Stránka 1 z 1

Dotaz na ceny tuningových dílů

Napsal: 03 zář 2018, 17:31
od kompaktor
Ahoj chci se zeptat.
Uvažuji znovu nad laděním 1.9 tdi, ale nevím jak se zhruba aktuálně pohybují ceny turbodmychadel.
Konkrétně se jedná o:
2260vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2060vklr - jetý nový by bylo pravděpodobně za astronomickou cenu
2260vk - nový na elektrické regulaci

A kolik stojí převodník na elektronickou regulaci.

Napsal: 06 zář 2018, 04:57
od martinsidlo
Dej hledat.

Napsal: 06 zář 2018, 14:54
od kompaktor
martinsidlo píše:Dej hledat.
fakt? poslední příspěvek k vklr starý rok a půl není aktuální....

Napsal: 06 zář 2018, 16:45
od standa123
Vykasli se na ladeni nema to smysl..... (noteeth)

Napsal: 07 zář 2018, 11:22
od marena tdi
A to je jen turbo , kde máš zbytek . Jak nemáš minimálně 150 tis ani nad tím neuvazuj . Tuning se staví z nových dílů nikoli dílů ze šrotu .

Napsal: 07 zář 2018, 15:27
od krejča
vykašli se na to....narveš do toho miliardu a přestane tě to bavit....jestli si chceš sject tak ti prodám svého leona...už mi chudák jen stojí v garáži a já už sem dospěl do stavu že jezdim mulťákem a sem spokojenej :-D

Napsal: 07 zář 2018, 19:01
od kompaktor
Já vím co to obnáší, už jsem si jednoho ropáka kdysi odladil a vydrželo mi to 4 roky, bohužel mi to chybí, tak se k tomu chci vrátit. Tehdy mě od toho zradila a zhnusila mi to špatná volba turbodmychadla, která mi donesla víc problémů jak radosti.
A tolik to stát nebude, všechny věci si dělám sám. Teda kromě softu a přehazování trysek. :-)

Napsal: 08 zář 2018, 09:17
od titan0306
Nevím co vše už máš a co ne, ale nabízím většinu.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=

Napsal: 09 zář 2018, 16:43
od Forest
Neni se absolutne cemu divit - "zdroje vyschly" a k dispozici jsou uz v drtive vetsine pripadu jen vylitane hajtry a GTB2260VKLR uz jsou s malym najezdem a v dobrem stavu temer nesehnatelne.

Ja si vcas hned na pocatku zajistil dostatecne mnozstvi protoze mi bylo jasne, ze to je draha technologie (pro seriove pouziti u beznych modelu) ktera se nebude jen tak moc dale objevovat. A mel jsem pravdu, dnes se to ubira jeste jinacim smerem: turbodmychadla jsou koncipovana tak, ze nejdou ani zrepasovat (mluvim o VZK).

Mam tu asi 4 GTB2060VKLR, jednu GTB2260VKLR a jednu GTB2264VKLR, nektere mam navarene (obalenou elektrodou k tomu urcenou na zaklade analyzy ze spektrometru) na vyportovanych svodech z Felicie (nejlepe podporuji tok spalin a maximalizaci vykonu) s integrovanym portem pro mereni EGT i EMP. Nektere s integrovanym prevodnikem v obalu REA (ochrana).

Zadne nema najeto 10tkm ale to je bezpredmetne - smerodatne je, ze vsechny byly durazne a peclive zkontrolovany a dovyvazeny na maximalni otacky s minimalni toleranci na VSR vyvazovacce.

... predem preventivne varuji: chci za to penize, ne almuznu za ktere to tu prodavali predchudci, kteri "rychle nabyli a rychle pozbyli". Co bylo to bylo a dokud to nebude zase dostupne, tyto casy se nevrati a ceny s nimi.

Kdo ma opravdu seriozni zajem (spekulanti a lidi co jsou zvykli na ceny "za pet prstu" at moje vyzvani ignoruji), necht se mi ozve formou Obrázek

marena tdi píše:Tuning se staví z nových dílů nikoli dílů ze šrotu .
Mareno, nemas pravdu. Dily ze srotu - nemam nic proti vyfukovym svodum ze sbernych surovin - staci opiskovat (balotinou) a dosahuji vetsi kvality nezli nove. Duvod je prosty: jsou vypalene, prosly zatezovym testem a sance ze popraskaji (zvlaste pri svarovani) je vyrazne mensi ... narozdil od novych.

Ale rec je o turbodmychadlech, uvedomuji si. Nedavno jsem psal dlouhe pojednani o hybridech a to se tyka i jetych durazne a peclive zkontrolovanych a dovyvazenych turbodmychadel.

Nicmene, vzhledem k tomu, ze jsou mi znamy marze na nove dily, verim, ze jakozto pripadny dodavatel bys sel sam proti sobe kdyz bys toto netvrdil 8-)