koupě Audi a6 allroud 3.0tdi 171kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
koupě Audi a6 allroud 3.0tdi 171kw
Ahoj,
Chtěl bych si pořídit A6 allrouda s motorem 3.0tdi 171kw do roku 2008. Zajímalo by mě jestli už měli DPF filtry do toho roku 2008. Dále nějaké slabé stránky těchto motorů? Vím o rozvodech, že jsou drahé a musí motor ven.... jaký je předepsaný interval jejich výměny? dají se poznat poslechem při nastartovanem motoru, že jsou řetězi KO? Co převodovky jsou to držaky? něco na nich často odchazí? čemu se vyvarovat atd... Piště cokoliv vás napadne nebo víte, že je jejich slabá stránka a je nutno počítat s investici tam a tam. Rozpočet mám do 180tis. Všechny kousky co jsem viděl na inzerátech za tuto cenu mají nejeto kolem 230tis km....
Děkuji za poznatky a pomoc na co si dávat pozor při koupi
Chtěl bych si pořídit A6 allrouda s motorem 3.0tdi 171kw do roku 2008. Zajímalo by mě jestli už měli DPF filtry do toho roku 2008. Dále nějaké slabé stránky těchto motorů? Vím o rozvodech, že jsou drahé a musí motor ven.... jaký je předepsaný interval jejich výměny? dají se poznat poslechem při nastartovanem motoru, že jsou řetězi KO? Co převodovky jsou to držaky? něco na nich často odchazí? čemu se vyvarovat atd... Piště cokoliv vás napadne nebo víte, že je jejich slabá stránka a je nutno počítat s investici tam a tam. Rozpočet mám do 180tis. Všechny kousky co jsem viděl na inzerátech za tuto cenu mají nejeto kolem 230tis km....
Děkuji za poznatky a pomoc na co si dávat pozor při koupi
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
pokud máš jen těch 180 tis, tak to nekupuj.
DPF mohlo být i nemuselo, podle země kam to bylo určený. Teoreticky můžeš mít i auto z DE kde sice 99,9 procenta aut ho mělo, protože díky tomu měli majitelé nižší silniční daň, ale můžou být i kusy který ho nemají. Hodně aut pro český trh ho nemá, protože tu žádné zvýhodnění že ho v autě máš není a navíc byl za příplatek.
Rozvody poznáš hlavně při prvním startu, pokud by byly slyšet i potom, tak to máš za 30-35 ,vstřiky 40, klapky záleží jaký způsobem budeš řešit 5-10-20, sloupky řízení taky třeba 20 za nový díl,měchy taky jdou levně z číny nebo dráze od arnottu 5-20 kus, kompresor 13, převodovky jsou dobrý když se mění olej, pokud je to zanedbaný můžeš v tom být taky za 50.
Opravdu zvaž jestli to auto chceš a jestli chceš nejlevnější kusy z bazoše
Můžeš koupit auto co bude dva roky bez investic, ale dost často to jsou kusy co mění majitele každý rok z nějakýho důvodu.
DPF mohlo být i nemuselo, podle země kam to bylo určený. Teoreticky můžeš mít i auto z DE kde sice 99,9 procenta aut ho mělo, protože díky tomu měli majitelé nižší silniční daň, ale můžou být i kusy který ho nemají. Hodně aut pro český trh ho nemá, protože tu žádné zvýhodnění že ho v autě máš není a navíc byl za příplatek.
Rozvody poznáš hlavně při prvním startu, pokud by byly slyšet i potom, tak to máš za 30-35 ,vstřiky 40, klapky záleží jaký způsobem budeš řešit 5-10-20, sloupky řízení taky třeba 20 za nový díl,měchy taky jdou levně z číny nebo dráze od arnottu 5-20 kus, kompresor 13, převodovky jsou dobrý když se mění olej, pokud je to zanedbaný můžeš v tom být taky za 50.
Opravdu zvaž jestli to auto chceš a jestli chceš nejlevnější kusy z bazoše
Můžeš koupit auto co bude dva roky bez investic, ale dost často to jsou kusy co mění majitele každý rok z nějakýho důvodu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Děkuji za reakci.
Ptal jsem na vícero mistech. Odpověd byla vždy stejná do 180tis kč? To se na to vyprdni....
Děkuji Biimbo hodně jsi mi pomohl. Takové to první nadšení začana opadat jakmile se dozvídam o tom autě víc a víc. Rozhodně nemá smysl kupovat takový auto pod 240tis kč.
Ptal jsem na vícero mistech. Odpověd byla vždy stejná do 180tis kč? To se na to vyprdni....
Děkuji Biimbo hodně jsi mi pomohl. Takové to první nadšení začana opadat jakmile se dozvídam o tom autě víc a víc. Rozhodně nemá smysl kupovat takový auto pod 240tis kč.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Fsi vyprašovat bude v Q 7 to jede taky ale kolik máš na servis.S prominutím pokud je holej zadek tak všechno takové rozchoď.Jen katy na Q7 stojej 75 tis takže cena bude hodně podobná.U prvních motorů 06 se povoloval šroub olejového čépadla pak se to potkalo.řetěz nevydrží taky všechno po 350 se umí přetrhnout.Nastavovače stojej pálku.
přesně, chce to opravdu racionálně uvažovat, svýho času si u nás kluci co vydělávali 12tis. nakoupili A6 2.5TDi a pak neměli na cigára protože všechno spolykala kára
klidně koupit auto i za těch 180 ale počítat s tím že to během chvíle spolkne dalších 50-80+
já bych se toho zase tak nebál, když vyměníš problémové díly, máš sichr že je to udělaný a měl bys v podstatě už jen jezdit ( teoreticky )
svýho času jsem takto točil Báwa e34/e36 TDS, udělalo se čerpadlo,hlava,spojka a ty káry pak najely dalších 200
klidně koupit auto i za těch 180 ale počítat s tím že to během chvíle spolkne dalších 50-80+
já bych se toho zase tak nebál, když vyměníš problémové díly, máš sichr že je to udělaný a měl bys v podstatě už jen jezdit ( teoreticky )
svýho času jsem takto točil Báwa e34/e36 TDS, udělalo se čerpadlo,hlava,spojka a ty káry pak najely dalších 200
Něco takového jsem právě chtěl udělat. Klidně koupit do 180 tis a něco do toho pustit. Nechci se nějak chvastat ani chlubit. Hodně věcí bych si na tom autě dokazal udělat sám. Disponuji dílnou s heverem... jasně dílna a hever není všechno, když to člověk nemá v hlavě vpořadku a do toho leve ruce je neštěstí na světě ale říkam si koupit levnější nacpat do ní? dostat se pak na cenu té dražší? u ktere budu jakože doufat, že jsou měchy kompresor a další spotřební díly u tóhoto vozu v pohodě?
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm