Turbo, nouzový režim, 2001 Audi A4 1.9 TDI 96 kw AWX

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MarE34k
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07 zář 2018, 11:13

Turbo, nouzový režim, 2001 Audi A4 1.9 TDI 96 kw AWX

Příspěvek od MarE34k »

Zdravím, moje A4 1.9 TDI awx 96 kw včera spadla do nouzáku, po restartu ok a zatím se znovu neprojevilo ani při testování pod zatížením. P1557, mez regulace plnícího tlaku překročena viz obrázek. Obrázek

Udělal jsem log, situace 2x trojka po sobě plná zátěž až nad 3000 rpm. Zajímá mě jak moc velká odchylka mezi požadovanou a skutečnou hodnotu a po jak dlouhou dobu musí nastat aby poslala motor do nouzáku.
Obrázek
Nemám tolik zkušeností kolik bych si přál a tak nejsem z grafu schopen určit zda je chování mého turba podezřelé - zjevně v určitých situacích nastupuje lehce pomaleji než odpovídá tabulkovým hodnotám a hlavně v určitých chvílich tlačí více a tlak klesá pomaleji. Nouzový režim se neobjevil během logování.

Je tento graf ok? Pokud není, v čem je nejlepší nápad se začít vrtat?

Díky za odpovědi :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkontroluj baňku,bude přirezlá,promaž. Musí chodit volně,lopatky také.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Novou banku,vycistit regulaci,dat move hadicky a n75.. a pojede jak za mlada..
Octavia II RS
MarE34k
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07 zář 2018, 11:13

Díky

Příspěvek od MarE34k »

Díky za doporučení :) ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“