prodavali predchudci, kteri "rychle nabyli a rychle pozbyli". Co bylo to bylo a dokud to nebude zase dostupne, tyto casy se nevrati a ceny s nimi.
Kdo ma opravdu seriozni zajem (spekulanti a lidi co jsou zvykli na ceny "za pet prstu" at moje vyzvani ignoruji), necht se mi ozve formou
Ale rec je o turbodmychadlech, uvedomuji si. Nedavno jsem psal dlouhe pojednani o hybridech a to se tyka i jetych durazne a peclive zkontrolovanych a dovyvazenych turbodmychadel.
Nicmene, vzhledem k tomu, ze jsou mi znamy marze na nove dily, verim, ze jakozto pripadny dodavatel bys sel sam proti sobe kdyz bys toto netvrdil
Ja si vcas hned na pocatku zajistil dostatecne mnozstvi protoze mi bylo jasne, ze to je draha technologie (pro seriove pouziti u beznych modelu) ktera se nebude jen tak moc dale objevovat. A mel jsem pravdu, dnes se to ubira jeste jinacim smerem: turbodmychadla jsou koncipovana tak, ze nejdou ani zrepasovat (mluvim o VZK).
Mam tu asi 4 GTB2060VKLR, jednu GTB2260VKLR a jednu GTB2264VKLR, nektere mam navarene (obalenou elektrodou k tomu urcenou na zaklade analyzy ze spektrometru) na vyportovanych svodech z Felicie (nejlepe podporuji tok spalin a maximalizaci vykonu) s integrovanym portem pro mereni EGT i EMP. Nektere s integrovanym prevodnikem v obalu REA (ochrana).
Zadne nema najeto 10tkm ale to je bezpredmetne - smerodatne je, ze vsechny byly durazne a peclive zkontrolovany a dovyvazeny na maximalni otacky s minimalni toleranci na VSR vyvazovacce.
... predem preventivne varuji: chci za to penize, ne almuznu za ktere to tu prodavali predchudci, kteri "rychle nabyli a rychle pozbyli". Co bylo to bylo a dokud to nebude zase dostupne, tyto casy se nevrati a ceny s nimi.
Kdo ma opravdu seriozni zajem (spekulanti a lidi co jsou zvykli na ceny "za pet prstu" at moje vyzvani ignoruji), necht se mi ozve formou
Mareno, nemas pravdu. Dily ze srotu - nemam nic proti vyfukovym svodum ze sbernych surovin - staci opiskovat (balotinou) a dosahuji vetsi kvality nezli nove. Duvod je prosty: jsou vypalene, prosly zatezovym testem a sance ze popraskaji (zvlaste pri svarovani) je vyrazne mensi ... narozdil od novych.marena tdi píše:Tuning se staví z nových dílů nikoli dílů ze šrotu .
Ale rec je o turbodmychadlech, uvedomuji si. Nedavno jsem psal dlouhe pojednani o hybridech a to se tyka i jetych durazne a peclive zkontrolovanych a dovyvazenych turbodmychadel.
Nicmene, vzhledem k tomu, ze jsou mi znamy marze na nove dily, verim, ze jakozto pripadny dodavatel bys sel sam proti sobe kdyz bys toto netvrdil
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)