Mazda 323 1,9 16V

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Mazda 323 1,9 16V

Příspěvek od HonzaXM »

Mazda měla od kuny překousaný kabel ke svíčkám, což vyzkratovalo cívku a neházelo to jiskru. Po výměně cívky a kabelů to hodí jen jednu jiskru a pak už ne. Imobilizér nevypadá, že by byl v klíčku. Napadá mě ještě čidlo vačky nebo kliky, ale tuhle Mazdu nemám možnost napíchnout a osciloskop taky nemám. Nesetkal jste se už někdo s podobným problémem? Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mám 1,6 16v a tam se kravily rozdělovače, a jinak když je vadný snímač otáček, tak to taky hodí jen první jiskru...Kouknul bych na kabel k rozdělovači...
nepropadat panice...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Díky za reakci! Tady už rozdělovač není, je to rok asi 2002, jsou tam dvě cívky v jednom tělese. Novější pak byly se čtyřma cívkama. Tak že by čidlo kliky?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zkusil bych to, kdysi to byl tento problém..
nepropadat panice...
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Keby si bol bližšie v práci máme na mazdu NGS tester.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Inak už dávno je tomu aj vyše 15 rokov bola to tuším 323 alebo 626 mazda tiež dávala občas slabu iskru niekedy šlo naštartovať niekedy nie cukalo,trhalo ,škubalo motorom a nakoniec som zistil, že bol vypadnutý axiálny krúžok na kluke a tým sa menila vzduchová medzera medzi snímačom a impulzným koliečkom. ;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tiež sa prikláňam k snímaču kľuky. Škoda že nemáš skop, bolo by to jednoduché meranie. To už má OBD2 konektor, nedajú sa tam náhodou vyblikať chyby?
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Snímač kliky jsem taky zkusil a nic. Nakonec ta svině kuna vyzkratovala i řídící jednotku. Takže celkem hezká Mazda putuje do šrotu a nové díly vrátím. Pán mi dneska přivezl ukázat svoji novou Hondu Civic. Ale i tak děkuji za rady.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

aspon mas co servisovat i nadale :D
Odpovědět

Zpět na „Mazda“