brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

zadní brzdy kontroluju jednou za rok při přezouvání na letní. S vodícími čepy ale kupodivu nemám problém, naopak mám problém, že mi destičky přirezávájí k držáku. Vybrousím to vždy pořádně pilníkem, ale stejně za ten rok je to vždy tak akorát potřeba udělat zas :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: brzdy

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda S."]
https://www.autokelly.cz/Product/AT-700015/1236434

oničem nic to neumí desky pískaly za dva týdny, koupil jsem to jen jednou, pískání jsem zrušil jen tak že jsem desku zbrousil a dal tam pásku co je na manžety a dopískáno,
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

miloško,ale to je mazivo na vodici koliky brzd třmenů :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

NOVON píše:miloško,ale to je mazivo na vodici koliky brzd třmenů :-)
nemrznoucí, není ředitelná vodou
proti pískání kotoučových a bubnových brzd
vhodná pro mazání ložisek, ozubených kol, řetězů, pólů baterie, úchytů, vodicích lišt nebo posuvných střech
vhodná i pro práci s hliníkovými výrobky a pryží
neobsahuje kovové části, mastné kyseliny a nezpůsobuje korozi
ATE Plastilube je nezbytné mazivo při opravách brzd.
Speciální struktura maziva nezpůsobuje korozi.
ATE Plastilube má uplatnění nejen v oblasti brzd, ale má i uplatnění při mazání ložisek, ozubených kol, řetězů, vodících lišt sedadel, úchytů, vedení posuvných střech, polů baterie atd.
ATE Plastilube neobsahuje žádné kovové částice a je vhodná i pro práci na brzdíčích vyrobených z hliníku.
Pozor: ATE Plastilube nenanášet na činné brzdné plochy!
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

když budu měnit ten brzič, tak ho mám, nejprv zalít brzd.kap.? :?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rubensis píše:když budu měnit ten brzič, tak ho mám, nejprv zalít brzd.kap.? :?
klidně ale může se stát že ho neodvzdušníš, že budeš muset pod tlakem povolit trubku do brzdiče
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

sundej starej z držáku, na držák namontuj novej a pak přešroubuj brzdovou hadici na novej třmen, povol odvzdusnovak nasad hadičku a cekej az potece brzdovka z hadicky. Pak zatahni odvzdusnovak a třmen sundej a poklep ho zespodu gumovou palickou a ruzne ho naklánej do stran aby všechny bubliny vyletely nahoru, pak znovu usad třmen, dej hadičku a povol odvzusnovak a paár bublin ještě vylítne ven......a máš hotovo. takhle sem to delal já když sem menil brzdy za RS a bez problému.
Žádný šlapání, podtlak a nic podobnýho sem nepoužíval......
;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

Stando, Miloši vřelé Díky. :)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já sem to pak ještě projel pořádně a znovu ještě zkusil odvzdušnit....jen lehnout pod auto hadička povolit odvzdusnovak….spíš pro kontrolu.... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Bydliště: Brněnsko

Příspěvek od rubensis »

Stando, to udělám sám, bez dalšího pomocníka? ;)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

rubensis píše:Stando, to udělám sám, bez dalšího pomocníka? ;)
Jo
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je věčné téma ( aspoň pro mě teda )
výměna zadního třmenu u koncernu a následně propadající se pedál, vyzkoušel jsem snad všechny možné postupy vč. výše uvedého klepání,naklánění,tahání podtlakem,tlačení přes odvzdušňovák z druhého třmenu...stejně to nebylo nikdy ono, až se s tím pojezdí,proklepe přes ABS a to několikrát atd tak si to sedne..
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

U mňa celkom fungovalo teraz naposledy, keď som menil zadný strmen, odvzdušnenie, potom keď si sadli brzdy lebo som dával nové, som to párkrát pošmýkal cez ABS aby ABS poriadne pracovalo, potom som to znova odvzdušnil cez VAG, znova prebehol, odvzdušnil a bola pohoda
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Source píše:U mňa celkom fungovalo teraz naposledy, keď som menil zadný strmen, odvzdušnenie, potom keď si sadli brzdy lebo som dával nové, som to párkrát pošmýkal cez ABS aby ABS poriadne pracovalo, potom som to znova odvzdušnil cez VAG, znova prebehol, odvzdušnil a bola pohoda
Měl jsi štěstí, mám to jako roman 1648, i když zavřu hadici, aby mi kapalina necestovala, nový třmen naplním kapalinou a vytáhnu pístek přesně na destičky /předělanou maznicí na lis/, pak hadici zapojím a nechám protéct kapalinu odvzdušňovákem , utáhnu jej, pak svěrák ještě odvzdušním bez pomocníka /pomocí samoodvzdušňovací skleničky/, tak je krok brzdy většinou jako když šlápneš do ho.na..Koncern a jeho brzdy nakopat doprdele, jinak se to říci nedá..Zlatý Ital nebo Francouz... :(
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A robil si aj to s tým ABS ? Že s tým poriadne pobrzdíš na klzkom povrch kludne aj 10 krát aby sa poriadne pozapínalo ABS a potom znova odvzdušníš ? Ja som to ako som hovoril spravil 2 krát a celkom to pomohlo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“