Dotaz na ceny tuningových dílů

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Bydliště: Ústí

Dotaz na ceny tuningových dílů

Příspěvek od kompaktor »

Ahoj chci se zeptat.
Uvažuji znovu nad laděním 1.9 tdi, ale nevím jak se zhruba aktuálně pohybují ceny turbodmychadel.
Konkrétně se jedná o:
2260vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2060vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2260vk - nový na elektrické regulaci

A kolik stojí převodník na elektronickou regulaci.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dej hledat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

martinsidlo píše:Dej hledat.
fakt? poslední příspěvek k vklr starý rok a půl není aktuální....
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Vykasli se na ladeni nema to smysl..... (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

A to je jen turbo , kde máš zbytek . Jak nemáš minimálně 150 tis ani nad tím neuvazuj . Tuning se staví z nových dílů nikoli dílů ze šrotu .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

vykašli se na to....narveš do toho miliardu a přestane tě to bavit....jestli si chceš sject tak ti prodám svého leona...už mi chudák jen stojí v garáži a já už sem dospěl do stavu že jezdim mulťákem a sem spokojenej :-D
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

Já vím co to obnáší, už jsem si jednoho ropáka kdysi odladil a vydrželo mi to 4 roky, bohužel mi to chybí, tak se k tomu chci vrátit. Tehdy mě od toho zradila a zhnusila mi to špatná volba turbodmychadla, která mi donesla víc problémů jak radosti.
A tolik to stát nebude, všechny věci si dělám sám. Teda kromě softu a přehazování trysek. :-)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nevím co vše už máš a co ne, ale nabízím většinu.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Neni se absolutne cemu divit - "zdroje vyschly" a k dispozici jsou uz v drtive vetsine pripadu jen vylitane hajtry a GTB2260VKLR uz jsou s malym najezdem a v dobrem stavu temer nesehnatelne.

Ja si vcas hned na pocatku zajistil dostatecne mnozstvi protoze mi bylo jasne, ze to je draha technologie (pro seriove pouziti u beznych modelu) ktera se nebude jen tak moc dale objevovat. A mel jsem pravdu, dnes se to ubira jeste jinacim smerem: turbodmychadla jsou koncipovana tak, ze nejdou ani zrepasovat (mluvim o VZK).

Mam tu asi 4 GTB2060VKLR, jednu GTB2260VKLR a jednu GTB2264VKLR, nektere mam navarene (obalenou elektrodou k tomu urcenou na zaklade analyzy ze spektrometru) na vyportovanych svodech z Felicie (nejlepe podporuji tok spalin a maximalizaci vykonu) s integrovanym portem pro mereni EGT i EMP. Nektere s integrovanym prevodnikem v obalu REA (ochrana).

Zadne nema najeto 10tkm ale to je bezpredmetne - smerodatne je, ze vsechny byly durazne a peclive zkontrolovany a dovyvazeny na maximalni otacky s minimalni toleranci na VSR vyvazovacce.

... predem preventivne varuji: chci za to penize, ne almuznu za ktere to tu prodavali predchudci, kteri "rychle nabyli a rychle pozbyli". Co bylo to bylo a dokud to nebude zase dostupne, tyto casy se nevrati a ceny s nimi.

Kdo ma opravdu seriozni zajem (spekulanti a lidi co jsou zvykli na ceny "za pet prstu" at moje vyzvani ignoruji), necht se mi ozve formou Obrázek

marena tdi píše:Tuning se staví z nových dílů nikoli dílů ze šrotu .
Mareno, nemas pravdu. Dily ze srotu - nemam nic proti vyfukovym svodum ze sbernych surovin - staci opiskovat (balotinou) a dosahuji vetsi kvality nezli nove. Duvod je prosty: jsou vypalene, prosly zatezovym testem a sance ze popraskaji (zvlaste pri svarovani) je vyrazne mensi ... narozdil od novych.

Ale rec je o turbodmychadlech, uvedomuji si. Nedavno jsem psal dlouhe pojednani o hybridech a to se tyka i jetych durazne a peclive zkontrolovanych a dovyvazenych turbodmychadel.

Nicmene, vzhledem k tomu, ze jsou mi znamy marze na nove dily, verim, ze jakozto pripadny dodavatel bys sel sam proti sobe kdyz bys toto netvrdil 8-)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“